Advertentie:

Tomm95

Voorstellen: Tom

Recommended Posts

Goedemorgen, 

Ook ik zal mijzelf maar even voorstellen. 
Ben zelf ondertussen 22 jaar en ben sinds ongeveer mijn 18e bezig met Fitness/BodyBuilding. 
Natuurlijk net als de meeste wat minder serieus begonnen om vervolgens serieuzer te gaan trainen. 
Na een wat drukkere periode nu weer wat intensiever bezig met trainen en voeding. 


Op het lange termijn toch al wat resultaat weten te behalen. 
Van 65kg naar 97kg gegaan en weeg nu weer 92kg. 
Mijn doel is om komende zomer toch wat meer vetvrije massa te creëren. 
 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei Fit:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Zit nu voor mijzelf redelijk laag in de calorieën. 
Wil dadelijk (na mijn afstudeerperiode) nog een kleine periode verder clean bulken.

 

1 uur geleden zei P2I:

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?


Thanks!
Voornamelijk spiermassa inderdaad, natuurlijk wel een deel vet bij meegekomen.
Zal binnenkort een keer een before/after picture hier neerzetten dan is het verschil wat beter zichtbaar ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

voortgang.png

Op 13-4-2017 at 20:17 zei Jolien:

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minuten geleden zei Tomm95:

imageproxy.php?img=&key=2fa92a0d6c1fe8a9Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

voortgang.png

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

Ik denk dat iedereen er zo over denkt, over zichzelf althans :D 
Anders zou de fitness op de duur nogal leeg zijn haha!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!
Laatste tijd wat tegenslag gehad helaas.

Helaas een pees in mijn bicep gescheurd, wat het trainen in sommige gevallen wat lastig maakte.
Hiernaast heb ik het erg druk met mijn opleiding gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ik denk dat met een uurtje sporten per dag je buik niet gaat weggaan. Wat belangrijker is is wat je totaal op een dag verbruikt. Er is een verschil tussen iemand die de hele dag achter een bureau zit en iemand die zware fysieke arbeid verricht. Wat je per dag eet is nog belangrijker.  Een dieet volgen is ook geen sinecure. Velen haken af na een bepaalde tijd. Wat een rol speelt is dat je een voedingspatroon aanhoud dat je met plezier kan volhouden. Wat ik nu al enkele jaren doe is gemakkelijk vol te houden en deed me 15 kilo verliezen op nog geen half jaar en ook mijn buik. Ik vermijd gewoon het eten van brood. Het is te zeggen, ik eet het soms bij gelegenheid nog maar door de week niet. Brood is in essentie niet slecht maar je eet er gemakkelijk teveel van en zodoende krijg je kcalorieen binnen.   Ik start de dag met een behoorlijk bord havermout en sojamelk aangevuld met rozijnen en een banaan. Zeer buikvullend en weinig calorieen.  Om 9 uur eet ik een banaan en drink wat sojamelk aangevuld met proteinen. 's Middags eet ik een slaschotel met verschillende soorten groenten. Ik doe verschillende mengelingen bij elkaar die ik vind in de groentenafdeling. Rode kool, witte kool, rode biet, wortel, radijs, ui, tomaat, sla, zelfs prei. De kunst is om dit lekker te maken. Ik doe daar een vinaigrette onder op basis van olijfolie. Ook gaat er nog een blik van 50 gr tonijn onder. Weerom zeer buikvullend en weinig calorieen. Als toetje nog een banaan en sojamelkshake. Om 3 uur nog een appel met wat sojamelk. 's Avonds eet ik mee wat de pot schaft. Als ik zin heb om iets te snoepen neem ik een stuk chocolade van 86%. Ik garandeer je dat je buik verdwijnt als sneeuw voor de zon.   Als je bang hebt om spiermassa te verliezen is het best om je eiwitten te uppen. Het kost je lichaam meer energie om een gram eiwit om te zetten dan een gram vet of koolhydraten. Bovendien remmen eiwitten je spierafbraak.    
    • Dan komt er wederom een vraag bij mij op;  is het niet de bedoeling van krachttraining dat je de training dusdanig uitvoert dat je microbeschadigingen in de spier krijgt waardoor deze sterker wordt en ook groter? Dit is toch niet mogelijk wanneer je op die wijze traint maar onder onderhoud gaat eten waardoor je spieren dus niet kunnen groeien?  Of bedoel je een andere vorm van krachttraining waarbij je niet over die grens heen gaat van microbeschadiging?  In mijn situatie is er geen sprake van een buikje maar een flinke buik, dus ik zal grondig aan slag moeten gaan. Er zullen ook wel beginners zijn met een klein buikje , dat verdwijnt vast wel met krachttraining maar als je echt een behoorlijke buik hebt, dan kan ik me voorstellen dat krachttraining niet de ideale manier is om dat kwijt te raken. 
    • Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio. 
  • Sponsors