Advertentie:



Tomm95

Voorstellen: Tom

Recommended Posts

Goedemorgen, 

Ook ik zal mijzelf maar even voorstellen. 
Ben zelf ondertussen 22 jaar en ben sinds ongeveer mijn 18e bezig met Fitness/BodyBuilding. 
Natuurlijk net als de meeste wat minder serieus begonnen om vervolgens serieuzer te gaan trainen. 
Na een wat drukkere periode nu weer wat intensiever bezig met trainen en voeding. 


Op het lange termijn toch al wat resultaat weten te behalen. 
Van 65kg naar 97kg gegaan en weeg nu weer 92kg. 
Mijn doel is om komende zomer toch wat meer vetvrije massa te creëren. 
 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei Fit:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Zit nu voor mijzelf redelijk laag in de calorieën. 
Wil dadelijk (na mijn afstudeerperiode) nog een kleine periode verder clean bulken.

 

1 uur geleden zei P2I:

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?


Thanks!
Voornamelijk spiermassa inderdaad, natuurlijk wel een deel vet bij meegekomen.
Zal binnenkort een keer een before/after picture hier neerzetten dan is het verschil wat beter zichtbaar ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Op 13-4-2017 at 20:17 zei Jolien:

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minuten geleden zei Tomm95:

imageproxy.php?img=&key=2fa92a0d6c1fe8a9Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

Ik denk dat iedereen er zo over denkt, over zichzelf althans :D 
Anders zou de fitness op de duur nogal leeg zijn haha!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!
Laatste tijd wat tegenslag gehad helaas.

Helaas een pees in mijn bicep gescheurd, wat het trainen in sommige gevallen wat lastig maakte.
Hiernaast heb ik het erg druk met mijn opleiding gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors