Advertentie:

Tomm95

Voorstellen: Tom

Recommended Posts

Goedemorgen, 

Ook ik zal mijzelf maar even voorstellen. 
Ben zelf ondertussen 22 jaar en ben sinds ongeveer mijn 18e bezig met Fitness/BodyBuilding. 
Natuurlijk net als de meeste wat minder serieus begonnen om vervolgens serieuzer te gaan trainen. 
Na een wat drukkere periode nu weer wat intensiever bezig met trainen en voeding. 


Op het lange termijn toch al wat resultaat weten te behalen. 
Van 65kg naar 97kg gegaan en weeg nu weer 92kg. 
Mijn doel is om komende zomer toch wat meer vetvrije massa te creëren. 
 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei Fit:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Zit nu voor mijzelf redelijk laag in de calorieën. 
Wil dadelijk (na mijn afstudeerperiode) nog een kleine periode verder clean bulken.

 

1 uur geleden zei P2I:

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?


Thanks!
Voornamelijk spiermassa inderdaad, natuurlijk wel een deel vet bij meegekomen.
Zal binnenkort een keer een before/after picture hier neerzetten dan is het verschil wat beter zichtbaar ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Op 13-4-2017 at 20:17 zei Jolien:

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minuten geleden zei Tomm95:

imageproxy.php?img=&key=2fa92a0d6c1fe8a9Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

Ik denk dat iedereen er zo over denkt, over zichzelf althans :D 
Anders zou de fitness op de duur nogal leeg zijn haha!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!
Laatste tijd wat tegenslag gehad helaas.

Helaas een pees in mijn bicep gescheurd, wat het trainen in sommige gevallen wat lastig maakte.
Hiernaast heb ik het erg druk met mijn opleiding gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hi,   -- Trainen "like a bitch"    Waar zat jezelf aan te denken om te gaan gebruiken? neem aan dat je reeds wel wat hebt ingelezen..   Mijn advies: - Multi-vitamine en mineralen - Whey protein    Persoonlijk zou ik lekker het geld van de supplementen in je zak houden en een goed voedingsschema maken..  
    • Hi,   Tijdens mijn bulk/cut periode sta ik eigenlijk nooit op een weegschaal of meet ik me vet (ik ga gewoon op me gevoel en spiegel af), dus kan je hierbij niet adviseren.   -Maar wat is je doel?   je zegt dat je op onderhoud eet, maar zoals ik het lees zegt je schema dat bulkt (je onderhoud  zal iets hoger liggen dan 1722 Kcal, maar je eet nu 2693 Kcal, dat is misschien ook een verklaring dat je meer aankomt dat je verwacht..    -"Ik heb gelezen dat je maximaal 0.5 kg per week zou moeten aankomen, dus mij lijkt dat hier iets mis gaat" Waarom? je komt aan (of is dat dan niet je doel), dat is het belangrijkste. dus je schema lijkt te werken voor "nu", voor jouw..  Er wordt tegenwoordig zoveel flauwekul (ook wel goede dingen) geschreven op het web, dat je er helemaal gek van wordt. Luister gewoon lekker naar je lichaam, meer kan je niet doen, het is allemaal genetisch bepaalt.   Hoe in ieder geval rekening met dat wanneer je zwaarder wordt ook je Kcal behoefte omhoog gaat..      Aan je gegevens (in je schema) te zien, ben jij net als mij een Ecto . (mijn stats: lft: 47 lengte 180, schommel nu rond de 69 -72 kg, met een klein beetje vet, (erg drukke baan nu in deze periode)  Mijn Bulk inname NU "is om er nabij 2800 Kcal - 65% KH  -- 25% eiwitten -- 10% vet (vet wordt toch haast niet aangezet bij ons ECTO's)    Naast mijn voedingsschema gebruik ik nu, 1a2 gainershakes en 50gr maltodextrine  puur als extra aanvulling en om wat voorraad te kweken, voor tijdens mijn volgende supplementen periode. (makkelijke Kcal's).   Het blijft een sport van innames berekenen en niet simpel -en dom weg aan gewichten duwen en trekken.. - Teveel is niet goed en te weinig is ook niet goed.    
    • Hallo allemaal    Ik ben pas nieuw in de fitness wereld en ben nog een beetje zoekende, ik sport inmiddels 3 maanden. Heb zelf heel mijn leven gesport (voetbal) maar vanwege blessure en studies ben ik daar van afgestapt. Inmiddels ben ik  ook begonnen met het letten op mijn eten. Maar nu vraag ik mij af welke supplementen passen het beste bij mij. Ben 1,80 en weeg 71 kilo mijn fitness doel is niet om super opgepompt te zijn maar gewoon goed in shape met niet al te veel vet. Welke supplementen zouden me hierbij het best helpen om mijn doelen te behalen ?    Groeten Simon 
  • Sponsors