Advertentie:

Tomm95

Voorstellen: Tom

Recommended Posts

Goedemorgen, 

Ook ik zal mijzelf maar even voorstellen. 
Ben zelf ondertussen 22 jaar en ben sinds ongeveer mijn 18e bezig met Fitness/BodyBuilding. 
Natuurlijk net als de meeste wat minder serieus begonnen om vervolgens serieuzer te gaan trainen. 
Na een wat drukkere periode nu weer wat intensiever bezig met trainen en voeding. 


Op het lange termijn toch al wat resultaat weten te behalen. 
Van 65kg naar 97kg gegaan en weeg nu weer 92kg. 
Mijn doel is om komende zomer toch wat meer vetvrije massa te creëren. 
 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei Fit:

Ha tom! :)

 

Wil je eerst nog verder cutten of ga je nu clean bulken? 

Je voedingsschema al op orde?

Zit nu voor mijzelf redelijk laag in de calorieën. 
Wil dadelijk (na mijn afstudeerperiode) nog een kleine periode verder clean bulken.

 

1 uur geleden zei P2I:

Hey tom. Welkom!

 

dat is een mooie stijging in gewicht. Is het dan voornamelijk spiermassa geworden?


Thanks!
Voornamelijk spiermassa inderdaad, natuurlijk wel een deel vet bij meegekomen.
Zal binnenkort een keer een before/after picture hier neerzetten dan is het verschil wat beter zichtbaar ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Op 13-4-2017 at 20:17 zei Jolien:

Hey Tom en welkom!

Je reeds behaalde resultaten zijn toch al erg mooi! Ben benieuwd naar de foto's :)

 

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minuten geleden zei Tomm95:

imageproxy.php?img=&key=2fa92a0d6c1fe8a9Hierbij een kleine voortgangsfoto. 
Links was ergens eind 2013 rechts is een recente foto. 
 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 
Thanks! 
Ben er inderdaad prima tevreden mee, maar kan natuurlijk altijd beter ;)

Ik denk dat iedereen er zo over denkt, over zichzelf althans :D 
Anders zou de fitness op de duur nogal leeg zijn haha!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!
Laatste tijd wat tegenslag gehad helaas.

Helaas een pees in mijn bicep gescheurd, wat het trainen in sommige gevallen wat lastig maakte.
Hiernaast heb ik het erg druk met mijn opleiding gehad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Heel beknopt! Ik volg je!
    • Hmm... inbox is toch echt praktisch leeg nu.
      Ik stuur je een mail. Komt ie aan.  
    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken naar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Gister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors