Advertentie:

Sign in to follow this  
Wess1988

Even voorstellen, weSS

Recommended Posts

Omdat het fitnessforum nauwelijks meer actief is, ben ik hier naar toe verhuisd.

Mijn naam is weSS. 28 jaar en sport al aardig wat jaartjes. In die jaren ook vaak gestopt vanwege de motivatie.

Gewicht schommelt van 80kg (niet sporten) tot 95kg (wel sporten).de 95kg is mijn max geweest. Ik hang nu rond de 90kg.

Hieronder de meest recente foto:

20170403_131827_zpsxuzcaemv.jpg

20170306_171601_zpsqcceazou.jpg

Helaas afgelopen vrijdag mijn enkel gebroken waardoor ik nu in het gips zit. Ik zal proberen te blijven trainen, maar momenteel eerst even rust pakken.

• Upvote 2

Advertentie:

Welkom op het forum wes! Goeie armen! :)

• Upvote 1

Hey Wess, ook van mij hartelijk welkom!

Ziet er erg goed uit op de foto's!

Hopelijk geneest je enkel snel zodat je weer volop kan trainen :)

• Upvote 1

Jah ik hoop het ook. Het is trouwens een gebroken scheenbeen officieel. 

Misschien dat ik vanmiddag even ga trainen want de massa neemt flink af nu :( Hele dag stil zitten en slecht eten = massa weg en je vies voelen.

20170420_161648_zpsu308yeen.jpg

Ik heb hier de breuk omcirkeld. Onderin is de achterkant van mijn hak. De voet wijst dus iets naar links op de foto. 

1 uur geleden zei Wess1988:

Jah ik hoop het ook. Het is trouwens een gebroken scheenbeen officieel. 

Misschien dat ik vanmiddag even ga trainen want de massa neemt flink af nu :( Hele dag stil zitten en slecht eten = massa weg en je vies voelen.

20170420_161648_zpsu308yeen.jpg

Ik heb hier de breuk omcirkeld. Onderin is de achterkant van mijn hak. De voet wijst dus iets naar links op de foto. 

Oei blijft vervelend natuurlijk. Veel last met lopen ook? Wellicht een beetje bovenlichaam trainen dat dat wel gaat.. Zou alleen geen staande oefeningen doen met gewichten :P 

• Upvote 1

Nee ik ga proberen zoveel mogelijk zittende en liggende oefeningen te doen.

Eigenlijk kan bijna alles behalve bor, squats enz enz.

beterschap gozer,

zie wel hat het een rechte breuk is, dat is goed en zal ook snel helen.

zelf ook mijn scheenbeen in 2en gehad, zeer scheef gebroken/ gespleten. bot kwam door mijn spijkerbroek naar buiten o.O

sterk dat je blijft trainen trouwens.

keep up the good work.

• Upvote 1

12 uur geleden zei mathics:

beterschap gozer,

zie wel hat het een rechte breuk is, dat is goed en zal ook snel helen.

zelf ook mijn scheenbeen in 2en gehad, zeer scheef gebroken/ gespleten. bot kwam door mijn spijkerbroek naar buiten o.O

sterk dat je blijft trainen trouwens.

keep up the good work.

Oei dat klinkt pijnlijk...

Ja klinkt niet prettig man!

Ik hoop dat het snel hersteld. Betreft een breuk die niet vaak voor komt zeiden de dokters. Normaal breek je nog dingen er omheen zoals je enkel, maar dit is de binnenkant van mijn scheenbeen, bij mijn enkel.

Maja we gaan het zien. Trainen moet wel. Ik voel me zo slap en nutteloos op de bank. Voeding gaat dan ook slechter want je trekt makkelijk een zak chips open ipv een bak kwark.

Alweer 2.5kg kwijt in 5 weken tijd.. armen lijken mee.te vallen, maar zo.voelt het niet.. :(

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Komt allemaal wel opnieuw in orde eenmaal je opnieuw volledig er voor kan gaan.

het is natuurlijk nooit leuk om massa te verliezen.

eet je momenteel onder je onderhoud?

Ja ik denk het wel. Stilzitten op de bank en eten wat je eten kan. Chips, koekjes, maar probeer wel een beeeetje op de eiwitten te letten. 

Vanochtend het gips er af gehaald in hetziekenhuis thank god. Nu weer oefenen met lopen en oefeningen doen voor de enkel. 

• Upvote 2

Op 5/18/2017 at 14:24 zei Wess1988:

Ja ik denk het wel. Stilzitten op de bank en eten wat je eten kan. Chips, koekjes, maar probeer wel een beeeetje op de eiwitten te letten. 

Vanochtend het gips er af gehaald in hetziekenhuis thank god. Nu weer oefenen met lopen en oefeningen doen voor de enkel. 

Al weer een beetje back to training? 

• Upvote 1

Mwa, lang niet zoals het zou moeten. Heb nu 5 trainingen achter de rug in 2 weken tijd. Enkel is nog niet 100% hersteld. 

Daar ben ik weer! 

Grappig om een oud forum door te lezen haha. 

Ik train nog steeds, met tussen de jaren door weleens gestopt uiteraard. Hieronder een rug foto hoe ik er nu bij sta. 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.