Advertentie:

Sign in to follow this  
Jolien

Mijn progressie

Recommended Posts

Advertentie:

Op 11-9-2017 at 12:16 zei P2I:

Heb je al een neutrale grip geprobeerd? 

En met resistance band? 

Die manier heeft hij me inderdaad laten uitvoeren, maar bij basic-fit hebben ze niet het geschikte toestel. Heb wel zelf resistant bands, maar er zijn niet de juiste baren aan het toestel om deze zo te bevestigen (toch voor zover mijn creativiteit reikt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je dit het best kan trainen met een lat puldown richting je eigen gewicht. Stel dat je 54 kg weegt dan ga je daar naar toe moeten streven. Beperk je Tot low reps 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 uur geleden zei Jolien:

Die manier heeft hij me inderdaad laten uitvoeren, maar bij basic-fit hebben ze niet het geschikte toestel. Heb wel zelf resistant bands, maar er zijn niet de juiste baren aan het toestel om deze zo te bevestigen (toch voor zover mijn creativiteit reikt)

Hebben ze geen kooi? Daar kan je ze wel aanhangen. Ik zoek even een foto, of maar er desnoods ene.

 

De lat pulldown zoals @Peter Wouters zegt is goed voor de ontwikkeling van de lats, maar niet voor techniek. En bik zware gewichten gaan velen ook teveel achterover leunen.

 

Dus gewoon oefenen met resistance band + lat pulldown + eventueel body rows enzo.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's van vandaag, gewoon om een beeld te krijgen vanaf waar ik start op mijn weg naar mijn eerste bikini wedstrijd. 

Geef gerust feedback op welke punten ik zeker extra aandacht moet vestigen! Het doel is om binnen 3 maanden er voldoende spiermassa op te krijgen om dan te cutten.

 

Momenteel weeg ik 55.4kg en meet 1m67. Wat is volgens jullie een mooi resultaat na bulken?

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt een mooi startpunt. 

Ik zou in de 1e fase echt de nadruk leggen op de lats en schouders zodat je taille mooier uitkomt.

En dan verder op hamstrings en billen. 

Je quadriceps zijn al goed ontwikkelt en die mogen niet teveel overheersen.

 

Succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nette basis al hoor! Zou ook goed op het droogtrainen letten. Het gaat natuurlijk niet enkel om massa :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 uur geleden zei P2I:

Je hebt een mooi startpunt. 

Ik zou in de 1e fase echt de nadruk leggen op de lats en schouders zodat je taille mooier uitkomt.

En dan verder op hamstrings en billen. 

Je quadriceps zijn al goed ontwikkelt en die mogen niet teveel overheersen.

 

Succes!

Goeie tips! Ga er morgen direct mee aan de slag! En dankje :D

2 uur geleden zei Fit:

Nette basis al hoor! Zou ook goed op het droogtrainen letten. Het gaat natuurlijk niet enkel om massa :)

Dankje! En gebeurt droogtrainen niet vooral in de laatste paar weken? Ik zeg bv, 3 maanden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst even massa opbouwen. Dan zien waar je staat, dan beginnen in een klein energietekort zodat je eventueel nog wat spieren kan opbouwen en toch vet verbranden. Dan steeds dieper gaa. En focussen op voldoende spierstimulatie dat deze behouden worden en echt vet verbrand wordt.

De laatste week echt de focus leggen op vachtafdrijving om zo droog mogelijk te staan en dan 1 a 2 dagen op voorhand aan carb loading doen. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minuten geleden zei P2I:

Eerst even massa opbouwen. Dan zien waar je staat, dan beginnen in een klein energietekort zodat je eventueel nog wat spieren kan opbouwen en toch vet verbranden. Dan steeds dieper gaa. En focussen op voldoende spierstimulatie dat deze behouden worden en echt vet verbrand wordt.

De laatste week echt de focus leggen op vachtafdrijving om zo droog mogelijk te staan en dan 1 a 2 dagen op voorhand aan carb loading doen. 

Top instructies! Wil jullie alvast allemaal bedanken voor jullie reacties, ben er zeker van dat deze mij gaan helpen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaterdag is nu al een tijdje schouderdag voor mij in de fitness en hoewel dit niet mijn favoriet is, ben ik zeker blij met hoe ze er nu al uitzien!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt op scoliose. Wat bij mij heeft geholpen is rugspieroefeningen die ik nog steeds doe en een kwartier per dag zijwaarts op de fitnessbal liggen en helemaal uitstrekken. Bij jou is dat met de linkerkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn weer een maand verder. Opzich niet zo lang, maar reeds 3 weken train ik nu met schema's van @P2I en volg ik ook zijn voedingschema's. Kort samengevat: goed eten en 6x per week kapot gaan in de fitness met tot nu toe dit als resultaat :D 

Ikzelf ben tevreden met deze progressie op zo korte tijd (zeker mijn glutes en hamstrings) en het geeft enorm veel motivatie om te blijven gaan voor die wedstrijd.

 

@P2I nog eens via dit bericht een enorm dikke merci voor je hulp!!!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vooruitgang @Jolien!

En uiteraard met veel plezier. Ik zie er naar uit naar het eindresultaat!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal!

 

Ik heb ene hele tijd problemen gehad op het forum waardoor ik niets kon posten of reageren op berichten :( de problemen lijken nu opgelost, dus hier komt een hele update!

 

De organisatorische puzzelstukjes beginnen allemaal wat op zijn plaats te vallen:

- Mezelf ingeschreven voor ene wedstrijd met @P2I als mijn coach

- Wedstrijdbikini laten ontwerpen, helaas ligt deze nog op de douane.. 

- Juwelen en poseerschoenen gekocht

- Uitgezocht waar ik mijn nagels, haar en make-up kan laten doen 

- Afspraak gemaakt voor een eerste spray-tan zodat ik zeker een mooie teint vind voor de dag zelf 

 

Verder begeleid Bart me nog steeds erg goed bij zowel training als voeding en de resultaten zijn er! Ik ben nu aan het einde van mijn bulk met deze cijfers als resultaat:

Gewicht: 54.6kg => 55.5kg

Vetpercentage: 23% =>18%

Op zich is mijn totale massa over de hele lijn niet heel sterk gestegen, maar m'n vetpercentage is wel al erg gedaald dus dat is spiermassa erbij! Ik zie en voel vooral erg veel verschil. Hopelijk is het ook door jullie te zien op de foto's? Eens mijn bikini is aangekomen post ik sowieso al eens foto's in 'tenue' :D 

 

Momenteel is Bart bezig met nieuwe voedings- en trainingsschema's zodat ik maandag aan mijn cut kan beginnen. Het zijn in principe nog 11 weken, maar heb het gevoel dat het snel dichtbij komt al moet het echte werk nog beginnen. Fingers crossed!

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel gaaf Jolien! Alle spullen al aan het inkopen zie ik :D

 

Goed om te lezen dat je zo vooruit gaat met de hulp van @P2I!

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super goed bezig @Jolien! Ik begin zelf erg benieuwd te worden naar het eindresultaat. Maar dit nemen we uiteraard stap voor stap aan!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei P2I:

Super goed bezig @Jolien! Ik begin zelf erg benieuwd te worden naar het eindresultaat. Maar dit nemen we uiteraard stap voor stap aan!

 

We gaan er toch al 'een idee' van hebben deze week, want mijn bikini is eindelijk door de douane geraakt :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is die dan! Kan er weinig meer over zeggen dan dat ik zo ongelofelijk blij ben met deze bikini! Het is een hele investering geweest en ben bij een maakster in Charlotte (USA) uitgekomen. Het had ook dichterbij gekuntd maar ben erg blij dat ik voor haar gegaan ben. Heb haar alle vrijheid gegeven en ze heeft er een prachtstuk van gemaakt dat echt bij me past. Ook qua pasvorm is hij perfect en sta er nog altijd van versteld hoe iemand vanuit de andere kant van de wereld zo accuraat maten kan schatten!

 

Mijn lichaam is zeker nog niet "stage ready" maar ik ben van plan om nog10 weken lang al het mogelijke uit de cut te halen! ^_^ Indien iemand nog goeie adresjes weet voor poseerlessen mag dat altijd gepost worden! Hoe meer tips te beter, want het is moeilijker dan ik verwacht had :D

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Berichten

    • @Shorty ik heb je een bericht gestuurd. Alvast bedankt!
    • Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem nó sau. một sự kiện phụ thực sự cần thiết. Bạn có muốn xem cái này sau không? Bây giờ đã đến lúc quay trở lại làm việc, đã đến lúc phải sớm đi trước khi chúng ta bắt tay vào việc có lẽ Citizen EM0734-56D là một lựa chọn đơn giản.   Đây là chiếc Citizen của bạn, hiện đang sử dụng EM0734-56D.   Bạn không thể chờ đợi để xem bạn đang làm gì bây giờ, đây là ngày mai, Citizen sẽ ở lại, ngày mai, ngày mai sản phẩm Bây giờ bạn có thể thấy bạn đang làm gì bây giờ.   Cách để xem  tại đây  nhé   Đây là đồng hồ Citizen EM0734-56D của bạn.   Đây là chiếc xe công dân đầu tiên của tôi, EM0734-56D.   Nếu bạn muốn biết thêm về Citizen EM0734-56D, bạn sẽ sớm có cơ hội xem thông tin chi tiết hơn ở phần sau. Đã đến lúc mua ngay rồi!   Từ 4 ngày trước, từ 12 giờ, 3 giờ, 6 giờ từ 9 giờ, đã đến lúc phải lấy, đã đến lúc phải lấy rồi, bây giờ bạn biết cách làm rồi đấy. Sau đó bạn sẽ có thể thấy nó sau.   Bạn có thể xem nó ngay tại đây với Citizen EM0734-56D. Nếu bạn muốn biết thêm về nó, bạn sẽ có thể xem sau.   Đây là ngày tiếp theo của bạn, Công dân EM0734-56D   Ngày cuối cùng của Ngày Công dân của bạn, ngày hôm sau bạn sẽ ở đây, ngày cuối cùng bạn ở đây. Tôi vẫn muốn biết điều gì sẽ xảy ra tiếp theo. Dây đeo vẫn được làm theo phong cách Demi cực kỳ thời thượng.   Nếu bạn muốn tìm hiểu thêm về Citizen EM0734-56D   Đây là chiếc Citizen Eco Drive tiếp theo của bạn ngay bây giờ! thành công bộ máy này thì tất cả các trường máy đếm gần như là nổ, như vậy mới có thể thấy được sự đặc biệt của bộ máy này.     Bộ máy của chiếc đồng hồ được đánh giá là vô cùng chất lượng   Đây là chiếc đồng hồ Citizen EM0734-56D dành cho bạn.   Thương hiệu: Công dân Số Hiệu Sản Phẩm: EM0734-56D Xuất Xứ: Nhật Bản Giới Tính: Nữ Kính: Tinh thể khoáng (Kính cứng) Máy chủ: Eco-Drive (Năng Lượng Ánh Sáng) Bảo Hành Quốc Tế: 1 Năm Bảo Hành Tại Hải Triều: 5 Năm Đường Kính Mặt Số: 28 mm X Dày Mặt Số: 8 mm Nắc: Thép Không Dây chuyền: Thép Không Màu Mặt Số: Nước: 3 ATM Chức vụ:  Nơi sản xuất (Tùy từng lô hàng): Trung Quốc   Đây là công dân đầu tiên của bạn EM0734-56D   Nếu bạn có bản sao của Citizen EM0734-56D, bạn có thể sử dụng nó tại 3ATM, hoặc bạn có thể sử dụng ngay bây giờ. Hãy xem nào, giờ bạn đã ở đây rồi!   Thông tin bảo vệ của đồng hồ Citizen EM0734-56D   Đây ạ, Công dân Chính EM0734-56D, quý vị có thể xem trước 1 giờ chiều.   Tôi nóng lòng muốn xem bạn đang làm gì bây giờ. định mua hàng đúng nhé!   Cách để xem  tại đây  nhé   Giá bán đồng hồ Citizen EM0734-56D   Nếu bạn muốn biết thêm thông tin về đồng hồ Citizen EM0734-56D: 9.185.000 VNĐ   20261306MTPTHAO
    • Ik deel graag mijn ervaring na twee bestellingen bij Precision Peptides: alles verliep soepel van begin tot eind en het hele proces voelde betrouwbaar aan. De levering was ook indrukwekkend snel: de eerste bestelling arriveerde de volgende dag en de tweede bestelling (een bulkbestelling) werd binnen 2 dagen geleverd. Zonder twijfel een betrouwbare leverancier met geteste producten. Dus als je op zoek bent naar een goede leverancier, dan heeft Precision Peptides peptiden, HGH en SARMs van topkwaliteit tegen goede prijzen en met snelle verzending.   Telegram: https://t.me/precisionpeptides02   Telegram gebruikersnaam: @precisionpeptides02   Telegramgroep: https://t.me/precisionpeptides01  
  • Sponsors