Advertentie:

Sign in to follow this  
Sylvie1968

Harder trainen als vrouw

Recommended Posts

Advertentie:

Zichtbare spieren zijn meer laag vetpercentage. Maar vrouwen bouwen inderdaad minder snel massa op dan mannen door minder aanmaak testosteron. Misschien minder leuk, maar als je meer testosteron aanmaakte, zou je er de haargroei moeten bijnemen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei P2I:

Zichtbare spieren zijn meer laag vetpercentage. Maar vrouwen bouwen inderdaad minder snel massa op dan mannen door minder aanmaak testosteron. Misschien minder leuk, maar als je meer testosteron aanmaakte, zou je er de haargroei moeten bijnemen ?

Dat uit zich niet alleen in het tonen van spieren, maar zoals je al aangaf ook in de opbouw van spiermassa.

Merk dat ik bv veel harder moet trainen om te kunnen optrekken dan mijn mannelijke fitness buddy. Ik heb nu 12 weken geoefend en kan nu welgeteld 1x optrekken haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
    • Hai Nick,   heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. 
        maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. 
      Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. 
        sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander
    • Hai Gary,   ik ken het niet maar heb het even opgeZocht net. Als je het mij vraagt: weer gewoon een mengsel van dingen die nu gehyped wordt. Als je echt alles tot in de puntjes goed doet en je voeding en training is dus perfect, je zit tegen je max, heel mischien ga je dan een mini sprongetje maken. 
      Dan kan je beter even doorsparen en van dat geld bv een flesje lgd 4033 gaan kopen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je resultaat boekt en gaat zien. Maar ook hier geldt weer: voeding en training moet kloppen en dan heb je met zo’n middeltje die extra stap. 
        mvg Sander
  • Sponsors