Advertentie Bodyengymshop
Fit

Mijn ochtend shake

Recommended Posts

Hierbij even een korte beschrijving van mijn ochtend shake.

400ml magere melk

50gr havermout

30gr whey

75gr bevroren frambozen

Even met een staafmixer mixen en smullen maar. Makkelijk, snel, lekker en vooral effectief.

IMG-20170425-WA0000.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

ga ik ook eens proberen, zo havermout eten is niet te doen.. O.o

deze is lekker voor 's middags na de training;

- banaan

- kiwi

- mix ingevroren blauwe bes/ framboos. lekkerrr koud.

- schep whey

- magere melk

- 2 scheppen magere kwark

ook in deze volgorde in de beker mikken en mixen die handel. wel even de banaan in stukken breken anders krijg je van die rommel met mixen.. :P

1.JPG

et les résultats;

2.JPG

bewerkt door mathics
  • Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mathics:

ga ik ook eens proberen, zo havermout eten is niet te doen.. O.o

deze is lekker voor 's middags na de training;

- banaan

- kiwi

- mix ingevroren blauwe bes/ framboos. lekkerrr koud.

- schep whey

- magere melk

- 2 scheppen magere kwark

ook in deze volgorde in de beker mikken en mixen die handel. wel even de banaan in stukken breken anders krijg je van die rommel met mixen.. :P

1.JPG

et les résultats;

2.JPG

Ziet er ook goed uit ! :) Moet zo te zien mijne ook maar weer wat extra uitbreiden .. :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is een hele grote shake na de workout :) 

zelf ben ik er geen grote fan van. Ik neem enkel een gewone eiwitshake na de workout en anders houd ik teveel van eten om te veranderen door iets vloeibaars :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei P2I:

Dat is een hele grote shake na de workout :) 

zelf ben ik er geen grote fan van. Ik neem enkel een gewone eiwitshake na de workout en anders houd ik teveel van eten om te veranderen door iets vloeibaars :D 

Is ook helemaal zo voor mij! Ik kijk echt elke moment van de dag uit naar eten. Nu ben ik nog aan het genieten van m'n ontbijt, maar van zodra dat op is denk ik al aan m'n snack van 10 uur 9_9

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geniet hier sochtends ook van hoor! Lekker op de bank tv aan nog even voor het werk rustig die shake naar binnen werken. Is geen straf het is gewoon lekker :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2017-5-17 at 09:41 zei Fit:

Ik geniet hier sochtends ook van hoor! Lekker op de bank tv aan nog even voor het werk rustig die shake naar binnen werken. Is geen straf het is gewoon lekker :) 

Ga zeker niet ontkennen dat dit niet lekker kan zijn, want op de foto ziet het er me echt goed uit! Bedoelde met mijn comment vooral dat ik graag knabbel/kauw op dingen. Het zit waarschijnlijk tussen mijn oren :D

Zolang wat je eet/drinkt maar smaakt, dat is het voornaamste! 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een shake vult mij niet voldoende. Je lichaam heeft minder moeite/ tijd nodig om vloeibare producten af te breken en op te nemen, waardoor je 1) het thermisch effect van de voeding verminderd en 2) minder lang een vol gevoel hebt.

dus vast voedsel heeft mijn voorkeur.

ook omdat ik zoals @Jolien graag knabbel :)

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Succes Jolien, TNT heeft thans bakken ervaring met vrouwen ook. Zijn eigen vriendin heeft hij ook tot kampioen getraind enkele jaren terug   Buffbunny ken ik niet (rare naam trouwens). Waarom 4 weken bulk eerst? In 4 weken kan je namelijk weinig spiermassa opbouwen vrees ik. Hopelijk ben je er goed mee.   Succes allesinds en houdt ons op de hoogte! 
    •   Ben heel benieuwd keep is updated! 
    • Ik heb de afgelopen dagen veel online programma's zitten opzoeken en geëindigd met 2 waartussen ik nog twijfelde: The natural Transformer (voorgesteld door P2I) Heidi Somers (Buffbunny)   Uiteindelijk ben ik gegaan voor de laatste. Misschien is het een verwaarloosbaar argument, maar met dat zij ook een vrouw is denk ik dat ze nog net iets beter weet wat een vrouw nodig heeft om dit doel te bereiken. Ze heeft ook zelf ervaring in bikini fitness. Ik volg ook haar Youtube kanaal. Ik wil niet zeggen dat ik haar goed ken, maar haar manier van aanpak geeft me wel een goed gevoel.    Ik start met een bulkprogramma van 4 weken op 1 januari, gevolgd door een competition prep van 12 weken. Let's see how everything goes 
  • Discussies

• Sponsors

Unleash V4 concentrated