Advertentie:



Sign in to follow this  

Recommended Posts

De side bend is goed voor de onderste buikspieren. Maar is dat ook goed voor tegen lovehandles?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Uiteindelijk zijn de 'lovehandles' alleen weg te werken met een effectief dieet haha ;)
De oefening kan effectief zijn, veel mensen voeren hem alleen niet goed uit wat voor problemen zorgt. 
Zorg dus dat je 'm wel correct uitvoert. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, in tegendeel. side bends gaan de schuine buikspieren net zwaar gaan trainen, waardoor deze gaan uitzetten en net meer 'lovehandles- uitzicht' zullen geven. 
De V-shape gaat hierdoor lichtjes verloren

 

echte lovehandles gaan enkel weg door een lager vetpercentage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Welkom Ramon.  Op deze site zul je vast en zeker de gewenste kennis op doen.   Succes!
    • Hey allemaal, hierbij even een korte introductie over mij.   Ik ben 21 jaar oud en ben 4,5 jaar geleden in aanraking  gekomen met fitness en krachttraining. Vrijwel direct was ik erg fanatiek aan het trainen, maar als ik hierop terugblik was dit ver van efficient. Ik vind zowel het sporten als het voedingsaspect leuk aan deze tak van sport. Erg interessant waartoe je lichaam allemaal in staat is. Ik heb een kleine twee jaar Sportkunde gestudeerd aan de Hanzehogeschool in Groningen en heb ook een opleiding tot sportmasseur gevolgd en afgerond. Na deze twee jaar heb ik toch besloten om te switchen van opleiding en nu studeer ik verpleegkunde, ook dit aan de Hanzehogeschool in Groningen.   Mijn huidige statistieken: Lengte: 183cm Gewicht: 86kg Squat: 165kg Bankdruk: 135kg Deadlift: 170kg   Mijn doelen wanneer de sportscholen weer open gaan zijn: Het versterken van mijn squat, deze wil ik graag naar 180kg hebben.  Mijn deadlift verbeteren. Mijn techniek zit goed, maar op een of andere manier vind ik het lastig om mijn kracht er in kwijt te kunnen. Bovenlichaam op hypertrofie verder trainen.
    • Klopt helemaal Shorty. Bij deze vorm duurt de 'naverbranding' ook het langst. Verder uiteraard meer kalorieën verbruiken dan je inneemt!
  • Sponsors