Advertentie:

Sign in to follow this  
Berrevh

Berre's vlog! Losing weight

Recommended Posts

Hey iedereen, dmv video's gaan jullie mijn progressie kunnen volgen. Kben geen ervaren video maker dus wees niet te hard voor me! Ben begonnen aan 109kg vorig jaar en zit nu net onder de 100kg! We gaan door tot 90kg! 

 

Plaat gerust een reactie of een mening! Gr

 

Edited by Berrevh
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

12 uur geleden zei Berrevh:

Vlog 2 is een feit!

 

Gefeliciteerd met je 99kg! :) Ben heel jaloers op je home gym haha wat een ruimte!

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 uur geleden zei Fit:

 

Gefeliciteerd met je 99kg! :) Ben heel jaloers op je home gym haha wat een ruimte!

Welja heb heel wat moeten afzoeken op internet, en hier en daar geluk gehad dat ik op het juiste moment keek.. heb jij ook een homegym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • P.S.: kijk eens hoe landarbeiders, handelaren, marktgangers e.d. in (veelal) derde wereld landen hun last vanuit hurkzit omhoog brengen. Juist, knieën voorbij de tenen. Deze mensen sjouwen dagelijks met zware lasten, vaak tot op gevorderde leeftijd. 
    • Helemaal mee eens. Behoeft eigenlijk geen bevestiging. Try outs met lichte belasting, puur gefocust op de uitvoering, tonen aan dat het lichaam zich plooit naar de meest comfortabele en veilige houding. Knieën voorbij de tenen lijkt me dus.
    • Bulken = calorie overschot. Cutten calorie tekort. Lijkt me allebei vrij vermoeiend. Is er geen manier van trainen dat je neutraal blijft met de caloriebehoefte. Evenveel verbruiken als je opneemt. Meen te verstaan dat je in de cut spiermassa kan behouden op voorwaarde dat je de eiwitten wat opdrijft. Behouden lijkt me triestig. En met bulken kom je zowieso wat vet aan. Vet heb ik nochtans genoeg. Nu ga ik in de toekomst 2x per week cardio  doen, geen HIIT, maar 25 minuten stevig roeien op hartslag 120, normaal gezien ideaal voor vetverbranding. Ja ik kies voor roeien omdat ik de mening ben toegedaan dat deze cardio niet tot spierverlies zal lijden. Wandelen is ook een optie maar dan moet je al lang bezig zijn om calorieën te verbranden.  
  • Sponsors