Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Motorrijders

Recommended Posts

Zijn hier toevallig nog mede motorrijders? Ik zelf rijd een Kawasaki Z1000 uit 2003.

 

IMG-20170429-WA0020.jpeg

IMG-20170429-WA0015.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Helaas niet, maar als kind reed ik wel al eens mee achterop bij m'n stiefvader :D hij had een Suzuki als ik me niet vergis.

Gebruik je hem enkel voor het plezier of ook om je te verplaatsen naar het werk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei Jolien:

Helaas niet, maar als kind reed ik wel al eens mee achterop bij m'n stiefvader :D hij had een Suzuki als ik me niet vergis.

Gebruik je hem enkel voor het plezier of ook om je te verplaatsen naar het werk?

 

Racer? GSXR denk ik dan :)

 

Gebruik hem voor fun en voor werk, licht beetje aan het weer als het regent ga ik wel gewoon met de auto :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei Fit:

 

Racer? GSXR denk ik dan :)

 

Gebruik hem voor fun en voor werk, licht beetje aan het weer als het regent ga ik wel gewoon met de auto :P 

Het was zo'n model, maar niet exact. Was ook in het bordeaux :P

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei Jolien:

Het was zo'n model, maar niet exact. Was ook in het bordeaux :P

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 

Haha dan was het inderdaad een GSXR :) heb ik ook gehad 2 dagen geleden verkocht :o 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit omdat je deze minder vaak gebruikte of wegens de aankoop van een nieuwe? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Jolien:

@Fit omdat je deze minder vaak gebruikte of wegens de aankoop van een nieuwe? :D 

 

Ja ik gebruikte hem niet meer omdat ik deze nieuwe had gekocht, wil van de zomer op motor vakantie (2200km enkele reis) dus wou een motor die rechter op zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooo, ik ben net nieuw, en vind het leuk om te zien, maar zeker, Ik rijdt ook motor, nu bijna 1 jaar,
Yamaha Diversion 900XJ tourmotor

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha kijk nieuwe motor rijders erbij welkom! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo allemaal !   Mijn naam is Danny en ben 23 jaar oud en ondertussen 6 jaar bezig met fanatiek sporten. Ik heb een tijd lang gevoetbald en na een blessure ben ik de gewichten gaan opzoeken. Momenteel sport ik 5/6 keer per week omdat ik mij aan het voorbereiden ben voor een functie binnen de Landmacht. Tijdens deze voorbereiding struggle ik veel met mijn trainingsschema omdat ik van alle markten thuis moet zijn. Fitness Hardlopen en nu wil ik er ook 1 dag crossfit bij gaan doen voor een stukje (spier) uithoudings vermogen, maar ik heb geen idee of dit uberhaupt wel in mijn programma past. Als mijn programma zelf al goed is. Dit is wat ik nu doe ik een week:   DAG 1 : ONDERLICHAAM   1. Barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen 2. Leggpress 4 sets van 6-8 herhalingen  3. Lunges 3 sets van 10 herhalingen 4. Seated leg curl hamstring: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.  5. Standing calf raises: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.        DAG 2 : BOVENLICHAAM   1. Barbell bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  2. Incline dumbelpres 3 sets van 10 herhalingen 3. Cable/dumbel fly 4 sets van 10-12 herhalingen.  4. Pull ups 3 sets van 6 5. Bent over barbell row: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 6. Seated dumbbell press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 7. Side raises 4 sets 8 herhalingen 8. Dumbbell bicep curl: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.  9. Triceps pushdown: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.   DAG 3 : HARDLOPEN   DAG 4 : BOVENLICHAAM   1. Barbell incline bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Dumbel benchpres 3 sets van 8-10 herhalingen  3. Dumbell/cable omhoog borst 4 sets 10-12 herhalingen 4. Wide-grip lat pulldown: 4 sets van 8 – 10 herhalingen. 5. Cable row: 3 sets van 10 herhalingen. 6. Standing military press: 4 sets van 8-10 herhalingen. 7. Reverse dumbbell raise: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 8. Skullbreaker tricep: 3 sets van 10 herhalingen. 9. Barbell curl 3 sets van 10 herhalingen     DAG 5 : ONDERLICHAAM   1. Barbell squat: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Stiff-legged barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  3. Single-leg press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 30kg 4. Leg extension: 4 sets van 10 – 12 herhalingen. 5. Standing calf raise: 3 sets van 6-8 herhalingen. 6. 3 setjes planken   Mijn doel is om meer massa te krijgen omdat ik niet heel fors ben. En daarnaast wil ik een uitstekende uithoudingsvermogen / conditie. Vandaar het hardlopen en het crossfit wat ik erbij wil gaan doen.   Wie heeft er wat tips voor mij zodat ik bovenstaande drie dingen goed kan combineren ?   Groetjes, Danny
    • I am starting an Ostarine cycle  too (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT with a minimally suppressive.
    • Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
  • Sponsors