Advertentie:

Sign in to follow this  
MuscleHoofd

Kuur logje 1e blast

Recommended Posts

Hallo,

Ik ga even wat kuur logjes maken voor jullie die ik vorig jaar gedaan heb naar mijn wedstrijd toe, tijdens mijn wedstrijd kuur en erna mijn rebound. Dit is mijn kuur log van mijn 1e blast.

 Veel lees plezier.

 

Vorige jaar gestart na hele tijd off te zijn geweest met Test, Bold, tren voor 16 weken allemaal dezelfde gear hele kuur gebruikt en nogsteeds( mag volgens mij niet genoemd worden, dus doe ik maar niet?)

 

Week 1-16

-test e 600 mg Ew

-Bold 800 mg Ew

-tren 400 mg Ew

-hgh 4 iu 5/2

-insuline 8 iu Pw 4 weken op 4 weken af.(dus 2 x insu gedaan in de 16 weke)

 

Mijn start gewicht was 88 kg met 18% vet.

 

De eerste 4 weken waren echt zieke weken, kwam hierin al zeker 10 kilo aan. Dat gewicht liep op tot de 105 kg rond week 10.

 

Mijn kcal inname begon op 3200 kcal dag 1 en steeg naar 5700 kcal clean food.

 

De opvolgende 6 weken bleef mijn gewicht ongeveer gelijk, maar mijn vet daalde drastisch naar 11 %, ik begon weer abbs duidelijk te zien na tijden??!

 

Na 16 weken, ben ik gaan cruisen op 1 ml test e voor 8 weken.

 

Meer logjes volgen later. 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo leden,   Mijn naam is Pascal, 25 jaar en sinds een weekje begonnen met fitnessen.
        Mijn gegevens: 1.74 lang 100.6 kg BMI 33.2 Fat: 31.6%  Spierpercentage: 65%
        Het vet zit rond de borst, buik, benen en billen.
      Ik sport sinds een week 3x in de week (althans, dat is mijn doel..) bij de plaatselijke basic fit.   schema: start: 10-15 warming-up op de loopband of crosstrainer (audio training BF)   vervolgend: total body workout: borst benen, buik, billen, rug, schouders, armen.   afsluitend: 10-15 min crosstrainer of loopband. (Audio Training BF).   Natuurlijk ben ik nog een ‘beginnende sporter’, maar ik wil eens weten:    -keto/khd arm icm met dit schema? Ja/Nee? Waarom?
      - total Body workout veranderen in bijv. 1 dag borst  1 dag benen. 1 dag ....???   ik voel mij nog niet zo comfortabel om bij de gewichten en halters (lees: bij de grote jongens) te sporten, dus ik gebruik de apparaten.  
        Ik zou graag jullie advies willen! alvast bedankt! 
    •   Jawel hoor! Heb je misschien geen Microsoft Word op je computer? Of een Mac (Apple) zonder Word?
  • Sponsors