Advertentie:

Sign in to follow this  
Sylvie1968

Hoe lang trainen op een dag?

Recommended Posts

Ik train zo'n 500, met enkelgewichten verzwaard, tellen op een dag en af en toe zijn dat duizend tellen. Ik doe de russian twist, heel touch, side plank 100 of 80 tellen per zij, de v-up gecombineerd met schaar en de raised legs hold. Maar hoe lang zou ik moeten trainen op een dag?

Edited by Sylvie1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Wat bedoel je met hoe lang trainen? In uren / sets / reps en welke oefeningen.

core-werk doe ik niet zo vaak omdat al mijn schema's veel compound oefeningen bevatten en deze dus ook de core sterk aanpakken.

 

wat is jouw doel hiermee? Want veel reps gaan je veel uithouding geven, maar daarom niet bepaald sterker maken.

 

als je een stevige core wilt ivm rugproblemen, dan zijn side-planks, planks , V-ups en dead-bugs goede oefeningen

 

wil je je buikspieren ook sterker ontwikkelen, dan ga je best naar weighted leg raises, cable crunches, weighted (decline) russian twists, hanging knee raises (weighted),...

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hey hey! Welkom op het forum gozer! Het gaat wel lastig zijn voor je, want dat betekent zoveel meer eten voor dezelfde hoeveelheid bruikbare voedingsstoffen... Mensen zijn ook simpelweg niet gemaakt om volledig plantaardig te leven, we hebben namelijk hoektanden. (Dat is genoeg als bewijs)   Ik sluit me aan bij Peter.   - B12 (uit injecties, NIET capsules. Dat neemt praktisch niet op.) - Soja producten zijn ook mega slecht voor je nieren en het is lastig afbreken voor je lichaam. Dus ga alsjeblieft voor de proteine uit bonen bijvoorbeeld. Veel beter voor je. - Ijzer gaat ook een probleem zijn, maar dat is simpel te supplementeren.   Groeten!!
    • Als je volledig plantaardig gaat eten zijn er een paar zaken waar je, als ik het goed heb, mogelijk een tekort van gaat krijgen. Vitamine b12, creatine en ijzer. Proteine kan je perfect uit soja halen.  
    • Hi community!   Ik ben al een tijdje aan het nadenken om meer plantaardig te gaan eten en dat te combineren met mijn krachttraining.
      Zijn er mensen hier die daar ook over nadenken maar daar enige zorgen of over hebben of het een grote uitdaging vinden?  Zo ja, welke zorgen en uitdagingen zijn dat dan?

      Thanks!
  • Sponsors