Advertentie:

Sylvie1968

Hoe lang trainen op een dag?

Recommended Posts

Ik train zo'n 500, met enkelgewichten verzwaard, tellen op een dag en af en toe zijn dat duizend tellen. Ik doe de russian twist, heel touch, side plank 100 of 80 tellen per zij, de v-up gecombineerd met schaar en de raised legs hold. Maar hoe lang zou ik moeten trainen op een dag?

bewerkt door Sylvie1968

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Wat bedoel je met hoe lang trainen? In uren / sets / reps en welke oefeningen.

core-werk doe ik niet zo vaak omdat al mijn schema's veel compound oefeningen bevatten en deze dus ook de core sterk aanpakken.

 

wat is jouw doel hiermee? Want veel reps gaan je veel uithouding geven, maar daarom niet bepaald sterker maken.

 

als je een stevige core wilt ivm rugproblemen, dan zijn side-planks, planks , V-ups en dead-bugs goede oefeningen

 

wil je je buikspieren ook sterker ontwikkelen, dan ga je best naar weighted leg raises, cable crunches, weighted (decline) russian twists, hanging knee raises (weighted),...

 

  • Downvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    •   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition