Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Goede oortjes / koptelefoon

Recommended Posts

Heeft er iemand hier ervaring met een goede Bluetooth koptelefoon of oortjes? Ik ben op zoek naar 1 met goede prijs kwaliteit verhouding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

ik ben heel tevreden van die van Avanca! Kosten nu nog iets van een €40. Je hebt ze in verschillende kleuren en vormen, mar hte belangrijkste is dat ze een goede batterijduur hebben en goed zitten, ook tijdens het lopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Jolien:

ik ben heel tevreden van die van Avanca! Kosten nu nog iets van een €40. Je hebt ze in verschillende kleuren en vormen, mar hte belangrijkste is dat ze een goede batterijduur hebben en goed zitten, ook tijdens het lopen!

 

Heb je toevallig een linkje welke je bedoeld ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.thomann.de/nl/jbl_by_harman_t_450bt_black.htm?gclid=CjwKEAjwu4_JBRDpgs2RwsCbt1MSJABOY8anN4xJZRg4iZ4nf-zKdhjMw2s2e4KjUd322Alz911c2hoCMjXw_wcB

 

Zelf gebruik ik deze en ben ik zeer tevreden over.

 

pluspunten:

 

*batterij gaat min of meer oneindig mee

 

*bass is heerlijk, wat wil je nog meer :D

 

*draadloos altijd goed, verliest nooit verbinding.

 

minpuntje:

 

je zweet meer uit je oren dan de rest van je lichaam :/

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors