Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Goede oortjes / koptelefoon

Recommended Posts

Heeft er iemand hier ervaring met een goede Bluetooth koptelefoon of oortjes? Ik ben op zoek naar 1 met goede prijs kwaliteit verhouding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

ik ben heel tevreden van die van Avanca! Kosten nu nog iets van een €40. Je hebt ze in verschillende kleuren en vormen, mar hte belangrijkste is dat ze een goede batterijduur hebben en goed zitten, ook tijdens het lopen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Jolien:

ik ben heel tevreden van die van Avanca! Kosten nu nog iets van een €40. Je hebt ze in verschillende kleuren en vormen, mar hte belangrijkste is dat ze een goede batterijduur hebben en goed zitten, ook tijdens het lopen!

 

Heb je toevallig een linkje welke je bedoeld ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.thomann.de/nl/jbl_by_harman_t_450bt_black.htm?gclid=CjwKEAjwu4_JBRDpgs2RwsCbt1MSJABOY8anN4xJZRg4iZ4nf-zKdhjMw2s2e4KjUd322Alz911c2hoCMjXw_wcB

 

Zelf gebruik ik deze en ben ik zeer tevreden over.

 

pluspunten:

 

*batterij gaat min of meer oneindig mee

 

*bass is heerlijk, wat wil je nog meer :D

 

*draadloos altijd goed, verliest nooit verbinding.

 

minpuntje:

 

je zweet meer uit je oren dan de rest van je lichaam :/

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Niks mis met je oefenselectie. Ziet er zeer goed uit met alle (belangrijke) compound oefeningen erin verwerkt. Voor beginners zeer belangrijk om deze in je schema te verwerken om zo de basis van je lichaamsmotoriek etc te verbeteren. Verder sluit ik me bij @Hansie aan. Voorkeur ligt voor mijzelf ook bij minimaal 2 keer per week frequentie. Je zou dit schema dus kunnen opsplitsen in een upper/lower maar dit is persoonsgebonden. Oefenselectie is in ieder geval top  zou ik niks tot weinig aan veranderen
    • Persoonlijk prefereer ik een full body schema of upper/lower body voor de eenvoudige reden dat je meer frequentie per spiergroep hebt i.p.v. één maal per week een spiergroep aan te pakken. Meer frequentie zou meer spiergroei stimuleren maar hier is dikwijls discussie over bij mensen die zweren bij een split programma. Als je beginner bent heb je volgens mij het meeste baat bij een full body schema. Veel mensen spiegelen zich aan de  schema's van de pro's met naam en faam maar vergeten dat velen, en we moeten daar niet flauw over doen, artificiële hulpmiddelen gebruiken die toelaten een geweldig volume te halen tijdens hun training daar waar de meeste stervelingen niet aan toe komen. Wil ik daarmee zeggen dat je schema niet zal werken: neen. In het begin zal je hoe dan ook spieren aanzetten omdat elke prikkel helpt, ze noemen dat ook wel eens newbie gains. Je hebt zeker goede basisoefeningen gekozen en de grote 3 zijn er in opgenomen: bench press, squat en deadlift. Dit zijn naast military press en pull ups zowat de belangrijkste compound oefeningen, dit zijn oefeningen waar je met één oefening verschillende spieren aan het werk zet. Daarbij zorgen de meeste compound oefeningen voor een hormonale opstoot van testosteron wat dan weer positief is voor spiergroei. Zeker benen zwaar trainen wordt aangeraden en daar zal raar maar waar je bovenlichaam baat bij hebben, net door die hormonale respons. Zelfs met het weinige materiaal dat je hebt kan je een goed schema in één boksen. Online voorbeelden zat.   Succes
  • Sponsors