Advertentie Bodyengymshop
Weskimowfit

Voorstellen

7 berichten in deze discussie

Hallo allemaal,

Bij deze stel ook ik mezelf maar even voor, mijn naam is Wesley en ben 27 jaartjes jong.

 

Sinds een jaar of 3 heb ik besloten mijn leefstijl drastisch om te gooien , ipv alles doen wat voornamelijk ongezond voor me was en van mij een scharminkeltje van 56 kilo overliet ben ik als betere invulling gaan fitnessen en er des Tijds zo van gaan genieten dat ik inmiddels op een gemiddelde 70 kilo zit met een vetpercentage van zo'n 10%.

 

Na een stop van zo een half jaar ivm een dip qua trainen en het prachtige vaderschap heb ik sinds een aantal maanden de draad weer opgepakt en kruip weer richting mijn oude niveau(wat viel het tegen de eerste keren weer trainen!)

 

Behalve gezelligheid en het delen en ontvangen van tips en trucs ben ik wel benieuwd naar hoe en waarom de passie voor fitness/verandering is ontstaan bij sommige van ons.

 

Ik snuffel hier en daar lekker rond en hoop op nuttige contacten.

 

Greatzzz

1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Hey Wesley welkom op het forum! :) Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen.

0

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fit:

Hey Wesley welkom op het forum! :) Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen.

 

Thanx Thanx, je zit er bovenop het zo te merken :D

 

 

1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Weskimowfit:

 

Thanx Thanx, je zit er bovenop het zo te merken :D

 

 

 

Dat is wel de bedoeling haha!

0

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom Wesley! Fijn om te horen dat je het trainen weer hebt opgepikt en enorm proficiat met het vaderschap!

Ook je motivatie om initieel te beginnen trainen is mooi, je leven omgooien en een ongezonde levensstijl inruilen voor een gezonde! Bij mij is het iets gelijkaardig geweest dat dat heeft getriggered, maar dan met een meer medische reden.

 

Ben je van plan een logboek bij te houden op het forum? Ben benieuwd naar je transformatie!

 

0

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Jolien:

Welkom Wesley! Fijn om te horen dat je het trainen weer hebt opgepikt en enorm proficiat met het vaderschap!

Ook je motivatie om initieel te beginnen trainen is mooi, je leven omgooien en een ongezonde levensstijl inruilen voor een gezonde! Bij mij is het iets gelijkaardig geweest dat dat heeft getriggered, maar dan met een meer medische reden.

 

Ben je van plan een logboek bij te houden op het forum? Ben benieuwd naar je transformatie!

 

 

Bedankt voor het warme onthaal en de felicitatie :D

 

Dat kun je wel zeggen, krachttraining en jezelf alsmaar positief zien ontwikkelen is een van de mooiste dingen die er is. 

 

In jou geval des te belangrijker om dit lekker vol te houden(heb even gespiekt bij je logboek en dat zag er Goed uit zeg B|)

 

Hopelijk gaat het nu beter met de medische klachten??!!

 

Ik wil indd wel een logboekje bij gaan houden met een stukje geschiedenis,het Heden en de toekomstprogressie.

de grootste stap is al geweest qua groei maar er zal toch nog meer verandering plaats gaan vinden ga ik van uit.

 

Wanneer de tijd het toelaat ga ik dus zeker wat leuks opzetten.

 

 

1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Weskimowfit:

 

Bedankt voor het warme onthaal en de felicitatie :D

 

Dat kun je wel zeggen, krachttraining en jezelf alsmaar positief zien ontwikkelen is een van de mooiste dingen die er is. 

 

In jou geval des te belangrijker om dit lekker vol te houden(heb even gespiekt bij je logboek en dat zag er Goed uit zeg B|)

 

Hopelijk gaat het nu beter met de medische klachten??!!

 

Ik wil indd wel een logboekje bij gaan houden met een stukje geschiedenis,het Heden en de toekomstprogressie.

de grootste stap is al geweest qua groei maar er zal toch nog meer verandering plaats gaan vinden ga ik van uit.

 

Wanneer de tijd het toelaat ga ik dus zeker wat leuks opzetten.

 

 

Dankje! Nu gelukkig alles onder controle, dus dat gaan we zo zien te houden eh ;) 

Kijk alvast uit naar je logboek!

0

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!


Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.


Nu aanmelden

  • Berichten

    • Hey jelle,   dat klinkt inderdaad confornterend en ik zou hierdoor ook mijn leven omzwaaien.   een fitness-dieet bestaat in alle kleuren en maten. Sommigen gaan erg strikt (clean) en eten 's morgens havermout met whey shake en de rest van de dag kip/kalkoen + groene groenten en eventueel rijst of zoete aardappel. Anderen beweren dan weer dat je op pizza- cornflakes en junkfood kan overleven via IIFYM (if it fits your macro's). alles klopt inderdaad wel, want het enige die telt is energiebalans. je valt af als je minder energie opneemt dan dat je verbrand die dag. Waar je die energie uithaalt, maakt op zich nx uit. natuurlijk kan je raden dat ke sneller aan je calorieen zit met junkfood door hoog vetgehalte en dat dit voor je gezondheid (vitaminen etc) niet ideaal is.   zelf hou ik meer van een 80-20 verhouding van 80% clean eten en 20% pleziertjes. ik zie dit als het meest haalbare voor de mentale toestand.   om een goed dieet te behalen, moet je eerst uitrekenen wat je onderhoudscalorieen zijn (veel calculators online te vinden via google) en dan hier 15% onder gaan eten om gezond af te vallen. volg je gewicht goed op. Als je sneller dan 1kg per week afvalt, eet je te weinig. Houdt er wel rekening mee dat je de eerste 14 dagen sneller kan verliezen door vochtverlies.   val je niet af, dan moet je nog wat minder gaan eten.   een ideaal dieet wordt dan achteraf op basis daarvan opgesteld. En dat is voor elk persoonlijk. Haal je eiwitten voornamelijk uit ei, kip, kalkoen, mager rood vlees, witte vis, vette vis. koolhydraten uit zoete aardappel, gewone aardappel, zilvervliesrijst, volkorenpasta,quinoa, havermout, groenten, fruit,... vetten uit noten zoals cashew en pindanoten, pindakaas, avocado, eigeel,olijfolie of olijven, kokosolie,...   ik zeg hier inderdaad voornamelijk, en af en toe kan je eens iets anders inpassen zoals een overschotel met gehakt of chocolade of zelfs eens ijsje in dit warme weer.   hopelijk kan je hier al wat mee verder. als je vragen hebt, stel ze gerust.   indien je liever een schema op maat hebt en waarin alles berekend is, kan je me altijd een PM sturen of via mn website aankopen.   succes alvast! P2I  
    • Hoi beste mensen,   fittness nu al zo'n anderhalf jaar ongeveer, laatste 3 maanden deed ik niks meer nadat ik werkeloos was geraakt. ik zat alleen maar een beetje boos thuis mijzelf vol te proppen en s avonds wat bier te drinken. laat op bed, 's morgens er wel vroeg uit om de kinderen naar school te helpen. steeds ontevredener over mijzelf te worden. Totdat ik mijn vader mij belde voor hulp (mijn vader doet wat in de uitvaart) om een overleden mans persoon te verplaatsen, normaal hebben ze genoeg aan 4 man, maar dit keer ging het om een zwaar persoon van 110 kilo die door het raam getild moest worden. Het was nogal confronterend, omdat de overleden persoon dezelfde leeftijd en gewicht als ik heb zijn hart was bezweken aan alcohol misbruik, roken en overgewicht. thuis aangekomen was ik nogal onder indruk en dit werkte nog paar dagen door.    na deze 'wake up call' heb ik besloten mijn leven te beteren, door weer 4 dagen in de week te gaan fitnessen, bier het huis uit te schoppen, wat opleverd dat je automatisch vroeg naar bed gaat omdat er toch niks meer te beleven is 2400 's nachts nu de bier weg is.    wat ik nu eens zou willen proberen is een 'fittness' dieet wat ik hier wel eens gelezen heb. vis, kip, noten, kwart etc..... ik heb moeite om door het bos de bomen te zien.  zou iemand mij kunnen helpen hiermee? hoe ziet een dagelijks 'dieet' er uit? en hoeveel trainings arbeid staat er tegenover? dit alles met als doen vet weg te werken en spieren op te bouwen.    hopenlijk kan iemand mij met zo'n dagelijks dieet helpen.   met vriendelijke groet   Jelle          
    • Training dag. Chest/triceps/schouders   Had een heavy dag borst gisteren. Ging niet zo lekker als Normaal, gestopt met roken en al paar dagen last  van mijn strot. Toch gegaan tot voor mij de max die dag.

      Bankdrukken 3 x 5. 100 kg, 110 kg, 120 kg
      Smal bankdrukken 4 x 8. 60 kg, 70 kg, 70 kg, 80 kg
      Shoulder press machine. 3 x 5. 40 kg, 50 kg, 60 kg
      Triceps cable pushdown. 3 x 8. 10 kg, 12,5 kg, 15 kg.
      Side raises dumbell. 4 x8. 10 kg, 10 kg, 12 kg, 12 kg
  • Discussies

  • Sponsors





    Unleash V4 concentrated