Advertentie:

Weskimowfit

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Bij deze stel ook ik mezelf maar even voor, mijn naam is Wesley en ben 27 jaartjes jong.

Sinds een jaar of 3 heb ik besloten mijn leefstijl drastisch om te gooien , ipv alles doen wat voornamelijk ongezond voor me was en van mij een scharminkeltje van 56 kilo overliet ben ik als betere invulling gaan fitnessen en er des Tijds zo van gaan genieten dat ik inmiddels op een gemiddelde 70 kilo zit met een vetpercentage van zo'n 10%.

Na een stop van zo een half jaar ivm een dip qua trainen en het prachtige vaderschap heb ik sinds een aantal maanden de draad weer opgepakt en kruip weer richting mijn oude niveau(wat viel het tegen de eerste keren weer trainen!)

Behalve gezelligheid en het delen en ontvangen van tips en trucs ben ik wel benieuwd naar hoe en waarom de passie voor fitness/verandering is ontstaan bij sommige van ons.

Ik snuffel hier en daar lekker rond en hoop op nuttige contacten.

Greatzzz

• Upvote 1

Advertentie:

Hey Wesley welkom op het forum! :) Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen.

1 minuut geleden zei Fit:

Hey Wesley welkom op het forum! :) Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen.

Thanx Thanx, je zit er bovenop het zo te merken :D

• Upvote 1

15 minuten geleden zei Weskimowfit:

Thanx Thanx, je zit er bovenop het zo te merken :D

Dat is wel de bedoeling haha!

Welkom Wesley! Fijn om te horen dat je het trainen weer hebt opgepikt en enorm proficiat met het vaderschap!

Ook je motivatie om initieel te beginnen trainen is mooi, je leven omgooien en een ongezonde levensstijl inruilen voor een gezonde! Bij mij is het iets gelijkaardig geweest dat dat heeft getriggered, maar dan met een meer medische reden.

Ben je van plan een logboek bij te houden op het forum? Ben benieuwd naar je transformatie!

3 uur geleden zei Jolien:

Welkom Wesley! Fijn om te horen dat je het trainen weer hebt opgepikt en enorm proficiat met het vaderschap!

Ook je motivatie om initieel te beginnen trainen is mooi, je leven omgooien en een ongezonde levensstijl inruilen voor een gezonde! Bij mij is het iets gelijkaardig geweest dat dat heeft getriggered, maar dan met een meer medische reden.

Ben je van plan een logboek bij te houden op het forum? Ben benieuwd naar je transformatie!

Bedankt voor het warme onthaal en de felicitatie :D

Dat kun je wel zeggen, krachttraining en jezelf alsmaar positief zien ontwikkelen is een van de mooiste dingen die er is. 

In jou geval des te belangrijker om dit lekker vol te houden(heb even gespiekt bij je logboek en dat zag er Goed uit zeg B|)

Hopelijk gaat het nu beter met de medische klachten??!!

Ik wil indd wel een logboekje bij gaan houden met een stukje geschiedenis,het Heden en de toekomstprogressie.

de grootste stap is al geweest qua groei maar er zal toch nog meer verandering plaats gaan vinden ga ik van uit.

Wanneer de tijd het toelaat ga ik dus zeker wat leuks opzetten.

• Upvote 1

10 uur geleden zei Weskimowfit:

Bedankt voor het warme onthaal en de felicitatie :D

Dat kun je wel zeggen, krachttraining en jezelf alsmaar positief zien ontwikkelen is een van de mooiste dingen die er is. 

In jou geval des te belangrijker om dit lekker vol te houden(heb even gespiekt bij je logboek en dat zag er Goed uit zeg B|)

Hopelijk gaat het nu beter met de medische klachten??!!

Ik wil indd wel een logboekje bij gaan houden met een stukje geschiedenis,het Heden en de toekomstprogressie.

de grootste stap is al geweest qua groei maar er zal toch nog meer verandering plaats gaan vinden ga ik van uit.

Wanneer de tijd het toelaat ga ik dus zeker wat leuks opzetten.

Dankje! Nu gelukkig alles onder controle, dus dat gaan we zo zien te houden eh ;) 

Kijk alvast uit naar je logboek!