Advertentie:

Sign in to follow this  
Carli

Hi there

Recommended Posts

Hey mede sporters,

Ook ik wil me even voorstellen, mijn naam is Carli,  27 lentes jong. 

Ik train al meer dan 10 jaar bij dezelfde sportschool waar ik jaren met name groepslessen heb gevolgd waaronder bodypump. Toen resultaten behalve een goede conditie uit bleven en ik helemaal klaar was met de groepslessen ben ik 2 jaar geleden met krachttraining begonnen. Ik ga sinds die tijd weer met heel erg veel plezier trainen

Ik werk fulltime op erg wisselende tijden (dag en nacht) en sinds het afronden van

mijn opleiding heb ik weer meer tijd om mij te verdiepen in sport en voeding. 

Ik hoop hier eea te leren wat betreft trainings methoden en voeding in

combinatie met mijn onregelmatige levensstijl. En natuurlijk is gezellige klets ook welkom!

• Upvote 1

Advertentie:

Welkom op het forum! Heb je al een trainingsschema / voedingsschema gemaakt? Wanneer je dit doet zul je ook merken dat je resultaten vele malen beter zijn wat het ook nog eens veel leuker houd :) 

Dat heb ik gemerkt idd, train de laatste tijd met een split schema upper/lower body, waar voorheen mijn bovenlijf achter bleef begint dat nu eindelijk een klein beetje bij te trekken ;-)

En wat betreft voeding eet ik gezond en afwisselend, maak veel zelf en maak gebruik van een app om mijn macro's te berekenen. Gaat goed, behalve in de weekenden dan laat ik nog al eens een steekje vallen wat betreft gezonde voeding.

Edited by Carli