Advertentie:

Sign in to follow this  
Carli

Hi there

Recommended Posts

Hey mede sporters,

 

Ook ik wil me even voorstellen, mijn naam is Carli,  27 lentes jong. 

 

Ik train al meer dan 10 jaar bij dezelfde sportschool waar ik jaren met name groepslessen heb gevolgd waaronder bodypump. Toen resultaten behalve een goede conditie uit bleven en ik helemaal klaar was met de groepslessen ben ik 2 jaar geleden met krachttraining begonnen. Ik ga sinds die tijd weer met heel erg veel plezier trainen

 

Ik werk fulltime op erg wisselende tijden (dag en nacht) en sinds het afronden van

mijn opleiding heb ik weer meer tijd om mij te verdiepen in sport en voeding. 

 

Ik hoop hier eea te leren wat betreft trainings methoden en voeding in

combinatie met mijn onregelmatige levensstijl. En natuurlijk is gezellige klets ook welkom!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum! Heb je al een trainingsschema / voedingsschema gemaakt? Wanneer je dit doet zul je ook merken dat je resultaten vele malen beter zijn wat het ook nog eens veel leuker houd :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik gemerkt idd, train de laatste tijd met een split schema upper/lower body, waar voorheen mijn bovenlijf achter bleef begint dat nu eindelijk een klein beetje bij te trekken ;-)


En wat betreft voeding eet ik gezond en afwisselend, maak veel zelf en maak gebruik van een app om mijn macro's te berekenen. Gaat goed, behalve in de weekenden dan laat ik nog al eens een steekje vallen wat betreft gezonde voeding.
 

Edited by Carli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoi,

      Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.

    • Nice... maar er ontbreekt iets... 🤔 iets wat je de motivatie geeft om net dat extra te doen... 👀    Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors