Advertentie:

Sign in to follow this  
Carli

Hi there

Recommended Posts

Hey mede sporters,

 

Ook ik wil me even voorstellen, mijn naam is Carli,  27 lentes jong. 

 

Ik train al meer dan 10 jaar bij dezelfde sportschool waar ik jaren met name groepslessen heb gevolgd waaronder bodypump. Toen resultaten behalve een goede conditie uit bleven en ik helemaal klaar was met de groepslessen ben ik 2 jaar geleden met krachttraining begonnen. Ik ga sinds die tijd weer met heel erg veel plezier trainen

 

Ik werk fulltime op erg wisselende tijden (dag en nacht) en sinds het afronden van

mijn opleiding heb ik weer meer tijd om mij te verdiepen in sport en voeding. 

 

Ik hoop hier eea te leren wat betreft trainings methoden en voeding in

combinatie met mijn onregelmatige levensstijl. En natuurlijk is gezellige klets ook welkom!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum! Heb je al een trainingsschema / voedingsschema gemaakt? Wanneer je dit doet zul je ook merken dat je resultaten vele malen beter zijn wat het ook nog eens veel leuker houd :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik gemerkt idd, train de laatste tijd met een split schema upper/lower body, waar voorheen mijn bovenlijf achter bleef begint dat nu eindelijk een klein beetje bij te trekken ;-)


En wat betreft voeding eet ik gezond en afwisselend, maak veel zelf en maak gebruik van een app om mijn macro's te berekenen. Gaat goed, behalve in de weekenden dan laat ik nog al eens een steekje vallen wat betreft gezonde voeding.
 

Edited by Carli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo Kyra   Je zou ook eens de Hip Thrust moeten overwegen. Dit is nl DE oefening voor booty growth.     
    • Hoi Kyra, 220cm halterstang is meestal een Olympische maat voor mannen, dit heeft met het gripgedeelte(waar je je handen plaatst) te maken die dan 28mm in diameter is. 200cm halterstang is meestal een gangbare maat voor vrouwen waarvan het gripgedeelte 25mm in diameter is.   Olympische halterstang hebben altijd gewichtschijven nodig met een opening van 50mm, en zijn (meestal) kwalitatief erg goed en fijn om mee aan de slag te gaan, nadeel is wel dat ze duurder zijn dan...   Halterstangen met een schijfopname van  30mm, dit zijn meestal goedkope stangen waarvan de hele stang 30mm is, dus ook je gripmaat. Deze stangen kunnen geen heel groot gewicht aan.   Maar als je net begint met trainen überhaupt, dan is het misschien wel verstandiger om een iets goedkoper setje aan te schaffen om te kijken of je het iets vind.   Je kan bij verschillende sites een kijkje nemen bijv. Gorilla sports Decathlon Helisports Je kan ook op Google zoeken naar complete haltersets, mocht je er één op het oog hebben hier even plaatsen.  
    • Oh fijn dank je voor het reageren. Ik zie bv halterstang van 220 is dat de lang voor squat? 
  • Sponsors