Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Bericht problemen

Recommended Posts

Er waren een aantal problemen met het plaatsen van berichten en nog wat andere dingen.

Dit had te maken met een PHP7.1 extentie opcache, deze heb ik zojuist uitgeschakeld en nu werkt alles gelukkig weer naar behoren.

Excuses voor het ongemak!

Fit

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Bedankt voor jullie feedback – Enquête werkt nu goed!   Dank aan iedereen die mij heeft laten weten dat de enquête eerder niet goed werkte 🙏
      Het formulier is inmiddels aangepast en zou nu probleemloos in te vullen moeten zijn. Zouden jullie — als je ergens een paar minuten kunt vinden — de enquête alsnog willen invullen?   Het duurt maar 5 minuten en je helpt er mijn onderzoek enorm mee.
      Deelname is volledig anoniem en alleen bedoeld voor sporters van 18 jaar en ouder in Nederland.   Zie hieronder nogmaals de link: 📌 https://forms.office.com/e/VWu1929PPV?origin=lprLink   Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en medewerking! Groet,
      Carmen
    • Bedankt voor jullie feedback – Enquête werkt nu goed!   Dank aan iedereen die mij heeft laten weten dat de enquête eerder niet goed werkte 🙏
      Het formulier is inmiddels aangepast en zou nu probleemloos in te vullen moeten zijn. Zouden jullie — als je ergens een paar minuten kunt vinden — de enquête alsnog willen invullen?   Het duurt maar 5 minuten en je helpt er mijn onderzoek enorm mee.
      Deelname is volledig anoniem en alleen bedoeld voor sporters van 18 jaar en ouder in Nederland.   Zie hieronder nogmaals de link: 📌 https://forms.office.com/e/VWu1929PPV?origin=lprLink   Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en medewerking! Groet,
      Carmen
  • Sponsors