Advertentie:

Friesman

blastlog

Recommended Posts

hallo, graag had ik mijn ervaringen gedeeld in een kuurlog, dus bij deze :D

Ik train bijna 5 jaar, met de nodige ups & downs uiteraard. 'T doel is zo groot en droog mogelijk, en plezier hebben op de weg ernaar toe.

ik ben momenteel al 9 weken in deze kuur, zeg maar eerste blast. ik wil de blast ongeveer 16weken door trekken. Waarom 16 weken? Had een aardig procentje aan de start zeg maar :o


kuur:

week 1-12: test e 600mg ew
week 1-16: mast e 400 mg ew


laatste weken ben ik er nog niet over uit, ik speel met deze gedachten:

week 12-16: test e 250mg ew
week 12-16: tren a 100mg eod
week 12-16: winstrol: 50mg ed

laatste weken gaspedaal flink indrukken, ben dan ook "vrij" van alle verantwoordelijkheden :D

training:

push, pull, legs. Met een A en een B variant.
momenteel 3x20minuten cardio (500kcal) per week, dit wordt na verloop van tijd verhoogd ( frequentie en/of lengte)

Ik train 4 tot 6 maal per week, afhankelijk van tijd/ hoe ik me voel.

Voeding:

cut gestart op 3600 kcal, gezakt naar 3400kcal, daarna 3100.

Momenteel pas ik high en low dagen toe; 2 low dagen, 1 high dag, repeat.

 

High dagen: 3000 kcal: 315 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

low dagen: 2400kcal, 150 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

 

hier wordt na verloop van tijd nog in gesnoeid uiteraard. 

 

Fysiek:

wat zou een kuurlog zijn zonder foto's dus bij deze :D

 

Foto 1: week 0

Foto 2: week 3

Foto 3: week 9 

 

 

 

 


 

 

krachtforum 1.jpg

krachtforum 2.jpg

krachtforum 3.jpg

  • Upvote 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Leukleuk. Ben benieuwd hoe je verder evolueert.

 

waarom de keuze voor carb cycling?

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei P2I:

Leukleuk. Ben benieuwd hoe je verder evolueert.

 

waarom de keuze voor carb cycling?

is een probeersel, die mij goed bevalt :P dit is de eerste maal cutten (zie je vast wel aan pic 1), wou het zeer langzaam aandoen en de laatste 5-6 weken toch een stuk 'dieper' gaan, gezien de middelen die er dan ingaan zou dit moeten lukken. 

 

allezins welkom! :D 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha welkom Friedman. Lekker bezig zo te zien! Goede vooruitgang te zien op de fotos! :)

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Fit:

Ha welkom Friedman. Lekker bezig zo te zien! Goede vooruitgang te zien op de fotos! :)

bedankt man! dieet gaat goed, wel wat duizelig laatste week maar dat hoort er bij :D

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Friesman:

bedankt man! dieet gaat goed, wel wat duizelig laatste week maar dat hoort er bij :D

 

En je skipt zeker geen benen haha :) 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
    •   Ik zit nu aan een tempo van 100 gr per dag. Dat is -700 kcal per dag. Ik had gelezen dat je best maximaal 1% per week telt. Dus dat klopt ongeveer.   Is dat te snel ?    
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition