Advertentie:



Friesman

blastlog

Recommended Posts

hallo, graag had ik mijn ervaringen gedeeld in een kuurlog, dus bij deze :D

Ik train bijna 5 jaar, met de nodige ups & downs uiteraard. 'T doel is zo groot en droog mogelijk, en plezier hebben op de weg ernaar toe.

ik ben momenteel al 9 weken in deze kuur, zeg maar eerste blast. ik wil de blast ongeveer 16weken door trekken. Waarom 16 weken? Had een aardig procentje aan de start zeg maar :o


kuur:

week 1-12: test e 600mg ew
week 1-16: mast e 400 mg ew


laatste weken ben ik er nog niet over uit, ik speel met deze gedachten:

week 12-16: test e 250mg ew
week 12-16: tren a 100mg eod
week 12-16: winstrol: 50mg ed

laatste weken gaspedaal flink indrukken, ben dan ook "vrij" van alle verantwoordelijkheden :D

training:

push, pull, legs. Met een A en een B variant.
momenteel 3x20minuten cardio (500kcal) per week, dit wordt na verloop van tijd verhoogd ( frequentie en/of lengte)

Ik train 4 tot 6 maal per week, afhankelijk van tijd/ hoe ik me voel.

Voeding:

cut gestart op 3600 kcal, gezakt naar 3400kcal, daarna 3100.

Momenteel pas ik high en low dagen toe; 2 low dagen, 1 high dag, repeat.

 

High dagen: 3000 kcal: 315 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

low dagen: 2400kcal, 150 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

 

hier wordt na verloop van tijd nog in gesnoeid uiteraard. 

 

Fysiek:

wat zou een kuurlog zijn zonder foto's dus bij deze :D

 

Foto 1: week 0

Foto 2: week 3

Foto 3: week 9 

 

 

 

 


 

 

krachtforum 1.jpg

krachtforum 2.jpg

krachtforum 3.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Leukleuk. Ben benieuwd hoe je verder evolueert.

 

waarom de keuze voor carb cycling?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden zei P2I:

Leukleuk. Ben benieuwd hoe je verder evolueert.

 

waarom de keuze voor carb cycling?

is een probeersel, die mij goed bevalt :P dit is de eerste maal cutten (zie je vast wel aan pic 1), wou het zeer langzaam aandoen en de laatste 5-6 weken toch een stuk 'dieper' gaan, gezien de middelen die er dan ingaan zou dit moeten lukken. 

 

allezins welkom! :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha welkom Friedman. Lekker bezig zo te zien! Goede vooruitgang te zien op de fotos! :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minuten geleden zei Fit:

Ha welkom Friedman. Lekker bezig zo te zien! Goede vooruitgang te zien op de fotos! :)

bedankt man! dieet gaat goed, wel wat duizelig laatste week maar dat hoort er bij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 uur geleden zei Friesman:

bedankt man! dieet gaat goed, wel wat duizelig laatste week maar dat hoort er bij :D

 

En je skipt zeker geen benen haha :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 uur geleden zei Fit:

 

En je skipt zeker geen benen haha :) 

zeker niet, train ik heel graag zelf :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Energieverbruik in kcal/u van de verschillende oefeningen. Kijk hoe de Battle Ropes net iets hoger gaan dan Burpees     Bron: https://suppversity.blogspot.com/search?q=battle+ropes 
    • Een aanvulling op Geert die me te binnen schiet. Vervang de burpees door de battle ropes. Op voorwaarde dat het niet te belastend is voor je knie. Dat schijnt nog intenser te zijn dan burpees.
    • Hoi Camilla,   Allereerst welkom op deze site. Als je een oefening niet kunt uitvoeren, zou ik 'm zeker NIET doen! Zeker niet als de oorzaak een blessure is. En zo te lezen heb je een serieuze beperking.  Maar er zijn zeker alternatieven. Voor je (boven)benen zijn plyometrische oefeningen (bv springen) uit den boze. Mogelijkheden liggen in wat meer statische maar zeker effectieve oefeningen zoals de squat en variaties daarvan. Om je enkels te ontlasten ga je met je hakken op een verhoginkje staan (plank, halterschijven) en zak je met rechte rug door je benen tot een hoek van ongeveer 90 graden. Je bovenlijf blijft verticaal, dus niet voorover buigen. Om e.e.a. te onderzoeken i.v.m. je blessures, zou ik beginnen met enkel je lichaamsgewicht. Gaat dit goed, dan belasten. Om te beginnen met een licht gewicht, bijvoorbeeld een kleine kettlebell die je tussen je benen laat zakken. Later kun je de oefening nog verzwaren door de work out explosief uit te voeren: 3 tellen zakken en in 1 tel omhoog. Krachtig uitademen bij het omhooggaan. Voor wat betreft planking: je zou je (onder)benen kunnen ondersteunen door ze op een rol te leggen zodat je enkels niet belast worden. Ook kun je revers planken waarbij je hakken/onderbenen op een verhoging liggen en je bovenlichaam op de schouders steunt.   Hoop dat je hier iets mee kunt Camilla en by the way.............een instructeur die geen tijd heeft voor uitleg??????   Groetjes van een 60 +er die wel fanatiek is en al 3x 20 is geweest ;).
  • Sponsors