Advertentie:

Friesman

blastlog

Recommended Posts

hallo, graag had ik mijn ervaringen gedeeld in een kuurlog, dus bij deze :D

Ik train bijna 5 jaar, met de nodige ups & downs uiteraard. 'T doel is zo groot en droog mogelijk, en plezier hebben op de weg ernaar toe.

ik ben momenteel al 9 weken in deze kuur, zeg maar eerste blast. ik wil de blast ongeveer 16weken door trekken. Waarom 16 weken? Had een aardig procentje aan de start zeg maar :o


kuur:

week 1-12: test e 600mg ew
week 1-16: mast e 400 mg ew


laatste weken ben ik er nog niet over uit, ik speel met deze gedachten:

week 12-16: test e 250mg ew
week 12-16: tren a 100mg eod
week 12-16: winstrol: 50mg ed

laatste weken gaspedaal flink indrukken, ben dan ook "vrij" van alle verantwoordelijkheden :D

training:

push, pull, legs. Met een A en een B variant.
momenteel 3x20minuten cardio (500kcal) per week, dit wordt na verloop van tijd verhoogd ( frequentie en/of lengte)

Ik train 4 tot 6 maal per week, afhankelijk van tijd/ hoe ik me voel.

Voeding:

cut gestart op 3600 kcal, gezakt naar 3400kcal, daarna 3100.

Momenteel pas ik high en low dagen toe; 2 low dagen, 1 high dag, repeat.

 

High dagen: 3000 kcal: 315 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

low dagen: 2400kcal, 150 carb, 220-230 eiwit, 80 vet

 

hier wordt na verloop van tijd nog in gesnoeid uiteraard. 

 

Fysiek:

wat zou een kuurlog zijn zonder foto's dus bij deze :D

 

Foto 1: week 0

Foto 2: week 3

Foto 3: week 9 

 

 

 

 


 

 

krachtforum 1.jpg

krachtforum 2.jpg

krachtforum 3.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Leukleuk. Ben benieuwd hoe je verder evolueert.

 

waarom de keuze voor carb cycling?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden zei P2I:

Leukleuk. Ben benieuwd hoe je verder evolueert.

 

waarom de keuze voor carb cycling?

is een probeersel, die mij goed bevalt :P dit is de eerste maal cutten (zie je vast wel aan pic 1), wou het zeer langzaam aandoen en de laatste 5-6 weken toch een stuk 'dieper' gaan, gezien de middelen die er dan ingaan zou dit moeten lukken. 

 

allezins welkom! :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha welkom Friedman. Lekker bezig zo te zien! Goede vooruitgang te zien op de fotos! :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minuten geleden zei Fit:

Ha welkom Friedman. Lekker bezig zo te zien! Goede vooruitgang te zien op de fotos! :)

bedankt man! dieet gaat goed, wel wat duizelig laatste week maar dat hoort er bij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 uur geleden zei Friesman:

bedankt man! dieet gaat goed, wel wat duizelig laatste week maar dat hoort er bij :D

 

En je skipt zeker geen benen haha :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 uur geleden zei Fit:

 

En je skipt zeker geen benen haha :) 

zeker niet, train ik heel graag zelf :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ik denk dat met een uurtje sporten per dag je buik niet gaat weggaan. Wat belangrijker is is wat je totaal op een dag verbruikt. Er is een verschil tussen iemand die de hele dag achter een bureau zit en iemand die zware fysieke arbeid verricht. Wat je per dag eet is nog belangrijker.  Een dieet volgen is ook geen sinecure. Velen haken af na een bepaalde tijd. Wat een rol speelt is dat je een voedingspatroon aanhoud dat je met plezier kan volhouden. Wat ik nu al enkele jaren doe is gemakkelijk vol te houden en deed me 15 kilo verliezen op nog geen half jaar en ook mijn buik. Ik vermijd gewoon het eten van brood. Het is te zeggen, ik eet het soms bij gelegenheid nog maar door de week niet. Brood is in essentie niet slecht maar je eet er gemakkelijk teveel van en zodoende krijg je kcalorieen binnen.   Ik start de dag met een behoorlijk bord havermout en sojamelk aangevuld met rozijnen en een banaan. Zeer buikvullend en weinig calorieen.  Om 9 uur eet ik een banaan en drink wat sojamelk aangevuld met proteinen. 's Middags eet ik een slaschotel met verschillende soorten groenten. Ik doe verschillende mengelingen bij elkaar die ik vind in de groentenafdeling. Rode kool, witte kool, rode biet, wortel, radijs, ui, tomaat, sla, zelfs prei. De kunst is om dit lekker te maken. Ik doe daar een vinaigrette onder op basis van olijfolie. Ook gaat er nog een blik van 50 gr tonijn onder. Weerom zeer buikvullend en weinig calorieen. Als toetje nog een banaan en sojamelkshake. Om 3 uur nog een appel met wat sojamelk. 's Avonds eet ik mee wat de pot schaft. Als ik zin heb om iets te snoepen neem ik een stuk chocolade van 86%. Ik garandeer je dat je buik verdwijnt als sneeuw voor de zon.   Als je bang hebt om spiermassa te verliezen is het best om je eiwitten te uppen. Het kost je lichaam meer energie om een gram eiwit om te zetten dan een gram vet of koolhydraten. Bovendien remmen eiwitten je spierafbraak.    
    • Dan komt er wederom een vraag bij mij op;  is het niet de bedoeling van krachttraining dat je de training dusdanig uitvoert dat je microbeschadigingen in de spier krijgt waardoor deze sterker wordt en ook groter? Dit is toch niet mogelijk wanneer je op die wijze traint maar onder onderhoud gaat eten waardoor je spieren dus niet kunnen groeien?  Of bedoel je een andere vorm van krachttraining waarbij je niet over die grens heen gaat van microbeschadiging?  In mijn situatie is er geen sprake van een buikje maar een flinke buik, dus ik zal grondig aan slag moeten gaan. Er zullen ook wel beginners zijn met een klein buikje , dat verdwijnt vast wel met krachttraining maar als je echt een behoorlijke buik hebt, dan kan ik me voorstellen dat krachttraining niet de ideale manier is om dat kwijt te raken. 
    • Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio. 
  • Sponsors