Advertentie:

Sign in to follow this  
Peter Wouters

Ross Enamait en dieet

Recommended Posts

Advertentie:

@Peter Wouters, wat is jouw mening hierover?

Het is geweten dat je 'dieet' een hele grote invloed heeft op je fysiek, maar in hoeverre moeten we daar dan echt strict mee omgaan? 

Ik ken mensen die er zelf heel strict mee zijn en heel geroutineerd kunnen bulken en shredden. Ikzelf ben er niet in die maten mee bezig. Ik eet eerder met het oogpunt mijn lichaam de juiste ne voldoende voedingsstoffen te geven.

Als je een snel metabolisme hebt, kan dit lukken. 

Als je een traag metabolisme hebt, dan zal je snel vet aanzetten.

10 uur geleden zei Jolien:

@Peter Wouters, wat is jouw mening hierover?

Het is geweten dat je 'dieet' een hele grote invloed heeft op je fysiek, maar in hoeverre moeten we daar dan echt strict mee omgaan? 

Toen ik jouw leeftijd had was, behalve enkele wedstrijd bodybuilders, niemand in de gym bezig met diëten. Je kwam toen trainen om een beetje fysiek in orde te zijn. Een strakke buik kwam vanzelf zolang je maar hard genoeg trainde. Tegenwoordig merk ik dat diëten belangrijker is geworden dan het trainen zelf. Wat niet wil zeggen dat sommige mensen het niet nodig hebben. Maar er wordt overdreven. Het wordt immers opgedrongen door de media. Want fitnessmodel x en y doen het ook. En het is nl uit die richting dat ik op sociale media soms noodoproepen zie verschijnen. In die zin dat bepaalde modellen waarschuwen dat door hun manier van leven(lees diëten) ze zich niet zo goed in hun vel voelen. Depressief, chagrijnig door het ultralage vetpercentage.

Ieder moet voor zichzelf uitmaken hoever hij wil gaan daarin maar ik vind dat je je vooral goed in je vel moet voelen. Persoonlijk eet en drink ik ook wat ik wil en voel me daar goed bij. Ik ken bijvoorbeeld iemand die vroeger obese was en op een bepaald moment is beginnen fitnessen en alles wat met cardio te maken heeft. Nu heeft hij een stevige fysiek en niks vet, zonder dieet. Klein detail, hij is dit jaar wereldkampioen frikandellen eten geworden.       

• Upvote 2

Resultaten zullen sneller behaald worden met een dieet, je dieet stem je namelijk af wat jou lichaam nodig heeft om jou doel te bereiken. Wanneer je geen dieet hebt zul je snel te weinig eiwitten eten o.i.d. Of je kcal inname zal veel te makkelijk te hoog zijn.

Mensen met een snelle verbranding zullen hier niet echt last van hebben, maar helaas zal dit zoals @P2I zegt niet bij ieder persoon werken.

• Upvote 1

4 uur geleden zei Fit:

Resultaten zullen sneller behaald worden met een dieet, je dieet stem je namelijk af wat jou lichaam nodig heeft om jou doel te bereiken. Wanneer je geen dieet hebt zul je snel te weinig eiwitten eten o.i.d. Of je kcal inname zal veel te makkelijk te hoog zijn.

Dit is een ander verhaal en niet wat ik bedoel. Natuurlijk heb je eiwitten nodig en de noodzakelijk vitamines/mineralen/fytonutrienten. Waar ik op doel zijn diegene die zich andere zaken gaan ontzien om toch maar dat fitness ideaal te bereiken. Een ongezond terrein.

http://www.mensfitness.com/weight-loss/15-negative-effects-having-low-body-fat-percentage