Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

Apple of android?

Recommended Posts

Hey iedereen,  

lange tijd geleden ooit eens android phone gehad, maar helemaal niet tevreden. Dat ding was nooit stabiel en ik stoorde me er erg aan.

dan lange tijd met windows phone gewerkt en super tevreden. Maar bepaalde software die ik nodig heb, draait er niet op... dus dan de overstap gemaakt naar een iphone 6 plus.ik heb deze nu meer dan een jaar. Maar dat ding is zn geld niet waard voor mij!

nu ben ik aan het rondkijken of ik eventueel een andere koop. Dan wordt dat dus automatisch een android. Maar hoever staat android nu? Zijn ze stabieler geworden?

voornamelijk nodig om te bellen, emailen, internet browsing

overgaan van apple of gewoon de apple houden?

Advertentie:

51 minuten geleden zei P2I:

Hey iedereen,  

lange tijd geleden ooit eens android phone gehad, maar helemaal niet tevreden. Dat ding was nooit stabiel en ik stoorde me er erg aan.

dan lange tijd met windows phone gewerkt en super tevreden. Maar bepaalde software die ik nodig heb, draait er niet op... dus dan de overstap gemaakt naar een iphone 6 plus.ik heb deze nu meer dan een jaar. Maar dat ding is zn geld niet waard voor mij!

nu ben ik aan het rondkijken of ik eventueel een andere koop. Dan wordt dat dus automatisch een android. Maar hoever staat android nu? Zijn ze stabieler geworden?

overgaan van apple of gewoon de apple houden?

Heb er niets slechts meer over aan te merken, heb altijd een android gehad maar is nu stukken beter. Na 2.5 jaar een S3 gehad te hebben ben ik overgestapt naar de huawei p10. Echt wat een perfect toestel is dat, snel, stabiel, prachtige foto's. Wat wil je nog meer?

• Upvote 1

1 uur geleden zei P2I:

Is bij mij hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld een Samsung Galaxy J3. Is een verouderd model maar het werkt voor wat ik het nodig heb meer dan voldoende. Het voordeel eraan is dat het scherm behoorlijk groot is en je kan het goedkoop op de kop tikken. Stabiliteitsproblemen heb ik niet maar ik had bij het begin constant update meldingen van allerhande software. Dit heb ik verholpen door alle apps die ik niet nodig heb, uit te schakelen. Dit bespaart ook processorsnelheid.

• Upvote 1