Advertentie:



Sign in to follow this  
P2I

Apple of android?

Recommended Posts

Hey iedereen,  

 

lange tijd geleden ooit eens android phone gehad, maar helemaal niet tevreden. Dat ding was nooit stabiel en ik stoorde me er erg aan.

 

dan lange tijd met windows phone gewerkt en super tevreden. Maar bepaalde software die ik nodig heb, draait er niet op... dus dan de overstap gemaakt naar een iphone 6 plus.ik heb deze nu meer dan een jaar. Maar dat ding is zn geld niet waard voor mij!

 

nu ben ik aan het rondkijken of ik eventueel een andere koop. Dan wordt dat dus automatisch een android. Maar hoever staat android nu? Zijn ze stabieler geworden?

 

voornamelijk nodig om te bellen, emailen, internet browsing

 

overgaan van apple of gewoon de apple houden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

51 minuten geleden zei P2I:

Hey iedereen,  

 

lange tijd geleden ooit eens android phone gehad, maar helemaal niet tevreden. Dat ding was nooit stabiel en ik stoorde me er erg aan.

 

dan lange tijd met windows phone gewerkt en super tevreden. Maar bepaalde software die ik nodig heb, draait er niet op... dus dan de overstap gemaakt naar een iphone 6 plus.ik heb deze nu meer dan een jaar. Maar dat ding is zn geld niet waard voor mij!

 

nu ben ik aan het rondkijken of ik eventueel een andere koop. Dan wordt dat dus automatisch een android. Maar hoever staat android nu? Zijn ze stabieler geworden?

 

voornamelijk nodig om te bellen, emailen, internet browsing

 

overgaan van apple of gewoon de apple houden?

 

Heb er niets slechts meer over aan te merken, heb altijd een android gehad maar is nu stukken beter. Na 2.5 jaar een S3 gehad te hebben ben ik overgestapt naar de huawei p10. Echt wat een perfect toestel is dat, snel, stabiel, prachtige foto's. Wat wil je nog meer?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei P2I:

voornamelijk nodig om te bellen, emailen, internet browsing

 

 

Is bij mij hetzelfde. Ik heb bijvoorbeeld een Samsung Galaxy J3. Is een verouderd model maar het werkt voor wat ik het nodig heb meer dan voldoende. Het voordeel eraan is dat het scherm behoorlijk groot is en je kan het goedkoop op de kop tikken. Stabiliteitsproblemen heb ik niet maar ik had bij het begin constant update meldingen van allerhande software. Dit heb ik verholpen door alle apps die ik niet nodig heb, uit te schakelen. Dit bespaart ook processorsnelheid.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Energieverbruik in kcal/u van de verschillende oefeningen. Kijk hoe de Battle Ropes net iets hoger gaan dan Burpees     Bron: https://suppversity.blogspot.com/search?q=battle+ropes 
    • Een aanvulling op Geert die me te binnen schiet. Vervang de burpees door de battle ropes. Op voorwaarde dat het niet te belastend is voor je knie. Dat schijnt nog intenser te zijn dan burpees.
    • Hoi Camilla,   Allereerst welkom op deze site. Als je een oefening niet kunt uitvoeren, zou ik 'm zeker NIET doen! Zeker niet als de oorzaak een blessure is. En zo te lezen heb je een serieuze beperking.  Maar er zijn zeker alternatieven. Voor je (boven)benen zijn plyometrische oefeningen (bv springen) uit den boze. Mogelijkheden liggen in wat meer statische maar zeker effectieve oefeningen zoals de squat en variaties daarvan. Om je enkels te ontlasten ga je met je hakken op een verhoginkje staan (plank, halterschijven) en zak je met rechte rug door je benen tot een hoek van ongeveer 90 graden. Je bovenlijf blijft verticaal, dus niet voorover buigen. Om e.e.a. te onderzoeken i.v.m. je blessures, zou ik beginnen met enkel je lichaamsgewicht. Gaat dit goed, dan belasten. Om te beginnen met een licht gewicht, bijvoorbeeld een kleine kettlebell die je tussen je benen laat zakken. Later kun je de oefening nog verzwaren door de work out explosief uit te voeren: 3 tellen zakken en in 1 tel omhoog. Krachtig uitademen bij het omhooggaan. Voor wat betreft planking: je zou je (onder)benen kunnen ondersteunen door ze op een rol te leggen zodat je enkels niet belast worden. Ook kun je revers planken waarbij je hakken/onderbenen op een verhoging liggen en je bovenlichaam op de schouders steunt.   Hoop dat je hier iets mee kunt Camilla en by the way.............een instructeur die geen tijd heeft voor uitleg??????   Groetjes van een 60 +er die wel fanatiek is en al 3x 20 is geweest ;).
  • Sponsors