Advertentie:

Muscle Starter Pack
dumbanddubell

Hulp gezocht > 1 minuut tijd!

Recommended Posts

Hallo,

Op dit moment zijn wij bezig met de ontwikkeling van een toevoeging aan dumbells. Om hiervoor draagvlak voor te creëren, doen we onderzoek naar het gebruik van dumbells in de sportschool en de stappen in kilogram die met deze dumbells genomen moet worden. Graag zouden wij een aantal meningen willen hebben van sporters. Daarom hebben we een enquete gemaakt die bestaat uit vijf korte vragen. Met de uitkomst van deze enquete kunnen we wellicht inspelen op problemen die ervaren worden door sporters en toewerken naar verbetering van de sport fitness! Als je de enquete in wil vullen, kun je op onderstaande link klikken. De enquete kan door zowel sporters als (personal) trainers ingevuld worden!

 

http://www.thesistools.com/web/?id=540493

 

Bedankt!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition