Advertentie:

Sign in to follow this  
dumbanddubell

Hulp gezocht > 1 minuut tijd!

Recommended Posts

Hallo,

Op dit moment zijn wij bezig met de ontwikkeling van een toevoeging aan dumbells. Om hiervoor draagvlak voor te creëren, doen we onderzoek naar het gebruik van dumbells in de sportschool en de stappen in kilogram die met deze dumbells genomen moet worden. Graag zouden wij een aantal meningen willen hebben van sporters. Daarom hebben we een enquete gemaakt die bestaat uit vijf korte vragen. Met de uitkomst van deze enquete kunnen we wellicht inspelen op problemen die ervaren worden door sporters en toewerken naar verbetering van de sport fitness! Als je de enquete in wil vullen, kun je op onderstaande link klikken. De enquete kan door zowel sporters als (personal) trainers ingevuld worden!

 

http://www.thesistools.com/web/?id=540493

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors