Advertentie:

Fit

Benen training

Recommended Posts

Hierbij een leuke benen training voor in je schema:

 

* =  4x sets 12-10-8-6 herhalingen opbouwend in gewicht.

 

1) Sitting calf raises 3x tot max.

2) Standing calf raises 3x tot max.

3) Leg extensions (*).

4) Hamstring curls  (*).

5) Lunges  (4 x 10).

6) SQUAT! JA als laatste feel the burn! (*).

 

Laat je reactie maar weten als je dit geprobeerd hebt ik ben benieuwd :D 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Een tijd geleden mijn lag day omgekeerd uitgevoerd, zelfde idee als hierboven beschreven. Die lunges en squats aan het einde! Killing 😵

 

Voor mij een eenmalige actie!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7/23/2017 at 23:19 zei Carli:

Een tijd geleden mijn lag day omgekeerd uitgevoerd, zelfde idee als hierboven beschreven. Die lunges en squats aan het einde! Killing 😵

 

Voor mij een eenmalige actie!

 

Ik vind dit juist heerlijk! Je voelt alles extreem erg branden alsof je uit elkaar gaat knallen :D 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn training maandag Quads + kuiten

1)Leg extensions 4 sets: 30 / 12 / 12 /12

2)Squats :4 sets 15/12/10/8+2x dropset

3)Hack squat 4 sets 12/12/12/12

4)Superset :

A) Leg press wide stance 4 sets 12/10/8/6+dropset

B) leg press close stand 4 sets 15/15/15/15

5) calf raises 4 sets 8/8/15/15+2xdropset

 

Enjoy ;)

bewerkt door P2I

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    •   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition