Advertentie:

Muscle Starter Pack
sebas

Even voorstellen

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben Sebastiaan 33 jaar. Altijd wel aan sport gedaan maar nu toch besloten om wat serieuzer te gaan fitnessen. Sta open voor tips en weetjes. En zal ook vast genoeg vragen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Hey Sebastiaan.

Welkom allesinds.

 

Kan je wat meer over jezelf vertellen? 

Wat is je doel, hoe vaak ga je fitnessen,...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben verpleegkundige en doe naast fitness aan krav maga.

Ik fitness 4 tot 5 keer in de week.

Mijn doel is spieropbouw en toning.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Sebastiaan en welkom! Doe je al lang aan Krav maga? Heb net moeten opzoeken wat het was, want had er nog nooit eerder van gehoord. Ziet er een hele leuke sport uit!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition