Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Proteine ijs

Recommended Posts

Iemand al koupe proteine ijs bij de Jumbo geprobeert? Schijnt erg lekker te zijn en natuurlijk gezonder dan normaal ijs. Dit betekend nog niet dat teveel er van eten gezond is. Maar dat is met alles. Maar zo lang het in je dieet past... waarom niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Vervoeren naar België gaat helaas niet mogelijk zijn denk ik :(

Net eens gaan kijken op de site en het ziet er wel erg goed uit! al kan je veel met foto's natuurlijk :D

 

laat zeker weten hoe het is!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal zeker laten weten hoe het is ! Moet nog 1 week hier in spanje uithouden eerst :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 uur geleden zei Fit:

Ik zal zeker laten weten hoe het is ! Moet nog 1 week hier in spanje uithouden eerst :D

Uithouden? Is het zo een marteling dan? haha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Jolien:

Uithouden? Is het zo een marteling dan? haha :P

 

Haha totaal niet gelukkig :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb het nog niet op. Vind het peperduur als er niet toevallig een actie is. Ben benieuwd want die shit smaakt meestal zo chemisch als de neten haha ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook altijd bang dat het chemisch smaakt... hetzelfde geldt voor diverse producten zoals whey, bars etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Fit:

Ik ben ook altijd bang dat het chemisch smaakt... hetzelfde geldt voor diverse producten zoals whey, bars etc..

Exact... Op een balk whey kauwen is gauw vies he haha xD

Die Mars, Snickers en Bounty bars zijn WAANZINNIG lekker. Maar echt erg duur...

Edited by Shorty

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei Shorty:

Exact... Op een balk whey kauwen is gauw vies he haha xD

Die Mars, Snickers en Bounty bars zijn WAANZINNIG lekker. Maar echt erg duur...

 

Haha ja niet te vreten, die ken ik niet heb je linkje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors