Advertentie:

Sign in to follow this  
Jolien

Hoe 1RM bepalen?

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik heb een korte vraag: Hoe bepaal je het beste je 1 RM gewicht? Ik zou dit heel graag willen weten voor de squat :)

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes,

Jolien

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Sorry, het was slechts aardig bedoeld! Was de topics aan het doorlezen en aangezien wij aanbieden waar hij naar op zoek is dacht ik ik maak even een account aan en reageer op hem! Verder geen verkeerde bedoelingen  
    •   Netjes als eerste bericht. Beeeeeeetje eikelige move man. Maar oke, het bericht is duidelijk. Voor reclame maken voor bedrijven hebben we natuurlijk een apart gedeelte op het forum.
    • Hi Batman123,   Zoals anderen hierboven al zeggen kan je inderdaad een voedingsschema niet zomaar kopen. Die hoort op maat gemaakt te worden afhankelijk van jouw gewicht, lengte, activiteit en doelen. Er worden hier al heel veel goede tips gegeven, maar mocht je toch een voedingsadvies op maat (afgestemd op jouw doelen en waarden) willen ontvangen, kan je die bij ons ook gratis aanvragen!  Sportvoedingsadvies Fitshape   Heel veel succes alvast!    Groetjes,   Fitshape
  • Sponsors