Advertentie:

Fit

Rich piana overleden

Recommended Posts

Voor vele is hij een inspiratiebron geweest met zijn YouTube video's. Voor vele praten hij niet meer dan onzin. Toch is het uitermate vervelend dat deze grote man is overleden. Hij lag al enkele dagen in coma. Meer informatie zal nog volgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Hij zou overleden zijn aan hersenschade ten gevolge van een hartaanval. Wat ik geweldig vond aan hem was dat hij de onverbloemde waarheid sprak over het bodybuilding wereldje en vooral over zichzelf. Meer bepaald het anabolen gebruik. Hij stond op het punt een supplementenlijn op de markt te brengen en vertelde daarbij dat er geen proteinepoeders gingen bijhoren. Dit omdat geen enkele serieuze bodybuilder dit gebruikt. Buy real food.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik keek regelmatig een video van hem als ik die toevallig voorbij zag komen. Inderdaad heel open over zijn gebruik. Echter lees ik ook dat dit ongeval misschien is gebeurd door de combinatie van anabolen en coke. Daarbij kwam natuurlijk dat hij al behoorlijk lang gebruiker was en een groot hart had. Ik heb zelf ook wel eens wat uit zijn supplementen lijn gebruikt. Was goed spul ....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Fit:

Echter lees ik ook dat dit ongeval misschien is gebeurd door de combinatie van anabolen en coke. Daarbij kwam natuurlijk dat hij al behoorlijk lang gebruiker was en een groot hart had. Ik heb zelf ook wel eens wat uit zijn supplementen lijn gebruikt.

Ik vermoed ook dat je het in die richting moet gaan zoeken. Over die supplementen, zijn die dan al op de markt? Ik had een aankondiging van hem gezien ergens in Maart of April van dit jaar. Hij zou daarbij iets op de markt brengen what has never been done before. Something huge. Vraag me af wat dit kan zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu begrijp ik pas wat hij met zijn boodschap "buy Real Food" bedoelde. Het is een produkt uit zijn eigen lijn. En voor zover ik weet gaat het om een produkt dat door geen enkele ander merk word verkocht. Het gaat om koolhydraten met lage glycemische index.

https://www.rich-piana.com/en/real-food-sample

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

•   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

• Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition