Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Rich piana overleden

Recommended Posts

Voor vele is hij een inspiratiebron geweest met zijn YouTube video's. Voor vele praten hij niet meer dan onzin. Toch is het uitermate vervelend dat deze grote man is overleden. Hij lag al enkele dagen in coma. Meer informatie zal nog volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hij zou overleden zijn aan hersenschade ten gevolge van een hartaanval. Wat ik geweldig vond aan hem was dat hij de onverbloemde waarheid sprak over het bodybuilding wereldje en vooral over zichzelf. Meer bepaald het anabolen gebruik. Hij stond op het punt een supplementenlijn op de markt te brengen en vertelde daarbij dat er geen proteinepoeders gingen bijhoren. Dit omdat geen enkele serieuze bodybuilder dit gebruikt. Buy real food.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik keek regelmatig een video van hem als ik die toevallig voorbij zag komen. Inderdaad heel open over zijn gebruik. Echter lees ik ook dat dit ongeval misschien is gebeurd door de combinatie van anabolen en coke. Daarbij kwam natuurlijk dat hij al behoorlijk lang gebruiker was en een groot hart had. Ik heb zelf ook wel eens wat uit zijn supplementen lijn gebruikt. Was goed spul ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minuten geleden zei Fit:

Echter lees ik ook dat dit ongeval misschien is gebeurd door de combinatie van anabolen en coke. Daarbij kwam natuurlijk dat hij al behoorlijk lang gebruiker was en een groot hart had. Ik heb zelf ook wel eens wat uit zijn supplementen lijn gebruikt.

 

Ik vermoed ook dat je het in die richting moet gaan zoeken. Over die supplementen, zijn die dan al op de markt? Ik had een aankondiging van hem gezien ergens in Maart of April van dit jaar. Hij zou daarbij iets op de markt brengen what has never been done before. Something huge. Vraag me af wat dit kan zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo allemaal !   Mijn naam is Danny en ben 23 jaar oud en ondertussen 6 jaar bezig met fanatiek sporten. Ik heb een tijd lang gevoetbald en na een blessure ben ik de gewichten gaan opzoeken. Momenteel sport ik 5/6 keer per week omdat ik mij aan het voorbereiden ben voor een functie binnen de Landmacht. Tijdens deze voorbereiding struggle ik veel met mijn trainingsschema omdat ik van alle markten thuis moet zijn. Fitness Hardlopen en nu wil ik er ook 1 dag crossfit bij gaan doen voor een stukje (spier) uithoudings vermogen, maar ik heb geen idee of dit uberhaupt wel in mijn programma past. Als mijn programma zelf al goed is. Dit is wat ik nu doe ik een week:   DAG 1 : ONDERLICHAAM   1. Barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen 2. Leggpress 4 sets van 6-8 herhalingen  3. Lunges 3 sets van 10 herhalingen 4. Seated leg curl hamstring: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.  5. Standing calf raises: 4 sets van 10 – 12 herhalingen.        DAG 2 : BOVENLICHAAM   1. Barbell bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  2. Incline dumbelpres 3 sets van 10 herhalingen 3. Cable/dumbel fly 4 sets van 10-12 herhalingen.  4. Pull ups 3 sets van 6 5. Bent over barbell row: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 6. Seated dumbbell press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 7. Side raises 4 sets 8 herhalingen 8. Dumbbell bicep curl: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.  9. Triceps pushdown: 3 sets van 10 – 12 herhalingen.   DAG 3 : HARDLOPEN   DAG 4 : BOVENLICHAAM   1. Barbell incline bench press: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Dumbel benchpres 3 sets van 8-10 herhalingen  3. Dumbell/cable omhoog borst 4 sets 10-12 herhalingen 4. Wide-grip lat pulldown: 4 sets van 8 – 10 herhalingen. 5. Cable row: 3 sets van 10 herhalingen. 6. Standing military press: 4 sets van 8-10 herhalingen. 7. Reverse dumbbell raise: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 8. Skullbreaker tricep: 3 sets van 10 herhalingen. 9. Barbell curl 3 sets van 10 herhalingen     DAG 5 : ONDERLICHAAM   1. Barbell squat: 4 sets van 6 – 8 herhalingen. 2. Stiff-legged barbell deadlift: 4 sets van 6 – 8 herhalingen.  3. Single-leg press: 3 sets van 10 – 12 herhalingen. 30kg 4. Leg extension: 4 sets van 10 – 12 herhalingen. 5. Standing calf raise: 3 sets van 6-8 herhalingen. 6. 3 setjes planken   Mijn doel is om meer massa te krijgen omdat ik niet heel fors ben. En daarnaast wil ik een uitstekende uithoudingsvermogen / conditie. Vandaar het hardlopen en het crossfit wat ik erbij wil gaan doen.   Wie heeft er wat tips voor mij zodat ik bovenstaande drie dingen goed kan combineren ?   Groetjes, Danny
    • I am starting an Ostarine cycle  too (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT with a minimally suppressive.
    • Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
  • Sponsors