Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Rich piana overleden

Recommended Posts

Voor vele is hij een inspiratiebron geweest met zijn YouTube video's. Voor vele praten hij niet meer dan onzin. Toch is het uitermate vervelend dat deze grote man is overleden. Hij lag al enkele dagen in coma. Meer informatie zal nog volgen.

Advertentie:

Hij zou overleden zijn aan hersenschade ten gevolge van een hartaanval. Wat ik geweldig vond aan hem was dat hij de onverbloemde waarheid sprak over het bodybuilding wereldje en vooral over zichzelf. Meer bepaald het anabolen gebruik. Hij stond op het punt een supplementenlijn op de markt te brengen en vertelde daarbij dat er geen proteinepoeders gingen bijhoren. Dit omdat geen enkele serieuze bodybuilder dit gebruikt. Buy real food.

• Upvote 1

Ik keek regelmatig een video van hem als ik die toevallig voorbij zag komen. Inderdaad heel open over zijn gebruik. Echter lees ik ook dat dit ongeval misschien is gebeurd door de combinatie van anabolen en coke. Daarbij kwam natuurlijk dat hij al behoorlijk lang gebruiker was en een groot hart had. Ik heb zelf ook wel eens wat uit zijn supplementen lijn gebruikt. Was goed spul ....

57 minuten geleden zei Fit:

Echter lees ik ook dat dit ongeval misschien is gebeurd door de combinatie van anabolen en coke. Daarbij kwam natuurlijk dat hij al behoorlijk lang gebruiker was en een groot hart had. Ik heb zelf ook wel eens wat uit zijn supplementen lijn gebruikt.

Ik vermoed ook dat je het in die richting moet gaan zoeken. Over die supplementen, zijn die dan al op de markt? Ik had een aankondiging van hem gezien ergens in Maart of April van dit jaar. Hij zou daarbij iets op de markt brengen what has never been done before. Something huge. Vraag me af wat dit kan zijn.