Advertentie:

Harismoody

Gezocht vraag

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Thnx Jiggie. De bank is idd voor de incline bench press. Incline is voor vechtsporters meer effectief dan de flat press. Voor wat betreft de 'pully' : deze gebruik ik hoofdzakelijk voor unilateral standing hooks en jabs. Sta er in de uitgangspositie dus al een stukje vanaf.  Zo af en toe triceps push down en face pulls e.d., dus een tweede katrol is niet echt nodig. Voor zover mogelijk train ik vooral unilateraal, compound en explosief. De hoofdmoot wordt gevormd door kettlebell work outs. O ja, die bikinimodellen. M'n betere helft hangt een stukje verder regelmatig de was op............
    • @geert gielissen Ziet er goed uit man, vooral die incline bank.    Kon je niet beter twee katrollen gebruiken, sta je er misschien iets verder van het gewicht af. en waar zijn de poster van de bikinimodellen    top gedaan.....
    • Hi @Kameleon, welkom hier.. Zelf kan ik je weinig vertellen hiervoor moet je echt bij de goeroe's zijn ( @Peter Wouters en @Shorty) Het enige wat ik kan zeggen, kijk idd. uit met de aanvullende supp's , deze verlagen je natuurlijke testo en kan best lang duren voor dat deze weer op oude niveau zijn of niet helemaal. Clomid en testo, etc zijn tijdelijk verhogers, op clomid (na een cycle) ging ik als een beest, maar ja, dit was tijdelijk en zeker met prostaatK zou ik heel goed uitkijken met hormonen, nu ze stabiel zijn..   Ter aanvulling:  Ik gebruik voor en na gebruik van deze aanvullende supp's (na PCT), eigenlijk dagelijks supplementen zoals: ZMA en vit.D3. na een cycle voeg ik hier  D-Aspartic acid aan toe.. (dit voelt voor mij goed, minder moe, etc,  maar houdt wel in je achterhoofd, dit kan ook gewoon een placebo effect zijn) Heb ook eens rondgekeken voor je (staat deels in wat beide mannen reeds hebben verteld). Lees dit eens door : https://www.fit.nl/gezondheid/testosteron-verhogen   suc6 ermee en stel gewoon je vragen.. (een stomme vraag is een vraag die niet gesteld is. ).
  • Sponsors