Advertentie:

Harismoody

Gezocht vraag

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Ik spring even in!   Liv52 doet helemaal 0,0 haha. Onder een gezonde lever wel hoor, maar zeker doet het helemaal niks tegen wat een orale steroïd met je lever doet. Zelfs als het een van de lichtste is!   Turinabol is duur normaliter en wat wordt er dan veel gedaan? Juist, iets anders in gedonderd. Want dat verdient een paar euro meer en fuck jouw lever, toch?   Er is een prima optie voor mensen die niet willen prikken, en dat zijn SARMs.  die zijn gewoon oraal en NIET levertoxisch. Een uitkomst voor veel mensen!   Als je daarvoor een bron zoekt, heb ik die wel. Dan mag je me een berichtje sturen, verder kunnen we hier niet over bronnen praten helaas.
    •   Dit klopt. Zeker Brawn Nutrition heeft in het verleden zich NIET gehouden aan de veiligheidsregels en heeft ook dingen verkocht die illegaal zijn.  Dit is slecht nieuws. Je hoort van SARMs langzaam en subtiel te groeien, en niks anders.   Als je een correcte bron zoekt voor (echte...) SARMs, mag je me altijd een berichtje sturen. 
    • Ik zou geen cardio doen na leg day. Ik kan dan amper trap lopen. Laat staan minimaal 20 min hardlopen of ander cardio. Maar dat is mijn mening. 
        ik zelf probeer altijd 20-30 min cardio te doen voor de kracht trainingen. 
  • Sponsors