Advertentie:

ZorroMustache

Voorstellen

Recommended Posts

Ik ben nieuw hier dus laat ik mij even voorstellen.

Ik ben een man van 24j. Ik woon in West-Vlaanderen, België. Ik ben een behoorlijk magere kerel. 

 

Ik gamede vroeger veel te veel dus van de week heb ik de klik gemaakt om alles waar ik regelmatig op gamede   buiten te gooien. En nieuwe hobbies te zoeken...

Ik heb nog nooit echt gaan fitnissen heb ook niet veel vrienden die dat doen, dus is het nog een beetje een wik en weeg puntje.

 

Toch zou ik het graag willen doen maar heb daar ook totaal geen kennis van... dus ben ik hier een beetje opzoek naar tips. Verder is het misschien nuttig om te weten dat ik pectus excavatum heb wat mij meer doet twijfelen om dit soort sport te gaan doen. Al hoop ik dat het er misschien minder zichtbaar door zou worden.

 

Nu om mij in te werken in fitness ben ik nu voornamelijk op zoek naar persoonlijke trainers maar weet niet echt wie aan te raden is of hoe ik daaraan begin. Sommige trainers zijn beter in dat soort training en andere dan weer in andere trainingen en aangezien ik niet weet welke trainingen wat inhouden is het behoorlijk moeilijk om hier aan te beginnen.

 

Hebben jullie tips? Of sites/topics waar ik uitleg kan vinden of kennen jullie een goede trainer? Ik hoor het graag! Als jullie verdere vragen hebben mag dat ook natuurlijk, nieuwe mensen leren kennen wil ik altijd :)

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Welkom op het forum.

 

Mooi dat je de klik maakte met je gamen en gaat sporten.

 

Als je er niets van kent, zou ik jou ook een personal trainer aanraden.

Welke regio West-Vlaanderen ben je woonachtig?

Ik ben zelf personal trainer regio Deerlijk -Kortrijk.

 

In verband met je aandoening is het afhankelijk van hoe ernstig het is.

Hiervoor ga je best te rade bij de dokter.

 

Je moet echter weten dat hoe meer je borstspieren gaan groeien, het ook kan zijn dat de inkeping net groter gaat tonen.

 

Als je vragen hebt, stel ze gerust op het forum of via pm,...

 

Als je mn website even wil checken, kan dit op http://www.p2i-personaltraining.be

 

Groeten

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook welkom langs mijn kant!

Inderdaad echt goed dat je het gamen deels vervangt door sporten! Mijn vriend is dit nu ook beginnen doen (ook omdat hij een zittend beroep heeft) en merkt stilaan verschil, vooral in zijn houding. Dat komt zijn rug alleen maar ten goede.

 

Ben zelf geen personal trainer, maar heb er zelf ook een. Dat is echt een enorme toegevoegde waarde om correct en progressief te trainen. Hopelijk vind je snel iemand waarmee het klikt!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Hallo geachte leden van KrachtForum,   Ik ben Noah, 17 jaar en zit al 1 maand in de gym. Momenteel heb ik al wat spiermassa en alles gaat momenteel nog goed. Maar ik heb twijfels na het lezen en begrijpen van de voedingsschema's en dieet zelf op internet.
      Namelijk weet ik dat bij bulken het gaat over het aankomen bij spiermassa, en cutten gaat over het vet verlies (ook de spiermassa). Ik wil vet verliezen, maar tegelijkertijd ook spiermassa behouden (of laten groeien). Dan praten we over bulken en cutten, en ja ik weet dat dit niet samen gaat i.v.m het lichaamsproces.
      Maar ik ben uiterst actief in het fitness leven en ik weet dat ik iets kan doen als ik er voor wil gaan, hoe zwaar dit ook zal zijn. Op dit moment train ik 7 dagen per week, zit ik 2 á 2,5 uurtjes in de gym, en ik train ook wel intensief.
      Ook weer dezelfde 7 dagen doe ik later in de middag nog 45 minuten cardio thuis, zoals ik het gewend ben. Ik zit op dieet en eet grotendeels eiwitten, dit in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. 
      Altijd na de training drink ik proteïne, ook weer in de hoop dat me spiermassa blijft functioneren. Met alles wat ik heb samengevat, is dit wel ideaal genoeg om op deze manier mijn spiermassa te behouden (of blijven groeien)?
      Ik kijk er graag naar uit om jullie feedbacks, en dank jullie hartelijk om tips, hints en informatie!

      Bij voorbaat dank!

      Groet,

      Noah (Skxd)
    • Wij hebben de webshop Bulkpowders ook toegevoegd aan de website, vanaf nu ook producten van Bulkpowders met andere webshops vergelijken op prijs en kwaliteit!
    •   Ik zit nu aan een tempo van 100 gr per dag. Dat is -700 kcal per dag. Ik had gelezen dat je best maximaal 1% per week telt. Dus dat klopt ongeveer.   Is dat te snel ?    
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition