Advertentie:

Sign in to follow this  
ZorroMustache

Voorstellen

Recommended Posts

Ik ben nieuw hier dus laat ik mij even voorstellen.

Ik ben een man van 24j. Ik woon in West-Vlaanderen, België. Ik ben een behoorlijk magere kerel. 

Ik gamede vroeger veel te veel dus van de week heb ik de klik gemaakt om alles waar ik regelmatig op gamede   buiten te gooien. En nieuwe hobbies te zoeken...

Ik heb nog nooit echt gaan fitnissen heb ook niet veel vrienden die dat doen, dus is het nog een beetje een wik en weeg puntje.

Toch zou ik het graag willen doen maar heb daar ook totaal geen kennis van... dus ben ik hier een beetje opzoek naar tips. Verder is het misschien nuttig om te weten dat ik pectus excavatum heb wat mij meer doet twijfelen om dit soort sport te gaan doen. Al hoop ik dat het er misschien minder zichtbaar door zou worden.

Nu om mij in te werken in fitness ben ik nu voornamelijk op zoek naar persoonlijke trainers maar weet niet echt wie aan te raden is of hoe ik daaraan begin. Sommige trainers zijn beter in dat soort training en andere dan weer in andere trainingen en aangezien ik niet weet welke trainingen wat inhouden is het behoorlijk moeilijk om hier aan te beginnen.

Hebben jullie tips? Of sites/topics waar ik uitleg kan vinden of kennen jullie een goede trainer? Ik hoor het graag! Als jullie verdere vragen hebben mag dat ook natuurlijk, nieuwe mensen leren kennen wil ik altijd :)

• Upvote 1

Advertentie:

Welkom op het forum.

Mooi dat je de klik maakte met je gamen en gaat sporten.

Als je er niets van kent, zou ik jou ook een personal trainer aanraden.

Welke regio West-Vlaanderen ben je woonachtig?

Ik ben zelf personal trainer regio Deerlijk -Kortrijk.

In verband met je aandoening is het afhankelijk van hoe ernstig het is.

Hiervoor ga je best te rade bij de dokter.

Je moet echter weten dat hoe meer je borstspieren gaan groeien, het ook kan zijn dat de inkeping net groter gaat tonen.

Als je vragen hebt, stel ze gerust op het forum of via pm,...

Als je mn website even wil checken, kan dit op http://www.p2i-personaltraining.be

Groeten

Ook welkom langs mijn kant!

Inderdaad echt goed dat je het gamen deels vervangt door sporten! Mijn vriend is dit nu ook beginnen doen (ook omdat hij een zittend beroep heeft) en merkt stilaan verschil, vooral in zijn houding. Dat komt zijn rug alleen maar ten goede.

Ben zelf geen personal trainer, maar heb er zelf ook een. Dat is echt een enorme toegevoegde waarde om correct en progressief te trainen. Hopelijk vind je snel iemand waarmee het klikt!