Advertentie:

Recommended Posts

Ik had een grote pot Creatine (Creapure), BCAA en glutamine van het merk Body & Fit gekocht, maar krijg er zware migraine-aanvallen door (volgens Body & Fit komt dit door de Creatine) en daarom wil ik hem verkopen.

Er zijn 3 kleine schepjes uit (zit nog ongeveer 500gr in).

Bij verzending zijn de verzendkosten voor de koper.

Dit staat nog bij het product op de Body & Fit site:

Creatine, BCAA & Glutamine - Body & Fit®

5 Creapure® Creatine, 5 g BCAA 2:1:1 en 5 g L-Glutamine per dosering.

Creapure® Creatine, BCAA's en Glutamine zijn waarschijnlijk de meest- en samen gebruikte supplementen door atleten en sporters. Om het je makkelijk te maken hebben hebben wij een kant-en-klare mix voor je gemaakt met Creapure® Creatine, BCAA 2:1:1 en L-Glutamine.

Kenmerken Creapure® Creatine, BCAA & Glutamine

• Creapure® Creatine, BCAA 2:1:1 & Glutamine
  • 0 toevoegingen
  • Per 15 gram serving: 5g Creapure® Creatine, 5g BCAA 2:1:1 en 5g L-Glutamine
  • Instant oplosbaarheid
  • 35 doseringen 
  • 1 dosering per dag

IMG_20170913_172102.jpg

IMG_20170913_172119.jpg

Edited by Karlie

Advertentie:

Blijf zelf zoveel mogelijk van supplementen af, buiten nu en dan eens whey proteïne.

Ondervond last aan mijn nieren door creatine.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio. 
    • Bedankt voor de feedback. Dus het advies is eerst afvallen en als ik eenmaal mijn buikvet kwijt ben dan krachttraining gaan doen? Krachttraining en cardio zijn in mijn ogen twee tegenpolen; bij krachttraining wil je opbouwen en groeien , en bij cardio wil je afvallen en dus vet kwijtraken.  Voor het één moet je boven onderhoud eten en voor het ander onder onderhoud, heb ik dit goed? Klinkt allemaal heel logisch. Wat ik wel een nadeel vind van dit feit is dat ik dus eerst moet werken naar een lichaam war uiteindelijk ook niet bevalt; namelijk al het buikvet eraf maar tegelijkertijd ook op andere plekken flink vermagerd, ik krijg dan een ingevallen gezicht etc.  Dus om dan weer een beetje body te hebben moet ik dus vanaf dat punt gaan bouwen aan spieren met een schone lei zeg maar, dus wanneer het buikvet weggetraind is?  Ik weet dat er al helemaal niets gaat gebeuren zolang ik niet naar de sportschool ga en enkel op de bank blijf hangen, maar omdat ik toch een drempel voel om in die gezonde flow te komen wil ik het juist een zo groot mogelijke kans van slagen geven door zo goed mogelijk voorbereid te starten aan mijn nieuwe levensstijl en niet zomaar doelloos naar de sportschool gaan zonder te weten welke weg ik moet gaan bewandelen om dit te laten slagen 
    • Hi Happy welkom op het forum!   Het is eigenlijk heel simpel, verbrand of eet je meer calorieën dan je onderhoud val je af. Moeilijker is het dus niet. Hoe je dit wilt doen maakt dus ook weinig uit, de ene doet dit met cardio de ander doet dit met voeding.   Krachttraining is nooit een slecht idee, doordat spieren groter worden lijk je ook minder vet. Het "afterburn" effect kun je voor lief nemen, dit is eigenlijk verwaarloosbaar. Het is wel zo dat spieren natuurlijk meer calorieën gebruiken dan vet.   Om je doel te behalen zul je dus eerst moeten afvallen, dit doe je door minder te eten dan je onderhoud, hierbij kun je nog eens krachttraining doen om het te versnellen. Een beginner zal zelf van enkel krachttraining en eiwitten nog wel een beetje beginnersmassa aankomen. Pas als je buik naar wens is kun je beginnen met meer calorieën te eten om spieren aan te komen, dit doe je om dan bijvoorbeeld 250 kcal boven je onderhoud te eten. In de voeding sectie op het forum kun je een voedingsschema maker downloaden, hier kun je zelf heel makkelijk een voedingsschema in maken, dit hoeft dus allemaal geen geld te kosten!   Als je nog vragen hebt stel ze gerust!   Fit
  • Sponsors