Advertentie Bodyengymshop
Flozo

gewichten opruimen na oefening of niet

Recommended Posts

er staat duidelijk dat jeje spullen op moet ruimen dmv 2 plakkaten aan de muur bij ons in fitness zaal. dus houd ik me er aan en ruim braaf mijn gewichten, bankjes, etc op die ik gebruikt heb. iso ook fijn voor de volgende gebruiker om verschillende redenen.

maar nu is het zo dat ik voordat ik met een oefening begin eerst de gewichten van een ander moet opruimen waarna ik kan beginnen. Normaal doe ik dit zonder er iets van te zeggen. Maar gisteren had ik het niet meer toen een van de op te ruimen gewichten op mijn kleine teen kiepte. toen er ook nog een vieze natte bezwete  nek kussen aan de stang zat. heb ik gevraagd aan twee jongens of zij net de squat rek hadden gebruikt en of ze dat de volgende x gewoon konden opruimen. Vervolgens kreeg lauwe excusses en opmerkingen terug van beide gasten... zucht.

Is er een (on)geschreven regel tussen krachtsporters hierover oid? ruimen jullie zelf je gewichten op? of laat je ze hangen zodat een volgende sporter hier gebruik van kan maken?

ik ben nieuwschierig.

Jelle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Altijd opruimen.

Meestal moet ik de gewichten van anderen ook opruimen. 

Deze die dit niet doen hebben altijd excuses, maar zijn gewoon zieligaards zonder manieren in mijn mening.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

je mag er niets van zeggen want dan gaan ze in discussie met je ipv dat ze zich verontschuldigen oid. dat ik kinderachtig ben en dat de volgende gebruiker die gewichten ook nog gebruikt. en ondertussen je een beetje uitlachen.  Ik heb mijn uur training afgemaakt maar lekker ging het niet meer. 

anyway nieuwe week nieuwe kansen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wanneer je gewichten gebruikt, ruim je deze zelf op. Bij ons in de sportschool word er over het algemeen redelijk goed op gelet. Echter bij gewichten op een barbell laten ze soms een klein gewicht zitten omdat ze denken dat een ander dat ook wel gebruikt, dit is natuurlijk gewoon luiheid. Wanneer je aan de volgende vraagd of hij ze nodig heeft is het natuurlijk een hele andere situatie.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Flozo:

duidelijk, gewoon opruimen dus.

Ja precies, niet meer dan normaal! En er wat van zeggen kan altijd! Als je hier om uitgelachen word zegt meer over deze personen zelf... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ruim echt altijd al mijn materiaal op en reinig de toestellen met product. Ik vind dat een minimale vorm van respect naar elkaar toe, maar velen in de fitness lijken het daar niet zo hoog mee op te hebben. Kan mij er bij momenten echt aan ergeren! Het doet me soms ook twijfelen aan het intellectueel kunnen van sommigen: overal staan de gewichten op de rekken geschreven zodat de gewichten juist liggen en op een logische volgorde en toch slagen mensen erin om gewichten op de meest onmogelijke orde te leggen.

Wel grappig: in mijn fitness is er nu een nieuwe medewerker die echt enorm gesteld is op netheid en orde. Omdat hij te vaak moet herhalen tegen sommigen dat ze gewichten weer op hun plaats moeten leggen, een handdoek moeten meebrengen,... Heeft hij nu de fitness echt helemaal vol gehangen met papieren, Echt hilarisch! Ik zal hier een foto van maken :D

bewerkt door Jolien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo zou de boodschap toch duidelijk moeten zijn dat je je gewichten moet opruimen, steeds een handdoek moet meebrengen, de toestellen moet reinigen en propere schoenen dragen :D

21952571_1405952432846248_826488695_o.jpg

21985939_1405952266179598_103283723_o.jpg

21982014_1405952166179608_218947248_o.jpg

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Jolien:

Zo zou de boodschap toch duidelijk moeten zijn dat je je gewichten moet opruimen, steeds een handdoek moet meebrengen, de toestellen moet reinigen en propere schoenen dragen :D

21952571_1405952432846248_826488695_o.jpg

21985939_1405952266179598_103283723_o.jpg

21982014_1405952166179608_218947248_o.jpg

Daar kunnen vele sportscholen ook nog van leren haha!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vandaag is de eerste 2,4 kilo er af (niet schoon gewogen) in 4 dagen tijd. (koolhydraat arm en onder de 2700 Kcal gemiddeld)     Urine stinkt verschrikkelijk sterk en adem fruit.    Vandaag een grote gebraden kip van de poelier staan te schransen die lekker vet was met een beetje fruit.    Activiteit, 0,0.    Herinnering voor mijzelf!!!!!! DRINK VEEL MEER WATER. Begin pijn in de lage onderrug te krijgen en de nieren krijgen het zwaar te voortduren.    Ik tel verder niets meer uit en hou ook niets meer bij, ik vermoedt dat ik nog wel gemiddeld (gezien de voeding over de dagen heen) nog een 100gram koolhydraten gebruik. Maar extreme stress verbruikt ook verschrikkelijk veel energie maar cumulatief zal ik in keto zitten.    Gemniddeld zal ik tegen de 2 liter vocht aan zitten maar dat is dus te weinig.    Voeding was veel vet vlees, en vis plus veel vette producten van verse roomkaas en veel olie. Blikje fernades en mountendew tegen het extreem instorten en een paar biertje's.    Epilepsie begint een beetje smerig te worden maar gelukkig heb ik de ervaring daarvan al ondervonden door P2I zijn schema's en ben er niet meer te huiverig voor. Ik moet hoe dan ook zo snel mogelijk gewicht droppen....      
    • Het is maar net waar jou voorkeur ligt, ik heb zelf bakjes welke toen een keer bij de lidl waren geloof ik. Sluiten goed en zitten stevig dicht. Dat was voor mij 1 van de punten waarom ik deze koos. Heb ook wel eens van action gehad en deze gingen telkens open, je raad het al dat is drama. Ik bewaar hier soms ook de bakjes van de chinees van (weg werp), deze neem ik dan mee als ik ergens naartoe ga en kan ze dan makkelijk weggooien daar.
    • Hey allemaal!    Een korte vraag: Meal preppen jullie en zo ja, zijn er bakjes die jullie het liefst gebruiken? Ik ben hier namelijk naar op zoek, maar weet niet goed wat kiezen: duurzame bakjes or zijn wegwerpbare ook voldoende?   Alvast bedankt! Jolien
  • Discussies

• Sponsors

Unleash V4 concentrated