Advertentie:

Denn1s

Log Denn1s

Recommended Posts

Hier wil ik mijn trainingen en metingen gaan bijhouden.

 

Momenteel is mijn doel afvallen. Ik begon eind juni op 104.7 en afgelopen maandag woog ik 99.3. Was helaas weer een beetje aangekomen, maar daar waren duidelijk aanwijsbare oorzaken voor. Een weekje wat meer meten kan gebeuren, het gaat om de trend.

 

Ik heb nu 12 weken stronglifts gedaan om weer een beetje mijn basiskracht op te bouwen. Vorige week 1RM squat getest, was 100kg. 110 had ik gefaald. Deadlift 3x120 als ik het goed heb. Bench heeft altijd al achter gelopen en is nu nog meer. Volgens mij 5x60 ofzo.

 

Momenteel loop ik bij de chiropractor die bezig is mijn postuur te verbeteren. Dat heeft effect, maar ik merk ook dat mijn rug zich anders 'gedraagt'. Ik heb het gevoel dat ik mijn rug/core nu echt eerst sterker moet gaan maken voordat ik weer verder kan met zware barbell training.

 

Heb nu voor de komende weken sowieso wat anders gepland staan qua training, meer op fat loss gericht. Barbell complexes en kettlebell training. En ik ga 1x in de week 3-5km wandelen met een rugzak van 15kg, voor nu ook uitdaging genoeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ja, zelf bedacht en erg succesvol moet ik zeggen. Het heeft één gouden regel. Ik denk dat ik er een boek over ga schrijven. 

 

Hier komt ie:

 

Minder eten

 

Ben alleen bang dat het niet sexy genoeg is voor de meeste mensen. 

 

Maar even serieus. Mijn grootste probleem is vooral grootte van mijn porties, ben niet zo’n ontzettende snacker. Behalve dan een twix bij iedere tankbeurt ;)

 

Mijn strategie voor nu is dus heel simpel: geen junk en kleinere porties. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Inderdaad Avatar zelf niet te veel druk opleggen. Daar bezondig  ik mezelf ook aan. De voeding ga ik mondjesmaat aanpassen want anders krijg ik figuurlijk en letterlijk het aan mijn darmen om nog maar te zwijgen van een overladen maag. Ik probeer zelf eerst het plezier van het trainen te ontdekken en niet veel te over analyseren want dan jaag ik mijn cortisol spiegel weer omhoog en dat is dan weer niet goed voor de gains. Over gains gesproken ga mij hiervoor in het begin niet te veel het hoofd op hol laten brengen dat komt wel, globaal gezien zo na 2 à 3 maanden. Het laatste in mijn geval waarschijnlijk Waar ik mij meer zorgen over maak is mijn overgevoeligheid voor blessures. Hoofd van kinesitherapie onderwierp mij aan onderzoek en concludeerde overgevoeligheid van pezen en gewrichten. Ik hoef bij wijze van spreken nog maar naar de grond te rijken en heb al een hamstringscheurtje en zo vergaat het ook met een hardnekkige schouderblessure, 2 golfellebogen enzovoort... We mogen niet mopperen zoals ze op zijn Hollands zeggen maar soms zou ik beter gaan biljarten Neen , alle gekheid op een stokje we staan er voor en we moeten er door. Dag per dag bekijken. De weg is lang maar loont de moeite.   Groeten
    • Interessant; natuurlijk weten we het grootste gedeelte wel hoe het moet en is dit 1 van de 1000 artikelen die hetzelfde verteld, maar nog een keer inprenten kan geen kwaad.    Roken is ook echt een dingetje waar ik mee wil stoppen in de toekomst maar al het goede komt langzaam. Dat is ook nog 1 van de dingen waar ik flink winst uit zou kunnen halen op termijn. En vakers exen of er aan denken is iets wat ik echt bewust doe ivm test, dat is iets wat ik vaak heb gelezen dat het echt een enorme boost kan geven.    Mooie onderwerpen Hansie!    ---   Ik las een poosje terug nog een stuk over overtraining hoe snel dat kan gaan en dat je dan ook een enorme test daling kunt krijgen. Zelfs het continu bezig zijn met het moeten trainen is al een groot nadeel, dus meer leuke dingen doen  
    • Leuk artikel gevonden om op natuurlijke wijze testosteron te verhogen. Wat mij betreft op termijn cola en sigaretten laten maar alles met een keer sevens zoals ze hier bij ons zeggen.   https://www.menshealth.com/nl/gezondheid/a23100051/testosteron-meer/   Sportieve groeten,
  • Sponsors