Advertentie:

Jolien

IFBB Comeptitie

Recommended Posts

Cool, ik ga mn best doen om te komen kijken :)

1 uur geleden zei Jolien:

Dankje! Dat is goed om weten. Gisteren is ook de kalender van het IFBB online gekomen. op 26/05 is er een wedstrijd hier in België. Dat zou toch een haalbaar doel moeten zijn om tegen dan wedstrijd-klaar te zijn.

Waar vind je dit? Ik zie die nergens staan in Belgie.

Nornaal moet je dit zeker halen om klaar te staan.

Kan je ook best wel uitrekenen als je je huidig gewicht en vetpercentage weet. Dan bereken je je vetvrijemassa en tel je er het vetpercentage bij die je wilt behalen tegen dan. Dan kijk je naar dat totaal gewicht - je huidig gewicht en kan je uitrekenen hoeveel je moet gaan verliezen per week om je doel te behalen.

Niet te snel je koolhydraten gaan schrappen. Dit doe je pas op het laatste zodat je dat beetje extra watergewicht dan nog kwijt kunt raken om extra droog te staan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

3 uur geleden zei P2I:

Cool, ik ga mn best doen om te komen kijken :)

Waar vind je dit? Ik zie die nergens staan in Belgie.

Nornaal moet je dit zeker halen om klaar te staan.

Kan je ook best wel uitrekenen als je je huidig gewicht en vetpercentage weet. Dan bereken je je vetvrijemassa en tel je er het vetpercentage bij die je wilt behalen tegen dan. Dan kijk je naar dat totaal gewicht - je huidig gewicht en kan je uitrekenen hoeveel je moet gaan verliezen per week om je doel te behalen.

Niet te snel je koolhydraten gaan schrappen. Dit doe je pas op het laatste zodat je dat beetje extra watergewicht dan nog kwijt kunt raken om extra droog te staan

Deze foto staat sinds enkele dagen op hun facebook.

En da's een hele goeie tip! Ga die berekening eens maken voor mezelf.

23845725_1957703180910558_8519147023568188309_o.jpg

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks. Ik ben benieuwd! Houd ons zeker op de hoogte van je voorbereiding en progressie. We leven mee :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei P2I:

Thanks. Ik ben benieuwd! Houd ons zeker op de hoogte van je voorbereiding en progressie. We leven mee :)

Ga ik zeker doen! Echt fijn om te weten dat er hier met elkaar wordt meegeleefd! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste stap is gezet: Voor 2018 officieel lid van het Belgium IFBB! In mijn progressie-topic post ik ook nog even foto's van vandaag, gewoon om een idee te krijgen van de fysiek waarmee ik nu start.

25129897_1474048169370007_934553265_o.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey allemaal! Ik zit met ene vraag waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen.

Ik heb me vorige week ingeschreven voor mijn eerste wedstrijd en nu raadt de organisatie aan om een coach mee te brengen, zeker omdat het mijn eerste wedstrijd is. Coach is misschien niet het juiste woord, maar eerder iemand die me met alles kan helpen backstage. Zelf denk ik dat het best iemand is uit dit wereld (en eventueel zelf wedstrijdervaring) maar ik ken zo niemand uit mijn eigen omgeving. Kennen jullie misschien mensen die dit doen? Of is er eventueel iemand onder jullie die die dag zou meewillen? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stoer dat je het gaat doen Jolien! nu word het allemaal echt, ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden. 
Ik heb totaal geen ervaring hierin dus aan mij heb je niet veel ben ik bang... 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oef heb hier niet de volledige ervaring voor, belgie is ook beetje ver :) 

Maar ik ga je zeker volgen!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fit:

Oef heb hier niet de volledige ervaring voor, belgie is ook beetje ver :) 

Maar ik ga je zeker volgen!

Sowieso zou ik alle kosten op mij nemen zoals inschrijving en kilometervergoeding, maar snap je volledig! Je zou erdoor ook een hele dag kwijt zijn eh :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Jolien:

Sowieso zou ik alle kosten op mij nemen zoals inschrijving en kilometervergoeding, maar snap je volledig! Je zou erdoor ook een hele dag kwijt zijn eh :)

Hey Jolien, ik wil jou hier gerust bij komen helpen hoor.

Maar ik heb hier niet echt ervaring mee. Ik wil me hier gerust goed voor inlezen en eventueel eens kijken en navragen bij mensen die ik ken die dit al eens hebben gedaan, wat dit allemaal inhoudt.

Maar ik wil je hier gerust bij komen bijstaan als je dit wilt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei P2I:

Hey Jolien, ik wil jou hier gerust bij komen helpen hoor.

Maar ik heb hier niet echt ervaring mee. Ik wil me hier gerust goed voor inlezen en eventueel eens kijken en navragen bij mensen die ik ken die dit al eens hebben gedaan, wat dit allemaal inhoudt.

Maar ik wil je hier gerust bij komen bijstaan als je dit wilt.

Wauw, dat zou echt super zijn van je! Je hebt geen idee hoe je mij hiermee helpt en zou er dan ook geen nee op zeggen.

Vraag zeker eerst wat dingen na en laat me gerust iets weten als je zeker bent. Dan zorg ik erna wel voor de rest :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Jolien:

Wauw, dat zou echt super zijn van je! Je hebt geen idee hoe je mij hiermee helpt en zou er dan ook geen nee op zeggen.

Vraag zeker eerst wat dingen na en laat me gerust iets weten als je zeker bent. Dan zorg ik erna wel voor de rest :) 

Geen probleem. Ik heb het al in de agenda geplaatst en zal er zijn! Hopelijk heb je iets aan me 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk om te zien dat je op deze manier toch iemand vind die je helpt ermee Jolien! Heel veel succes met je voorbereiding. Gezien de schema's van Bart moet dit wel goedkomen. We gaan je volgen! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Fit:

Leuk om te zien dat je op deze manier toch iemand vind die je helpt ermee Jolien! Heel veel succes met je voorbereiding. Gezien de schema's van Bart moet dit wel goedkomen. We gaan je volgen! :)

Het is echt hartverwarmend om te zien hoeveel support je krijgt op dit forum! Je kan hier werkelijk voor alles terecht en dat Bart zijn hulp aanbiedt is weer een extra motivatie om er volledig voor te gaan!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog geen jaar geleden heb ik deze post opgestart omdat ik met het idee speelde om aan een wedstrijd mee te doen en vandaag was de dag. De eerste keer op een podium om te tonen waar ik maanden voor gewerkt heb. De ervaring was top en het resultaat maakte het af: een 2e plaats! Dit is ook allemaal dankzij @P2I die mij vanaf de start top begeleid heeft. Kan hem hier niet genoeg voor bedanken en zou heel graag verder met hem samenwerken om te kijken wat we allemaal nog kunnen bereiken!

Ik had deze 'journey' liever uitgebreider gedocumenteerd, maar het ontbrak me aan tijd. Het zijn heel intensieve maanden geweest, zeker de laatste weken, but I loved every second of it!

Hier enkele foto's van vandaag!

IMG_4578e.jpg

IMG_4579e.jpg

IMG_4583e.jpg

IMG_4596e.jpg

IMG_4601e.jpg

IMG_4608e.jpg

IMG_4610e.jpg

IMG_4616e.jpg

IMG_4623e.jpg

IMG_4650e.jpg

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was een prachtige dag, met een fantastisch resultaat! 

Ik heb ook genoten van de samenwerking, en we gaan zeker verder ;)

Nog eens proficiat met je 2e plaats! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel gaaf Jolien! Gefeliciteerd met de 2de plaats dat geeft vast nog meer motivatie!!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Fit:

Heel gaaf Jolien! Gefeliciteerd met de 2de plaats dat geeft vast nog meer motivatie!!

Zeker en vast! Nu even rust en dan voldoende tijd nemen om er weer meer spieren aan te krijgen. Dan maar op naar de volgende eh :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden