Advertentie:



Sign in to follow this  
Q_inten

terug van weg geweest

Recommended Posts

dag mensen zoals sommige misschien gemerkt hebben heb ik de afgelopen tijd mijn log niet upgedate 

ik was op vakantie in friesland 

hierbij kom ik even mede delen dat ik weer meedraai hier (voor zover ik dat niet al gedaan had in mijn vakantie eigenlijk :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom terug ! Heb je je goed vermaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker, heerlijk gegeten, goed uitgerust 

miste de sportschool wel maarja ik kan gelukkig weer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha als ik terug kom na mijn 2 weken vakantie kan ik niet wachten weer in de gym te zijn denk ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha snap ik heb ik ook hoor

alleen de omstandigheden zijn er niet naar om  nu te gaan trainen helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors