Advertentie:

Ghost

Preppen

Recommended Posts

Beste allen,

Vandaag voor de eerste keer een poging gedaan om eens wat prepmaaltijden te gaan maken. Ik heb zilvervlies rijst afgekookt en vervolgens laten drogen, daarna rijstolie in de wok en flink aanbakken met een snufje nasi kruiden. Vervolgens in een koekenpan Thaise groente gebakken en dat er bij in, om uiteindelijk een peper en wat knoflook te fruiten en dat er ook door te mengen. Resultaat smaakt milt met een beetje pit, erg tevreden voor de eerste keer rijst bakken. 

Nu zit ik na te denken wat voor groenten en vlees erbij zou kunnen en wat dus geschikt is om weer op te warmen. Het idee is dat het niet al te lastig en ingewikkeld moet zijn, zo min mogelijk producten is beter ben ik van mening. Heeft iemand een tip voor mij wat er goed bij past?

Schermafbeelding 2017-10-07 om 20.42.11.png

Schermafbeelding 2017-10-07 om 21.23.25.png

bewerkt door Ghost
Voedingswaarde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code
Op 30-4-2016 at 12:47 zei alex:

20160430_122119.thumb.jpg.86aaac6aa74aea

Zag deze bij post je food, en ziet er erg lekker uit en ga dat dan ook straks even maken om te kijken of dit lekker is voor preppen. Pikante kip kruiden, kip, knoflook, lombok, uien en paprika's met een scheut wok olie. Geen idee of er meer kruiden in moeten voor de smaak maar dat kan snel genoeg nog; wellicht bouillon blokje of iets. Onderstaande tabel zou dan ongeveer de voedingswaarde zijn voor een maaltje.  (paprika had 100 gram moeten zijn) 

Schermafbeelding 2017-10-09 om 16.55.09.png

Edit: ondertussen al aan het eten, en verschrikkelijk lekker!!! Blokje bouillon maakte het af. 

Schermafbeelding 2017-10-09 om 17.35.48.png

bewerkt door Ghost

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Persoonlijk denk ik de ultimate. (2e link)
    • Beste @Fit / lezers,   Na lang zoeken ben ik uiteindelijk op 3 handschoenen uitgekomen. Ik zou graag hulp van jullie hierbij kunnen gebruiken! Geef enkel aan welke jij het er stevigst uit vind zien en geef ook aan waarom. Zo zouden jullie mij erg kunnen helpen!   1: https://www.wehkamp.nl/nike-elemental-lightweight-fitness-handschoenen-16113772/?Ntt=nike fitnesshandschoenen&type=manual&PI=1&NavState={"pl"%3A"C24"%2C"Ntt"%3A"nike fitnesshandschoenen"%2C"type"%3A"manual"%2C"PI"%3A"1"}&Ns=P&PrI=3&Nrpp=96&ms=true   2: https://www.wehkamp.nl/nike-ultimate-heavyweight-fitness-handschoenen-16113735/   3: https://www.perrysport.nl/product/blauw-nike-lock-down-trainingshandschoenen-grijsblauw/749505_perrysport/?cm_mmc=googleshop-_-PPC-_-Google-_-__keyword__&aid=1100&source=plusbox&keyword_id=&remote_ad_id=&matchtype=&keyword=&gclid=Cj0KCQiA3b3gBRDAARIsAL6D-N8TDhxLcp5-CDklhlgizb78FmBgc9HS0AqUwCLJmfFZsAf2CoRjWoYaAoxiEALw_wcB&gclsrc=aw.ds   Met vriendelijke groet, Joris 
    • Hi Joris,   Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn.   Succes!  
  • Sponsors

Body en fitshop