Advertentie:

Sylvie1968

Resultaten van mijn biceps en schouders

Recommended Posts

Ik doe de knee tucks op de fitnessbal met de push up. Toen ik vanochtend deze foto maakte zag ik dat mijn biceps en vooral mijn schouders dikker zijn dan die op mijn profielfoto. 

IMG_20171012_100542.jpg

Edited by Sylvie1968

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hey kerel!   Klinkt alsof je het onder de knie hebt hoor. Wat is je daadwerkelijke vraag? 
    • Hey Ely,   You can send me a message if you want. I got a source but we cannot discuss those here openly.
    • Begonnen met fitnessen, maar zie geen progressie bij glutes—wat doe ik verkeerd?   Hoi allemaal,   Ik ben ongeveer 2,5 maand geleden begonnen met de sportschool en mijn focus ligt op mijn glutes. Ik train mijn glutes 3 keer per week, om de dag. Mijn sessies duren vaak anderhalf uur, omdat ik bij sommige oefeningen echt de tijd nodig heb om ze goed te voelen. Mijn routine ziet er vaak zo uit: - Hip thrusts - Romanian deadlifts  - step ups  - single leg press - Cable kickbacks        Ik probeer mijn best te doen om progressive overload toe te passen en ik focus op goede vorm.
        Ik let op mijn voeding en zorg ervoor dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg. Wel eet ik vaak net iets minder calorieën dan mijn dagelijkse aanbevolen hoeveelheid, en ik val hierdoor af.   Bij sommige oefeningen struggle ik om mijn glutes te voelen. Bijvoorbeeld bij Romanian deadlifts, cable kickbacks en de hip trust op de machine. Ik probeer mijn techniek te checken, maar het lijkt alsof het niet helemaal goed aankomt. Aan de andere kant zijn er oefeningen waarbij ik mijn glutes wel echt voel en zelfs buiten adem ben, zoals bij step-ups en de single leg press.   Mijn workout begint meestal met 15 minuten lichte cardio (wandelen op de loopband, lichte helling), maar ik doe verder geen specifieke warming-up of mobility oefeningen.   Nu mijn probleem: ik zie gewoon geen verschil in mijn glutes. Ze blijven plat als een pannenkoek, terwijl ik mijn armen al snel meer definitie zag krijgen (maar die heb ik in het verleden ook vaker getraind). Ik begin me echt af te vragen wat ik fout doe.     •    Moet ik mijn aanpak aanpassen?     •    Doe ik de verkeerde oefeningen?     •    Is mijn techniek misschien niet goed genoeg?     •    Kan mijn calorie-inname invloed hebben op mijn progressie?   Ik waardeer alle tips en advies, vooral van mensen die misschien zelf met dit soort frustraties te maken hebben gehad!    
  • Sponsors