Advertentie:

Sign in to follow this  
P2I

En jullie?

Recommended Posts

Advertentie:

2 uur geleden zei P2I:

PicsArt_11-29-03_04_28.thumb.jpg.7ceae0d9ceedcbdda0a8cace93a439e0.jpg

 

Goede vergelijking word helaas niet zo door iedereen gezien. Iedereen wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maar het is wel zo dat je voor kwaliteit vaak moet betalen. Hetzelfde geld voor voedingsschemas die je online kunt kopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt! 

En in het begin heb ik mij daar aan geërgerd dat mensen het zoveek goedkoper deden en het meeste volk daar naartoe ging. Maar dat zijn shoppers die niet 100% gemotiveerd zijn.

 

Mijn prijzen liggen nu hoger, maar mensen die dat willen neertellen, doen dan ook echt wat je hen zegt en wat je van hen verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledig mee eens! Je bent tenslotte met je eigen lichaam bezig en dan mag het geld kosten vind ik. Als je je geld niet geeft aan een kwalitatieve trainer ben je het na een tijd misschien wel kwijt aan dokters, kinesisten of ziekenhuisbezoeken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Neen geen powerlifting voor mij Probeer als oudere knar alles wat op te krikken, minder vet rond mijn lijf en als het mee valt mij goed te voelen en er goed uit te zien. Squatten doe ik niet met bar in mijn nek hoor, mijn balans is niet het sterkste punt. Doe voorlopig nog goblet squat, dumbelletje in mijn handen. Box squat lijkt me zeker later interessant. Deadliften misschien dan maar skippen. Is Romanian deadlift met nadruk op hamstrings wel iets ? Wil mijn miezerige hamstrings terug wat leven in blazen en weet niet of fat lukt me lying legg curls. Lunges zou buiten quads ook hamstrings aanspreken. Wat lijkt jou het beste rekening houdend dat ik wel full body train hé.   Groeten
    •   Je zegt het precies goed. Kracht? Zeker. Spiergroei? Noppes.   De reden dat ik train is bodybuilding en geen powerlifting. Als je traint voor wat afvallen en algehele gezondheid, blijf dan weg bij ZWAAR trainen. Daar komt gegarandeerd klotezooi van.   Kies gewichten die passen bij reps die je kunt doen van 10 tot 15. En die 15e moet echt een gevecht zijn om die netjes uit te voeren. Geldt voor elke oefening. Dan zul je zien dat je gains zal maken zonder blessures.   In plaats van benchpress pak je 3 sets extra incline fly's of zelfs decline fly's. In plaats van squats pak je dumbbell box squats of zelfs een legpress (wel netjes 90 graden of iets verder die knietjes). Dan zijn die oefeningen PERFECT
    •   Tja, omdat bij deadlift  zowat de hele achterkant van het lichaam zou aangesproken worden: lats, traps, erector spinae, hamstrings ... Is wel blessuregevoelige oefening maar probeer ze perfect uit te voeren. Dacht juist dat ze de functionele kracht zou verbeteren. Shoot me if i am wrong.  
  • Sponsors