Advertentie:

P2I

En jullie?

Recommended Posts

Advertentie:

2 uur geleden zei P2I:

PicsArt_11-29-03_04_28.thumb.jpg.7ceae0d9ceedcbdda0a8cace93a439e0.jpg

 

Goede vergelijking word helaas niet zo door iedereen gezien. Iedereen wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maar het is wel zo dat je voor kwaliteit vaak moet betalen. Hetzelfde geld voor voedingsschemas die je online kunt kopen...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt! 

En in het begin heb ik mij daar aan geërgerd dat mensen het zoveek goedkoper deden en het meeste volk daar naartoe ging. Maar dat zijn shoppers die niet 100% gemotiveerd zijn.

 

Mijn prijzen liggen nu hoger, maar mensen die dat willen neertellen, doen dan ook echt wat je hen zegt en wat je van hen verwacht.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Volledig mee eens! Je bent tenslotte met je eigen lichaam bezig en dan mag het geld kosten vind ik. Als je je geld niet geeft aan een kwalitatieve trainer ben je het na een tijd misschien wel kwijt aan dokters, kinesisten of ziekenhuisbezoeken.

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    •   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition