Advertentie:



Sign in to follow this  
P2I

En jullie?

Recommended Posts

Advertentie:

2 uur geleden zei P2I:

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

 

Goede vergelijking word helaas niet zo door iedereen gezien. Iedereen wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Maar het is wel zo dat je voor kwaliteit vaak moet betalen. Hetzelfde geld voor voedingsschemas die je online kunt kopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt! 

En in het begin heb ik mij daar aan geërgerd dat mensen het zoveek goedkoper deden en het meeste volk daar naartoe ging. Maar dat zijn shoppers die niet 100% gemotiveerd zijn.

 

Mijn prijzen liggen nu hoger, maar mensen die dat willen neertellen, doen dan ook echt wat je hen zegt en wat je van hen verwacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volledig mee eens! Je bent tenslotte met je eigen lichaam bezig en dan mag het geld kosten vind ik. Als je je geld niet geeft aan een kwalitatieve trainer ben je het na een tijd misschien wel kwijt aan dokters, kinesisten of ziekenhuisbezoeken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo Michael,  Welkom op dit forum. Er wordt wel eens gezegd dat als je je buik wil kwijtraken dit alleen in de keuken kan. Ik denk dat je vooral moet beginnen met je calorie inname te verminderen. Ikzelf heb een hekel aan calorieen tellen en een systeem dat ik toepas is brood schrappen uit mijn dagelijkse voeding. Eventueel kan je ook aardappelen en rijst schrappen. Hetgene wat overblijft om te eten is alleen maar gezond en minder calorierijk. Bijvoorbeeld havermout, diverse groenten, fruit etc. Geloof me, je gaat snel gewicht verliezen.    Een ander punt dat moet benadrukt worden is dat je je proteine inname zo hoog mogelijk moet zijn. 2gr/kg van het gewicht waar je naar streeft is voldoende. Het voordeel hiervan is dat je spiermassa toenneemt terwijl je afvalt.   Wat cardio en krachttraining betreft heb ik een lichte voorkeur voor krachttraining. In de eerste plaats omdat dit de spieren doet toenemen. Meer spiermassa betekend meer calorieen die verbrand worden. Bovendien activeer je proteinesynthese dewelke op zijn beurt ook weer energie vraagt(lees calorieen). De enige vereiste is wel dat je met zware gewichten dient te trainen. Bijvoorbeeld tussen de 60 en 80% van 1 maximale repetitie(1RM).   Je mag ook cardio combineren maar ik zou dit dan doen op niet-krachttrainingsdagen.
    • Beste leden,   Als eerste wil ik jullie alvast bedanken voor de hulp en voor de reacties!   Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness, met als doel om flink af te vallen en toch maar eens dat bierbuikje kwijt te raken. Alles wat erbij komt (spieren kweken) is uiteraard mooi meegenomen, maar vooral wil ik flink afvallen en weer een goed figuur krijgen. Ik ben inmiddels 35 en dat heeft me aangespoord om toch na jaren niet gesport te hebben weer het fitness op te pakken. Ik weet echter niet waar ik moet beginnen en welk schema hierbij het beste is om te volgen.   Ik ga gemiddeld 3x per week sporten, ben pas sinds vorige week begonnen. Is het goed om voornamelijk cardio te doen of krachttraining?   Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.   Groet,   Michael
    • Goedemorgen!   Mijn naam is Michael, 35 jaar en ben sinds kort weer begonnen met fitness. Hobby's zijn voetbal, gamen en fitness.   Vroeger altijd flink gesport, nu jaren niet meer gedaan dus een nieuw begin. Doel is voornamelijk afvallen na al die corona - kilo's die erbij zijn gekomen en wat spieren kweken.   Groet,   Michael
  • Sponsors