Advertentie:

• In mijn ogen is die Basic‑Fit bodyanalyse niet echt accuraat. Zeker bij iemand die erg lang of kort is, klopt de meting vaak niet. De machine geeft mij bijvoorbeeld bijna geen lichaamsvet, terwijl dat simpelweg niet kan.
    • Hey!

Weet je hoeveel kcal je in een tekort zit? Hoevaak train je? Wat voor soort dieet heb je? 
      ''de avond eet ik gewoon wat de pot schaft'' hebben we in dit geval bijvoorbeeld heel weinig aan, dat kan zo enorm uiteen lopen!

Groeten!
    • Ik moet iets verkeerd doen, want ik zie geen resultaten. Ik train nu al drie maanden in de sportschool (krachttraining en wat cardio), maar mijn lichaam wordt niet zo strak als ik had verwacht. Ik ben wel wat afgevallen, maar het vet rond mijn buik is niet weg, terwijl ik niet eens zo zwaar ben.
      Gisteren sprak ik met een trainer en hij adviseerde me om mijn basisvaardigheden te verbeteren: voldoende eiwitten eten, extreme calorietekorten vermijden en, het allerbelangrijkste, regelmatig trainen met progressieve overbelasting. Hij raadde me ook creatine aan als supplement om spiergroei te ondersteunen en mijn kracht in de sportschool te vergroten. Hij zei dat het me indirect ook helpt om er slanker en atletischer uit te zien, omdat ik spieren kan opbouwen terwijl ik geleidelijk vet verlies.
      Ik ben er zelf nog niet mee begonnen, maar ik betwijfel of het op de lange termijn een significant effect zal hebben op spiergroei en een strakker uiterlijk.
  • Sponsors