Advertentie:



Sign in to follow this  
P2I

Prettige feesten

Recommended Posts

Ook aan iedereen van het Krachtforum

Prettige feesten gewenst!! 

 

Geniet er van, en denk even niet teveel aan al die calorieën e.d. ? IMG_20171224_101208_361.thumb.jpg.c8523cf0b1f6fb567b1f5d965534451f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Iedereen fijne feestdagen :) Let the gains be with you.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook van mij aan iedereen prettige feesten! He was een fijn jaar op dit forum en ben er zeker van dat 2018 minstens even goed zal zijn ;) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uur geleden zei Jolien:

Ook van mij aan iedereen prettige feesten! He was een fijn jaar op dit forum en ben er zeker van dat 2018 minstens even goed zal zijn ;) 

 

We hopen nog beter uiteraard :) 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 26-12-2017 at 21:49 zei Fit:

 

We hopen nog beter uiteraard :) 

Daar gaan we allen samen voor! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Energieverbruik in kcal/u van de verschillende oefeningen. Kijk hoe de Battle Ropes net iets hoger gaan dan Burpees     Bron: https://suppversity.blogspot.com/search?q=battle+ropes 
    • Een aanvulling op Geert die me te binnen schiet. Vervang de burpees door de battle ropes. Op voorwaarde dat het niet te belastend is voor je knie. Dat schijnt nog intenser te zijn dan burpees.
    • Hoi Camilla,   Allereerst welkom op deze site. Als je een oefening niet kunt uitvoeren, zou ik 'm zeker NIET doen! Zeker niet als de oorzaak een blessure is. En zo te lezen heb je een serieuze beperking.  Maar er zijn zeker alternatieven. Voor je (boven)benen zijn plyometrische oefeningen (bv springen) uit den boze. Mogelijkheden liggen in wat meer statische maar zeker effectieve oefeningen zoals de squat en variaties daarvan. Om je enkels te ontlasten ga je met je hakken op een verhoginkje staan (plank, halterschijven) en zak je met rechte rug door je benen tot een hoek van ongeveer 90 graden. Je bovenlijf blijft verticaal, dus niet voorover buigen. Om e.e.a. te onderzoeken i.v.m. je blessures, zou ik beginnen met enkel je lichaamsgewicht. Gaat dit goed, dan belasten. Om te beginnen met een licht gewicht, bijvoorbeeld een kleine kettlebell die je tussen je benen laat zakken. Later kun je de oefening nog verzwaren door de work out explosief uit te voeren: 3 tellen zakken en in 1 tel omhoog. Krachtig uitademen bij het omhooggaan. Voor wat betreft planking: je zou je (onder)benen kunnen ondersteunen door ze op een rol te leggen zodat je enkels niet belast worden. Ook kun je revers planken waarbij je hakken/onderbenen op een verhoging liggen en je bovenlichaam op de schouders steunt.   Hoop dat je hier iets mee kunt Camilla en by the way.............een instructeur die geen tijd heeft voor uitleg??????   Groetjes van een 60 +er die wel fanatiek is en al 3x 20 is geweest ;).
  • Sponsors