Advertentie:

Karlie

TE KOOP: Barbell bar fitness 170 cm, diameter 30 mm (+/- 10 kg)

Recommended Posts

Deze barbell bar is te koop wegens verkeerde maat.
Diameter van 30 mm aangekocht, terwijl ik een diameter van 25 mm nodig heb.
De bar is nieuw en ongebruikt, in perfecte staat dus.

Vraagprijs 30 euro, ik woon in Lier.

Bij verzending zijn de verzendkosten voor de koper.

_mg_0296klein.jpg

_mg_0292klein.jpg

_mg_0293klein.jpg

_mg_0294klein.jpg

_mg_0295klein.jpg

bewerkt door Karlie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Hey, misschien een idee om erbij te plaatsen hoeveel je vraagt en vanwaar je bent (regio)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• good evening dames n heren, ik ben jair juliano uit brazilie. toen ik 6 jaar was ben ik naar Nederland gekomen. Ik heb altijd mijn hele leven lang gesport heb sporten gedaan zoals, downhill mountainbiking, kitesurfen, teakwondo en op mijn 12de jaar begonnen met bodybuilding. Op mijn 14de mijn eerste wedstrijd, op me 16de en 20ste. Aangezien ik nog thuis woonde en mijn ouders helaas niet achter mij stonden moest ik stoppen op 22jarige leeftijd. 4 jaar gestopt met trainen, daarna weer begonnen en vol gas tm heden 29jaar. reden waarom ik hier ben is om nieuwe sporters te leren kennen, nieuwe en andere informatie te winnen die voor beiden evt aantrekkelijk kunnen zijn. Ik heb veel verstand van voeding en aas hier gaat mijn interesse dan ook naar.   greets for all hopelijk was dit genoeg
    • Haha gaaf hoor hou ons op de hoogte!
    • Zeker! De eerstvolgende zijn op 5 mei (Sigi's New Face Classic in Breda) en 26 mei (Brussels Muscles) Later op het jaar heb ik ook nog het BK op de planning staan 
  • Sponsors