Advertentie:

Karlie

TE KOOP: Barbell bar fitness 170 cm, diameter 30 mm (+/- 10 kg)

Recommended Posts

Deze barbell bar is te koop wegens verkeerde maat.
Diameter van 30 mm aangekocht, terwijl ik een diameter van 25 mm nodig heb.
De bar is nieuw en ongebruikt, in perfecte staat dus.

Vraagprijs 30 euro, ik woon in Lier.

Bij verzending zijn de verzendkosten voor de koper.

_mg_0296klein.jpg

_mg_0292klein.jpg

_mg_0293klein.jpg

_mg_0294klein.jpg

_mg_0295klein.jpg

Edited by Karlie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hey, misschien een idee om erbij te plaatsen hoeveel je vraagt en vanwaar je bent (regio)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Yes, ook waar. Alles wat we nemen is ergens ook een belasting voor ons lichaam.
    •   Het zit echt in mijn lower traps. Die achter mijn schouderblad zit. Bovenste traps waren wel hard en deden zeer bij aanraking maar had daar geen last van. Dat komt puur door de onderste.   Want het maakt niet uit in welke positie, ontspannen of gespannen dezelfde mate van pijn is aamwezig. Hetzelfde zeurende gevoel. Alsof er gewoon een knoop in zit.   Kwa oefeningen doe ik het nog "rustig" aan. Bij zowat elke oefening weet ik dat ik nog iets meer kg kan pakken. Of iets meer reps. Wat ik denk is dat ik het met de shrugs geforceerd heb. Maar de andere keren blijft me dan een raadsel.   Ik ga morgen weer trainen en dan zie ik wel of het minder of meer word. 
    • Hoe ik het lees en met ervaring van mensen om mij heen klinkt het eerder als pijntje in je schouder wat uitstraalt naar je traps en je daar de pijn voelt. Schouders zijn enorm blessure gevoelig. Je kan je hele trainingschema eens doorlopen en kijken bij welke oefeningen je wat last krijgt tijdens of erna. Kijken naar je lichaamspositie etc of je alles gewoon correct uitvoert. Als dat allemaal goed zit mss even je schouders niet trainen of zo veel mogelijk ontwijken. Kijken of het minder word daarvan. Het kan uiteraard ook overbelasting zijn omdat je lange tijd niet getraind hebt en nu misschien te hard weer bent begonnen. Is lastig te zeggen van een afstand haha
  • Sponsors