Advertentie:

Desportvergelijker

Vergelijkingswebsite supplementen en vitamines

Recommended Posts

Introduceren

Een probleem wat wij nog steeds vaak tegen komen is dat er steeds prijs verschillen zijn door sales en ontwikkelingen van nieuwe sport producten. Dat gaan wij veranderen.

 

Na lange tijd ontwikkelen en puzzelen hebben wij een website gemaakt die sportproducten vergelijkt. Denk aan de algemene supplementen: Eiwit, Creatine, Pre-post Workout, BCAA. Maar ook de vitamines en mineralen komen aan bod. In later stadium willen wij ook naar voeding, accessoires en kleding gaan kijken.

 

De website: https://desportvergelijker.nl/

 

Ons doel

De klant helpen om snel de juiste keuze te maken voor supplementen, dus niet verschillende websites af hoeven te struinen om de producten te vinden die het goedkoopst of in de aanbieding zijn.

 

Wat bieden wij?

De klant beschikt over verschillende filters, er kan gefilterd worden op prijs, inhoud en soms kwaliteit.

Hiermee kan de klant dus altijd een snelle keuze maken tussen verschillende supplementen.

 

Kortingsacties die lopen bij de webshops, bijv. 10% korting op alle pre-workout producten van merk X zullen doorberekend worden in de prijzen, dus wanneer er een actie ergens is zal de prijs automatisch van het product aangepast worden naar de prijs met 10% korting en zal dit ook te zien zijn. Hierdoor komt ook altijd de goedkoopste naar boven wanneer er een actie loopt.

 

Welke webshops vergelijken wij?

Bodyenfitshop, XXL Nutrition, Body-supplies, Bodylab, Bodystore, Myprotein, Nutrivian, Perfecthealth, Topvitamins, Webvitaal, Nowvitamins.

 

Dit was in het kort een kleine introducee en wat de website doet, vergeet niet om even de website te bezoeken en het zelf te ervaren.

 

Op en aanmerkingen zijn altijd welkom, de website kan hier alleen maar verbetering door krijgen, wij zijn benieuwd naar jullie reacties.

 

Met vriendelijke groet,

 

Desportvergelijker

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ben helemaal fan van dit concept en ga er zeker gebruik van maken! 

Dit gaat mijn leven echt een pak makkelijker maken in die zin dat ik geen 20 tabladen meer moet open hebben om ene product te vergelijken :D

 

TOP!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben benieuwd. Ik vind het wel handig als ik iets specifieks zoek

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, net gezien. Heel handig.

Komen er nog webshops bij? Zoals body en gym shop, prozis, mr eiwit?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Top! Ik kende die nog niet. Altijd leuk zo :)

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition