Advertentie:

Shorty

Voorstellen van mijzelf

Recommended Posts

Hoi beste mede-sportfanaten!

Basic info: ik ben 1m67 (vandaar Shorty) en weeg nu 70 kg (aan het cutten gelukkig haha, net 6 kg kwijt.)
Ik was op zoek naar een forum om te leren over nog meer supplementen etc. die daadwerkelijk werken en mijn huidige kennis aan anderen over te brengen!
Ben student Fysiotherapie en ik ben de hele dag bezig met beweging, gezondheid, voeding, noem maar op. 

Ik ben heel erg thuis in de wereld van SARMs, anabolica (anabolica kan je natuurlijk niet zien als ''supplement'' maar toch) en andere dingen, zoals kruiden en medicijnen etc. 
Als mensen vragen hebben, kunnen ze me altijd bereiken via een berichtje of iets dergelijks, ik vind het geweldig om mensen te helpen! Dit bevordert mijn eigen kennis natuurlijk ook.

Dat was het wel denk ik! Hoop hier veel bij te leren en mensen ook nieuwe dingen te leren!

Groeten,

Shorty

Advertentie:

Welkom op het forum Shorty!

Als je vragen hebt horen we het graag! Of als je het leuk vind om berichten over SARMS / anabolica / supplementen te plaatsen die leerzaam zijn zien we dat natuurlijk ook graag :D

Fit

6 uur geleden zei Fit:

Welkom op het forum Shorty!

Als je vragen hebt horen we het graag! Of als je het leuk vind om berichten over SARMS / anabolica / supplementen te plaatsen die leerzaam zijn zien we dat natuurlijk ook graag :D

Fit

Dan ga ik dat zeker doen! SARMs zijn nog erg onbekend in NL. Dus denk dat ik daarmee begin :) Daarna kan ik verzoekjes doen bijvoorbeeld als iemand ideeën heeft!

Weet niet waar ik kan beginnen! :)

13 uur geleden zei Shorty:

Dan ga ik dat zeker doen! SARMs zijn nog erg onbekend in NL. Dus denk dat ik daarmee begin :) Daarna kan ik verzoekjes doen bijvoorbeeld als iemand ideeën heeft!

Weet niet waar ik kan beginnen! :)

SARMS lijkt mij zeker een interessant onderwerp!