Advertentie:

Sign in to follow this  
juliusvankampen

Help blessure elleboog binnen kant KLOTE

Recommended Posts

Hallo,
 
Ik heb helaas een probleem met krachttraining waardoor ik steeds mijn motivatie verlies. Ik heb namelijk super veel last van mijn elleboog. Op de dag als ik de borst en triceps train dan komt er zo'n pijn op mijn elleboog. Aan de binnenkant zeg maar.  Ik zit al bij de fysiotherapeut en die geeft mij een oefening mee om mijn triceps warm te maken. Die moet ik elke dag doen maar voor mijn gevoel werkt het niet echt. 
 
Hebben jullie hier ervaring mee of tips voor mij om dit probleem te kunnen verhelpen?  Ik doe 'n goeie warming up voor mijn triceps. 
Voor de rest heb ik ook niet veel gewicht er aan hangen. Daar kan het ook niet aan liggen. 
Hopelijk kunnen jullie mij hierin verder helpen, want er is niks frustrerende dan met pijn te trainen. 
 
Alvast bedankt!
Wanhopige groet,
 
Julius

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Slechte houding + overtraining kunnen zeker de oorzaak zijn.

Train je ook vaak je traps? Als deze te gespannen zijn,kan dit zeker doorstralen naar de ellebogen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors