Advertentie:

Sign in to follow this  
Justin

Voorstellen + maatje gezocht

Recommended Posts

Goede middag, 

mijn naam is Danny maar men noemt me vaak Justin,

ben 33jr en woon in Rotterdam

ik werk in het dagelijks leven als chauffeur B, en doe daarnaast aan motor rijden en sporten.

 

Sinds 1 jaar ben ik nu bezig met Calisthenics via een vriend van me, daarnaast train ik ook zo nu en dan met een groep,

Wat mij eigenlijk hier brengt: Ik ben eigenlijk opzoek naar een vast maatje om mee tegaan sporten, en dan om diverse parken te zoeken waar we samen Calisthenics kunnen trainen, elkaar helpen met de oefeningen en daarnaast een leuke vriendschap op kunnen bouwen.

 

Ik zelf woon in Rotterdam,
en vind het eerlijk gezegd oersaai om alleen te gaan, 
dus daarom dacht ik, ik ga het hier eens proberen,
of het mogelijk is om via hier een leuk en gezellig maatje te vinden, die dit ook wilt doen, of aan het doen is, en of hij ook een maatje zoekt, en het leuk vind om elkaar te steunen,

 

Ik ben voornamelijk zelf bezig met de Backlever, Frontlever, en de Handstand aan het oefenen, en natuurlijk wil ik wel meer leren, 
 

Lijkt het je leuk om samen te trainen, laat dan wat van je horen,
 

mvg. Danny/Justin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors