Advertentie:

hyper445

Extreme workoutschema's / trends

Recommended Posts

Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een schema waarvan jullie denken: "Dat is wel erg extreem" of "Wat een raar workout schema is dat." Of iets in die richting.

Kennen jullie een workout die dit soort gedachtes oproept?

Dit heeft te maken met een tv-concept en onderzoek voor de UvA.

Alvast bedankt

Advertentie:

Er is wel van alles te vinden op YouTube over dit thema maar als ik er 1tje mag uithalen vind ik volgende wel heel extreem. Een 8 uur durende arm workout. Waarom ik het extreem vind? Er blijkt een drempel te zijn bij een hoog volume/aantal reps. Wanneer je deze overschrijd wordt er geen enkele meerwaarde meer toegevoegd. Bij deze hoeveelheid volume wordt dit mijns inziens meermaals overschreden.

18 minuten geleden zei Peter Wouters:

Er is wel van alles te vinden op YouTube over dit thema maar als ik er 1tje mag uithalen vind ik volgende wel heel extreem. Een 8 uur durende arm workout. Waarom ik het extreem vind? Er blijkt een drempel te zijn bij een hoog volume/aantal reps. Wanneer je deze overschrijd wordt er geen enkele meerwaarde meer toegevoegd. Bij deze hoeveelheid volume wordt dit mijns inziens meermaals overschreden.

Ha mooi om deze terug te zien! Heb deze ook meerdere malen voorbij zien komen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Ik kom hier even in, en allereerst @Peter Wouters hele goede info. Ik denk dat jij en @Fit heel goed geprobeerd hebben uit te leggen dat dit probleem hoogstwaarschijnlijk bij dieet zit. Als men dan niet wilt luisteren en dan nog dingen wil gaan doen, kunnen we daar niets meer aan doen.   Als er vragen zijn van de kant van hormonen, kunnen we eens een flinke skypesessie hebben @Kameleon. Als je daar interesse in hebt. Er zitten namelijk wel serieus downsides aan met je hormonen fucken op het moment dat prostaatkanker een issue is. (Ze zijn namelijk vaak vrij zeker van dat prostaatkanker een hormoon gedreven kankersoort is. En dan zou je dus van alles weer aanwakkeren op het moment dat je Clomid of zelfs TRT neemt.)   Dit kunnen we samen uitzoeken, want zoals je je beschrijft, voel je je mega kut. MAAR iedereen hier wil je graag helpen zoals je merkt. Het begin zit denk ik absoluut bij het eten van koolhydraten en vetten. Die dieetkeuze is ronduit stom, als ik hard mag zijn   Als je wilt skypen hierover, kan dat. Dan stuur me ff een berichtje met je skype account erin   Groeten!
    •   Hey Snowfever,   LGD wil je op 10mg per dag. 5mg is meer geschikt voor vrouwen. De ideale duur van een SARMs kuur is 12 weken, de reden hiervoor is dat het allemaal net lekker ff gaat werken op week 5-6 en dan heb je dus nog maar eventje over als je 8 weken doet, waar je met 12 weken nog 6 weken gains over hebt!   SARMs zijn subtiel in hun gains, dus ineens ENORM worden doe je niet. Ik denk dat voor jouw doel LGD-4033 voor 12 weken heel leuk is en dat je er heel blij mee zult zijn qua wat het je brengt in resultaten!   Ik zal je even een berichtje doen ook. Groeten!
    • Hallo Shorty,   Hier ook wel interesse in een betrouwbaar adres voor sarms. Mijn doel is om net wat strakker te worden en niet zo zeer enorm te groeien. Zou een 5-6 mg kuur voor 8-10 weken LGD 4033 hier zinvol zijn? Heb het gevoel dat ik wat stil sta qua training, dus zou ook mooi zijn om wat meer kracht te winnen.    Stats: 42 jr. 77kg 1,79m.  
  • Sponsors