Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Vakantie

Recommended Posts

Vanaf 7 tot 23 augustus ben ik in het heerlijke italie. Ik zal dan iets minder actief zijn maar proberen zo snel mogelijk te antwoorden wanneer er eventuele vragen zijn. Ik zal dus gewoon af en toe online zijn om alles bij te werken.

En ik ga heerlijk 2 weekjes rust proberen te houden zonder te trainen als ik terug ben weer knalle :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Waar ben je geweest in italie? Ik ga naar het garda meer ik weet niet wat ik er van moet verwachte ben nog nooit in italie geweest maar wel erg veel zin in natuurlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Fit. Ik ga de laatste jaren naar Toscane. Het Garda meer ben ik ook al een paar keer geweest. Uitstapjes gaan daar per boot. Algemeen is het daar altijd zon maar soms durft er zich een fikse hagelbui aanbieden(tennisballen). De Alpen liggen vlak bij. Bardolino is zeker een aanrader om eens te bezoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwt motor gaat ook mee om mooie tochtjes te rijden daar, volgens youtube moet het uitzicht super zijn daar :D

Foto's van Toscane zien er ook prachtig uit moet ik zeggen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaan we !

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 700 km motor gereden door de bergen. Nu helemaal gesloopt dat zal ook wel spierpijn worde :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakantie weer bijna om, maandag begint m'n eerste training weer toch wel weer zin om te traine alleen vakantie om is minder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors