Advertentie:

Muscle Starter Pack
Fit

Vakantie

Recommended Posts

Vanaf 7 tot 23 augustus ben ik in het heerlijke italie. Ik zal dan iets minder actief zijn maar proberen zo snel mogelijk te antwoorden wanneer er eventuele vragen zijn. Ik zal dus gewoon af en toe online zijn om alles bij te werken.

En ik ga heerlijk 2 weekjes rust proberen te houden zonder te trainen als ik terug ben weer knalle :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Waar ben je geweest in italie? Ik ga naar het garda meer ik weet niet wat ik er van moet verwachte ben nog nooit in italie geweest maar wel erg veel zin in natuurlijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Fit. Ik ga de laatste jaren naar Toscane. Het Garda meer ben ik ook al een paar keer geweest. Uitstapjes gaan daar per boot. Algemeen is het daar altijd zon maar soms durft er zich een fikse hagelbui aanbieden(tennisballen). De Alpen liggen vlak bij. Bardolino is zeker een aanrader om eens te bezoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben erg benieuwt motor gaat ook mee om mooie tochtjes te rijden daar, volgens youtube moet het uitzicht super zijn daar :D

Foto's van Toscane zien er ook prachtig uit moet ik zeggen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag 700 km motor gereden door de bergen. Nu helemaal gesloopt dat zal ook wel spierpijn worde :D

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vakantie weer bijna om, maandag begint m'n eerste training weer toch wel weer zin om te traine alleen vakantie om is minder :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden