Advertentie:

Damian

Introductie deluxe

Recommended Posts

Hoi fitness fanatiekelingen!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Damian, 24 jaar, en train in een buiten gym (aanrader!). Zo train ik structureel 2 à 3 keer per week om mijn lichaam sterker en fitter te maken voor voetbal. En net als bij velen is er ook bij mij nu sprake van een 'fitness verslaving'. 

Naast mijn persoonlijke introductie zou ik graag nog een introductie willen doen, namelijk dat van een nieuwe brand. Samen met een goede vriend, Sebas, zijn we vanaf jongs af aan aan het ondernemen. Daarnaast is er door de tijd heen ook een passie voor fitness ontstaan. Een combinatie van deze elementen hebben ervoor gezorgd dat er een goede basis lag om uiteindelijk samen een bedrijf te kunnen starten. Onder het genot van een schaaltje magere kwark aan de keukentafel is er binnen korte tijd besloten om samen Beastfull® op te starten. Vanuit deze passie voor de fitness is onze missie ontstaan. Namelijk om jonge fitte mensen te voorzien van toonaangevende producten (kleding en accessoires) waarmee ze een inspiratie kunnen zijn voor anderen. Hierbij vinden we het erg belangrijk om aan de kwaliteitsverwachting van deze doorbijters te voldoen.

Om onze lancering met jullie mede fanatiekelingen te vieren geven we 5 Beastfull activewear shirts weg (€29,95 p.s.)! Het enige dat je hoeft te doen is naar onze website te gaan (https://goo.gl/pH3wB9) en vervolgens je e-mailadres achter te laten. Makkelijker kunnen we het je niet maken, leuker wel. De winnaars worden 28 mei bekend gemaakt! #BEASTFULL

FB banner (4).png

Advertentie:

Hoi Damian, welkom op het forum!

Heb me aangemeld bij je actie :)

• Like 1