Advertentie:



Sign in to follow this  
Schrammetje

split schema

Recommended Posts

Goededag.

ik had even een vraagje, ik train normaal om de 2 a 3 dagen fullbody maar ik wil dit nu gaan splitten.

omdat ik toch dan wat meer kan focussen op wat spieren.

ik heb hier een split schema gemaakt en wil even weten of deze goed is of dat ik meer rust moet houden.

ik hoor het graag ,

 

MVg

 

Split schema :

 

Maandag: Borst - schouders / nek – triceps –  20 min cardio

 

 

 

Dinsdag: Rug – biceps - buikspieren   30 min cardio.

 

 

 

Woensdag: Borst- schouders / nek – triceps   

 

 

 

Donderdag: Rug  - biceps- buikspieren  30 min cardio.

 

 

 

Vrijdag:  Rust

 

 

 

Zaterdag:  FULL BODY en  15 min cardio.

 

 

 

Zondag:  RUST

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Schrammetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zie in dit schema geen benen? Je wilt je dagen splitten om meer focus te leggen op je spiergroei echter heb je geen apparte benen dag?

 

Ik zou zeker 1 dag pakken voor enkel benen / kuiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, klopt ik train me benen wel hoor maar tussen door( soms )niet vaak want ik loop namelijk op me werk elke dag al 12 km per dag..

of zeg je beter ook je benen bij het schema plaatsen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lopen is geen benen trainen :)

 

Ik zou zeker een benen dag erin zetten, en op deze dag enkel benen.

 

Squats, deadlifts, leg extension, hamstring curls. Ik verwacht dat je kuiten met lopen al aardig komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou woensdag de benen dag houden, de full body dag weghalen. En na woensdag wer beginnen met dag 1 en dan weer 2 etc. Snap je wat ik bedoel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik heb de link verwijderd want dit was regelrechte reclame voor een affiliate website.    Wat wil je er over weten? Alles stond toch op die link? Als je meer vragen hebt horen we het altijd graag maar wel zonder het oogmerk van reclame maken. Dit ziet er namelijk niet serieus uit... Sorry if I'm wrong. 
    • Dag iedereen   Ik ben al een paar jaar bezig met krachttraining, maar wil mijn trainingschema een beetje uitbreiden.   Een vriend van mij gebruikt omega 3 supplementen en zegt dat ze handig zijn, maar ik weet er weinig over.   Kan een van jullie me dit aanraden of weten jullie er iets meer over?    Alvast bedankt     
    • Reverse grip is een nog betere isolatie oefening voor de triceps
  • Sponsors