Advertentie:

Sign in to follow this  
Schrammetje

split schema

Recommended Posts

Goededag.

ik had even een vraagje, ik train normaal om de 2 a 3 dagen fullbody maar ik wil dit nu gaan splitten.

omdat ik toch dan wat meer kan focussen op wat spieren.

ik heb hier een split schema gemaakt en wil even weten of deze goed is of dat ik meer rust moet houden.

ik hoor het graag ,

 

MVg

 

Split schema :

 

Maandag: Borst - schouders / nek – triceps –  20 min cardio

 

 

 

Dinsdag: Rug – biceps - buikspieren   30 min cardio.

 

 

 

Woensdag: Borst- schouders / nek – triceps   

 

 

 

Donderdag: Rug  - biceps- buikspieren  30 min cardio.

 

 

 

Vrijdag:  Rust

 

 

 

Zaterdag:  FULL BODY en  15 min cardio.

 

 

 

Zondag:  RUST

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Schrammetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik zie in dit schema geen benen? Je wilt je dagen splitten om meer focus te leggen op je spiergroei echter heb je geen apparte benen dag?

 

Ik zou zeker 1 dag pakken voor enkel benen / kuiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, klopt ik train me benen wel hoor maar tussen door( soms )niet vaak want ik loop namelijk op me werk elke dag al 12 km per dag..

of zeg je beter ook je benen bij het schema plaatsen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lopen is geen benen trainen :)

 

Ik zou zeker een benen dag erin zetten, en op deze dag enkel benen.

 

Squats, deadlifts, leg extension, hamstring curls. Ik verwacht dat je kuiten met lopen al aardig komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou woensdag de benen dag houden, de full body dag weghalen. En na woensdag wer beginnen met dag 1 en dan weer 2 etc. Snap je wat ik bedoel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Mijn naam is Quincy ben 22 jaar en fitness sinds mijn 15e. Mijn focus ligt op kracht en volg momenteel het 16 weken schema van calgary barbell. Ik studeer biologisch en medisch laboratoriumonderzoek en weet zelf vrij veel van het lichaam af. Naast mijn studie ben ik ook erg geïnteresseerd in voeding en heb daar redelijk wat kennis over. De rede dat ik op dit forum een account heb aangemaakt is om zelf wat bij te leren en andere te helpen. Mijn doel betreft fitness is momenteel om van 82kg te cutten naar ongeveer 76kg. Dit wil ik omdat ik misschien volgend mee wil doen aan powerlift wedstrijden in de 74kg klasse.    Groeten, Quincy.
    • Helaas net een aantal weggegooid toen ik de zolder ging opruimen  
    • Slecht denkwerk van mij, dacht dat dit een verouderd product was.   Bedankt!
  • Sponsors