Advertentie:

Sign in to follow this  
misterx529

Foute site

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Niet doen!
      SARMs zijn niet volledig legaal en elke website die doet alsof, verkoopt iets anders, of rommel.
      Daarnaast hebben ze nooit de bijbehorende nakuren, omdat dat gewoon medicatie is en dat mag je alleen verkopen als je een apotheek bent.

Een goede, betrouwbare kuur begint bij de bron. Is die kut, heb je een kutkuur en ga je er heel veel spijt van krijgen.
      Ook op de prijzen betekent het ALTIJD dat GOEDkoop, ook DUURkoop is. Je kunt voor een lage prijs NOOIT een hoge kwaliteit kopen. 
      Dat is natuurlijk met niets in de wereld. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat ook.

Als je een goeie bron zoekt, stuur me maar een berichtje, dan help ik je verder. 
      Hier mogen we niet over bronnen praten openlijk, ook de websites mag je niet vermelden eigenlijk dacht ik?
    • Hallo iedereen Heeft iemand ervaring met de sarms van ripped8.nl ? Wil een kuur cardarine /ostarine doen en kwam op deze website  Ziet er mij toch een degelijke site uit met goede prijzen Maar als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag Alvast bedankt voor de reacties
    • De spiermassa van Anabolica zal ALTIJD langzaam teruglopen. Dat is omdat je boven je eigen testosteron productie "bereik" zit.   Jouw eigen productie laat bijvoorbeeld maar 85kg aan redelijke droge spiermassa toe. Als je na het kuren stopt en keihard blijft trainen, zal je altijd terugzakken (heeeeel langzaam) naar die 85kg. Ook al woog je 95 of ook al woog je 86. Dus om het allemaal te behouden moet je blijven kuren met anabolica eens in de zoveel tijd.    Met SARMs is het een beetje anders, omdat je testosteron nog steeds doorloopt tijdens de kuren. Zal je altijd alles behouden? Nee. Je zult die extra massa ook verliezen (uiteindelijk na verloop van tijd natuurlijk ook, maar dat duurt wel echt heel lang. Jaren kan dat duren) WANT je zit zeer waarschijnlijk boven je genetische limiet.   SARMs is de vriendelijkste manier, dat zeker. Met lekkere subtiele groei. Zeker    
  • Sponsors