Advertentie:

Muscle Starter Pack
Fit

Opeens een kwark allergie?

Recommended Posts

Hoe waarschijnlijk kan het zijn dat je opeens een allergie voor bepaalde voeding ontwikkeld?

 

Ik heb sinds enige tijd last van mijn maag direct tijdens het eten van kwark. Bij andere producten als melk heb ik dit bijvoorbeeld niet ( wat je dan wel zou denken ).

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Je kan allergisch worden aan een bestanddeel, maar lijkt me erg straf.

zware eiwitten kunnen wel lastig zijn voor de maag.

 

eet je er iets anders bij?

halfvol/ vol?

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik eet al zeker 2 jaar elke dag een pot magere franse kwark, merk verschilt al die tijd al net waar ik boodschappen doe. Bij alle kwark krijg ik last opeens :/ 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik eet de kwark gewoon zo op zonder extra toevoeging. Yogurt heb ik nog niet geprobeerd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition