Advertentie:

Sign in to follow this  
Shorty

Interessepeiling: Informatie over alle SARMs

Recommended Posts

Hoi mensen!

Ik weet dat er een hoop onzin op internet staat wat betreft steroiden, supplementen maar ook over de wat nieuwere markt: SARMs. Dit is de afkorting voor Selectieve Androgene Receptor Modulator.

Dat wil zeggen dat die stoffen hechten aan de receptor die verantwoordelijk is voor kracht, spiermassa bouw en uithoudingsvermogen. (Maar alleen aan die receptoren en ze hebben dus eigenlijk geen van de nare bijwerkingen van bijvoorbeeld steroïden.)

Geweldige producten met zeer lage risico's. (Mits natuurlijk gebruikt in normale doseringen, zoals met alles!)

Er zijn een aantal SARMs op de markt verkrijgbaar en ik vroeg me af of mensen hierover informatie willen zien in dit deel van de website.

Ik heb veel ervaring (kleine 3 jaar gebruik ik ze nu zelf) met alle SARMs en kan jullie er alles over vertellen. De voordelen maar ook (als ze er zijn) de nadelen natuurlijk. 

Graag hoor ik of jullie geinteresseerd zijn, en zo ja. Welke willen jullie eerst zien verschijnen?

Groeten Shorty!

Advertentie:

Hoi Shorty, zeker interesse!

- MK-677

- S4

- Cardarine

- Y11

Deze hebben mijn interesse gewekt. :) 

4 uur geleden zei Shorty:

Dan zullen we die eerst eens aanpakken! Ik zal ze schrijven in Word-Documenten en dan toevoegen als Bijlage :)

Wellicht is het makkelijker om per SARM een apart topic aan te maken. Dat houd het overzichtelijk en dan kun je makkelijk alles in het topic schrijven.

Ook prima! Doe ik dat kerel! Je ziet ze verschijnen. Het is veel werk dus kan niet beloven hoeveel tijd er tussen zit telkens!