Advertentie:

Shorty

Interessepeiling: Informatie over alle SARMs

Recommended Posts

Hoi mensen!

Ik weet dat er een hoop onzin op internet staat wat betreft steroiden, supplementen maar ook over de wat nieuwere markt: SARMs. Dit is de afkorting voor Selectieve Androgene Receptor Modulator.

Dat wil zeggen dat die stoffen hechten aan de receptor die verantwoordelijk is voor kracht, spiermassa bouw en uithoudingsvermogen. (Maar alleen aan die receptoren en ze hebben dus eigenlijk geen van de nare bijwerkingen van bijvoorbeeld steroïden.)

Geweldige producten met zeer lage risico's. (Mits natuurlijk gebruikt in normale doseringen, zoals met alles!)

Er zijn een aantal SARMs op de markt verkrijgbaar en ik vroeg me af of mensen hierover informatie willen zien in dit deel van de website.

Ik heb veel ervaring (kleine 3 jaar gebruik ik ze nu zelf) met alle SARMs en kan jullie er alles over vertellen. De voordelen maar ook (als ze er zijn) de nadelen natuurlijk. 

Graag hoor ik of jullie geinteresseerd zijn, en zo ja. Welke willen jullie eerst zien verschijnen?

Groeten Shorty!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Hoi Shorty, zeker interesse!

- MK-677

- S4

- Cardarine

- Y11

Deze hebben mijn interesse gewekt. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Shorty:

Dan zullen we die eerst eens aanpakken! Ik zal ze schrijven in Word-Documenten en dan toevoegen als Bijlage :)

Wellicht is het makkelijker om per SARM een apart topic aan te maken. Dat houd het overzichtelijk en dan kun je makkelijk alles in het topic schrijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Persoonlijk denk ik de ultimate. (2e link)
    • Beste @Fit / lezers,   Na lang zoeken ben ik uiteindelijk op 3 handschoenen uitgekomen. Ik zou graag hulp van jullie hierbij kunnen gebruiken! Geef enkel aan welke jij het er stevigst uit vind zien en geef ook aan waarom. Zo zouden jullie mij erg kunnen helpen!   1: https://www.wehkamp.nl/nike-elemental-lightweight-fitness-handschoenen-16113772/?Ntt=nike fitnesshandschoenen&type=manual&PI=1&NavState={"pl"%3A"C24"%2C"Ntt"%3A"nike fitnesshandschoenen"%2C"type"%3A"manual"%2C"PI"%3A"1"}&Ns=P&PrI=3&Nrpp=96&ms=true   2: https://www.wehkamp.nl/nike-ultimate-heavyweight-fitness-handschoenen-16113735/   3: https://www.perrysport.nl/product/blauw-nike-lock-down-trainingshandschoenen-grijsblauw/749505_perrysport/?cm_mmc=googleshop-_-PPC-_-Google-_-__keyword__&aid=1100&source=plusbox&keyword_id=&remote_ad_id=&matchtype=&keyword=&gclid=Cj0KCQiA3b3gBRDAARIsAL6D-N8TDhxLcp5-CDklhlgizb78FmBgc9HS0AqUwCLJmfFZsAf2CoRjWoYaAoxiEALw_wcB&gclsrc=aw.ds   Met vriendelijke groet, Joris 
    • Hi Joris,   Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn.   Succes!  
  • Sponsors

Body en fitshop