Advertentie:

Merlijn

volle melk of halfvolle melk

Recommended Posts

wat is beter voor vetverbranden misschien een domme vraag maar jullie vertrouw ik beter dan sommige andere forums

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

melk kan prima zolang het in je voeding schema past. Ik heb hier een handig bestand geplaatst om je eigen voeding schema te maken : http://krachtforum.nl/topic/46-voedingschema-maker/

Wanneer je een schema hebt gemaakt weet je precies wat je wel en niet kunt eten die dag.

bewerkt door Fit
had verkeerde link toegevoegd

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat wel slecht is is dat de vetten in melk zoals je in de winkel koopt door homogeniseren (is in hele kleine vetdruppeltjes verdelen zodat er geen vet bovenop komt drijven zoals bij echte melk) schadelijker zijn geworden voor je lichaam. Ook heeft het pasteuriseren van melk die je in de winkel koopt (een gedeelte van) de goede vetzuren geoxideerd. Daarom neem ik s'ochtends magere melk en doe ik whey eiwitten en havermout erin mixen. Verder over de dag alleen water. De vetten haal ik uit noten, vis, kip enz...

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition