Advertentie:



Wintest

Winny te laat beginnen met test-e/bold

Recommended Posts

Beste,

 

Ik doe een kuur van test e 500 en bold 250 van 10 weken, ik wou de laatste 4 weken van mijn kuur winstrol doen. Nu is de levering van mijn winstrol te laat, ik zit al op week 8, is het verstandig, kan het nog om die 4 (of 6) weken 50 mg pd winstrol te doen op bv vanaf week 8 of 9 van me test e/bold kuur?

En dan pas na de winny nakuren met clomid.

 

 

Mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zou ik niet doen, volgens mij krijg je dan problemen met herstel. Winstrol legt namelijk ook deels je eigen test aanmaak plat en dat is nou juist niet wat je kunt gebruiken wanneer je je eigen test weer het hardst nodig hebt net na je cycle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat het een oud topic is, maar dit soort dingen is belangrijk dat het goed uitgesproken wordt.

Er zijn een paar dingen waar ik mee zit...
1. Je gebruikt Boldenon op een VEEL te lage dosis, Boldenon is pas effectief met een kleine 600 tot 800 mg per week. Ikzelf gebruik 750mg per week als ik Boldenon (Equipoise) gebruik.

2. Dan erbij die je dat te gebruiken voor MINIMAAL 14 weken (het liefst 16), omdat het de langste ester in de anabolica wereld is. Het bouwt HEEL langzaam op.

3. Winstrol is een goeie finisher op zo'n kuur, maar dan gebruik je Winstrol inderdaad 6 weken. Omdat de halfwaarde zo kort is, kan je inderdaad de dag voor je nakuur start, stoppen met de Winstrol. Voor orale steroïden dien je wel ALTIJD ook een extra lever-en-nier supplement te nemen. Deze zijn hard op je leverwaarden en elk kleine beetje helpt.

4. Nakuren doe je NIET alleen met Clomifeen!! Dat doe je met Clomifeen, Nolvadex (Tamoxifen) EN Aromasin of Arimidex. (deze zijn tegen allerlei oestrogeen schommelingen die je niet wilt.

Voortaan beter eerst de vraag stellen met als voorbeeld je kuur erbij, dan kunnen we erover praten voordat je ermee begint. 
Een goed begin is de halve kuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hallo Michael,  Welkom op dit forum. Er wordt wel eens gezegd dat als je je buik wil kwijtraken dit alleen in de keuken kan. Ik denk dat je vooral moet beginnen met je calorie inname te verminderen. Ikzelf heb een hekel aan calorieen tellen en een systeem dat ik toepas is brood schrappen uit mijn dagelijkse voeding. Eventueel kan je ook aardappelen en rijst schrappen. Hetgene wat overblijft om te eten is alleen maar gezond en minder calorierijk. Bijvoorbeeld havermout, diverse groenten, fruit etc. Geloof me, je gaat snel gewicht verliezen.    Een ander punt dat moet benadrukt worden is dat je je proteine inname zo hoog mogelijk moet zijn. 2gr/kg van het gewicht waar je naar streeft is voldoende. Het voordeel hiervan is dat je spiermassa toenneemt terwijl je afvalt.   Wat cardio en krachttraining betreft heb ik een lichte voorkeur voor krachttraining. In de eerste plaats omdat dit de spieren doet toenemen. Meer spiermassa betekend meer calorieen die verbrand worden. Bovendien activeer je proteinesynthese dewelke op zijn beurt ook weer energie vraagt(lees calorieen). De enige vereiste is wel dat je met zware gewichten dient te trainen. Bijvoorbeeld tussen de 60 en 80% van 1 maximale repetitie(1RM).   Je mag ook cardio combineren maar ik zou dit dan doen op niet-krachttrainingsdagen.
    • Beste leden,   Als eerste wil ik jullie alvast bedanken voor de hulp en voor de reacties!   Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness, met als doel om flink af te vallen en toch maar eens dat bierbuikje kwijt te raken. Alles wat erbij komt (spieren kweken) is uiteraard mooi meegenomen, maar vooral wil ik flink afvallen en weer een goed figuur krijgen. Ik ben inmiddels 35 en dat heeft me aangespoord om toch na jaren niet gesport te hebben weer het fitness op te pakken. Ik weet echter niet waar ik moet beginnen en welk schema hierbij het beste is om te volgen.   Ik ga gemiddeld 3x per week sporten, ben pas sinds vorige week begonnen. Is het goed om voornamelijk cardio te doen of krachttraining?   Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.   Groet,   Michael
    • Goedemorgen!   Mijn naam is Michael, 35 jaar en ben sinds kort weer begonnen met fitness. Hobby's zijn voetbal, gamen en fitness.   Vroeger altijd flink gesport, nu jaren niet meer gedaan dus een nieuw begin. Doel is voornamelijk afvallen na al die corona - kilo's die erbij zijn gekomen en wat spieren kweken.   Groet,   Michael
  • Sponsors