Advertentie:

Wintest

Winny te laat beginnen met test-e/bold

Recommended Posts

Beste,

 

Ik doe een kuur van test e 500 en bold 250 van 10 weken, ik wou de laatste 4 weken van mijn kuur winstrol doen. Nu is de levering van mijn winstrol te laat, ik zit al op week 8, is het verstandig, kan het nog om die 4 (of 6) weken 50 mg pd winstrol te doen op bv vanaf week 8 of 9 van me test e/bold kuur?

En dan pas na de winny nakuren met clomid.

 

 

Mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zou ik niet doen, volgens mij krijg je dan problemen met herstel. Winstrol legt namelijk ook deels je eigen test aanmaak plat en dat is nou juist niet wat je kunt gebruiken wanneer je je eigen test weer het hardst nodig hebt net na je cycle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat het een oud topic is, maar dit soort dingen is belangrijk dat het goed uitgesproken wordt.

Er zijn een paar dingen waar ik mee zit...
1. Je gebruikt Boldenon op een VEEL te lage dosis, Boldenon is pas effectief met een kleine 600 tot 800 mg per week. Ikzelf gebruik 750mg per week als ik Boldenon (Equipoise) gebruik.

2. Dan erbij die je dat te gebruiken voor MINIMAAL 14 weken (het liefst 16), omdat het de langste ester in de anabolica wereld is. Het bouwt HEEL langzaam op.

3. Winstrol is een goeie finisher op zo'n kuur, maar dan gebruik je Winstrol inderdaad 6 weken. Omdat de halfwaarde zo kort is, kan je inderdaad de dag voor je nakuur start, stoppen met de Winstrol. Voor orale steroïden dien je wel ALTIJD ook een extra lever-en-nier supplement te nemen. Deze zijn hard op je leverwaarden en elk kleine beetje helpt.

4. Nakuren doe je NIET alleen met Clomifeen!! Dat doe je met Clomifeen, Nolvadex (Tamoxifen) EN Aromasin of Arimidex. (deze zijn tegen allerlei oestrogeen schommelingen die je niet wilt.

Voortaan beter eerst de vraag stellen met als voorbeeld je kuur erbij, dan kunnen we erover praten voordat je ermee begint. 
Een goed begin is de halve kuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Heel beknopt! Ik volg je!
    • Hmm... inbox is toch echt praktisch leeg nu.
      Ik stuur je een mail. Komt ie aan.  
    • Vanochtend dus die Inbody meting gedaan. Zodat ik weet hoe ik er nu voorsta. En meer inzicht krijg over mijn lichaam.   Ik ben dus op 9 September begonnen met krachttraining. Na dik 8+ jaar zonder krachttraining. Wel deed ik vanaf April fysio. Ivm hernia en spieruitval rechterbeen. Waar ik sinds me 23ste mee loop. Dus veel rek en strek oefeningen en langzaam opbouwend op lichaams gewicht en extra gewicht.   Op 9 September begon ik met een bodyfat percentage van 23%. Vandaag 12 weken later op 2 December een bodyfat percentage gemeten van 18%. Een vermindering van 5%. Meer dan ik verwacht had. Aangezien je jezelf toch altijd anders ziet in de spiegel.   Gister toch nog herberekend en gekeken naar hoeveel kcal ik nou binnen moet krijgen. Ik zat de laatste 2 weken op 2000 +/- en zat ervoor op 2300/2400. Wel met 160-200gram protiene uiteraard.   Ik zag vandaag dus dat mijn lichaamsonderhoud 2000kcal is. Dus zonder activiteiten etc. Ik kwam gister al tot de conclusie dat ik rond de 2500kcal wil zitten en was daar gister al mee begonnen. Dit omdat ik voelde met 2000 zat ik echt low on energie en had moeite om mijn setjes te voltooien. Had gewoon extra rust nodig tussen setjes.   Dus dat pak ik op, ik zal wat oefening veranderen in mijn workout.   Verder nog te zien dat mijn rechterbeen nog was minder is kwa volume en spiermassa. Dit is al erg bijgetrokken voor een been dan jaren niet echt gebruikt is en met een forse achterstand begon.   Ik zal na elke 4 weken die meting weer doen en bijhouden het gaat. Ook een goede motivatie en geeft gewoon duidelijk inzicht.   Edit: Hier nog de restultaten van de laatste 4 weken:   Gewicht: 92.4 - 92.2 (18% bodyfat) • Latt pulldown: 54kg
      • Seated row: 50kg - 60kg
      • Shrugs: 16kg - 22kg
      • Shoulder press: 25kg - 30kg
      • Reverse fly: 28kg - 35kg
      • Bankdrukken (incline): 55kg - 65kg
      • Dumbell chestpress: 20kg - 22kg
      • Chest fly: 49kg - 63kg
      • Bicep cable curl: 35kg - 40kg
      • Triceps pushdown: 35kg - 40kg
      • Tricep pressdown rope: 30kg
      • Squad: 60kg
      • Leg press: 65kg
      • Leg extension: 25kg
      • Hamstrings: 52.5kg
      • Hip abductors: 45kg
      • Calf raises: 30kg   Benen op behoud getraind. Niet zwaarder gegaan, dit omdat ik me best vermoeid voelde in de benen. Aankomende weken weer pushen.   Gister 91.8, vanochtend 92.2 dat schommelt toch altijd wel van dag tot dag. Op de Inbody meting was na ontbijt en met joggingsbroek en tshirt + trui aan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors