Advertentie:



Wintest

Winny te laat beginnen met test-e/bold

Recommended Posts

Beste,

 

Ik doe een kuur van test e 500 en bold 250 van 10 weken, ik wou de laatste 4 weken van mijn kuur winstrol doen. Nu is de levering van mijn winstrol te laat, ik zit al op week 8, is het verstandig, kan het nog om die 4 (of 6) weken 50 mg pd winstrol te doen op bv vanaf week 8 of 9 van me test e/bold kuur?

En dan pas na de winny nakuren met clomid.

 

 

Mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Zou ik niet doen, volgens mij krijg je dan problemen met herstel. Winstrol legt namelijk ook deels je eigen test aanmaak plat en dat is nou juist niet wat je kunt gebruiken wanneer je je eigen test weer het hardst nodig hebt net na je cycle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat het een oud topic is, maar dit soort dingen is belangrijk dat het goed uitgesproken wordt.

Er zijn een paar dingen waar ik mee zit...
1. Je gebruikt Boldenon op een VEEL te lage dosis, Boldenon is pas effectief met een kleine 600 tot 800 mg per week. Ikzelf gebruik 750mg per week als ik Boldenon (Equipoise) gebruik.

2. Dan erbij die je dat te gebruiken voor MINIMAAL 14 weken (het liefst 16), omdat het de langste ester in de anabolica wereld is. Het bouwt HEEL langzaam op.

3. Winstrol is een goeie finisher op zo'n kuur, maar dan gebruik je Winstrol inderdaad 6 weken. Omdat de halfwaarde zo kort is, kan je inderdaad de dag voor je nakuur start, stoppen met de Winstrol. Voor orale steroïden dien je wel ALTIJD ook een extra lever-en-nier supplement te nemen. Deze zijn hard op je leverwaarden en elk kleine beetje helpt.

4. Nakuren doe je NIET alleen met Clomifeen!! Dat doe je met Clomifeen, Nolvadex (Tamoxifen) EN Aromasin of Arimidex. (deze zijn tegen allerlei oestrogeen schommelingen die je niet wilt.

Voortaan beter eerst de vraag stellen met als voorbeeld je kuur erbij, dan kunnen we erover praten voordat je ermee begint. 
Een goed begin is de halve kuur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors