Advertentie:

Wintest

Winny te laat beginnen met test-e/bold

Recommended Posts

Beste,

Ik doe een kuur van test e 500 en bold 250 van 10 weken, ik wou de laatste 4 weken van mijn kuur winstrol doen. Nu is de levering van mijn winstrol te laat, ik zit al op week 8, is het verstandig, kan het nog om die 4 (of 6) weken 50 mg pd winstrol te doen op bv vanaf week 8 of 9 van me test e/bold kuur?

En dan pas na de winny nakuren met clomid.

Mvg,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Zou ik niet doen, volgens mij krijg je dan problemen met herstel. Winstrol legt namelijk ook deels je eigen test aanmaak plat en dat is nou juist niet wat je kunt gebruiken wanneer je je eigen test weer het hardst nodig hebt net na je cycle.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet dat het een oud topic is, maar dit soort dingen is belangrijk dat het goed uitgesproken wordt.

Er zijn een paar dingen waar ik mee zit...
1. Je gebruikt Boldenon op een VEEL te lage dosis, Boldenon is pas effectief met een kleine 600 tot 800 mg per week. Ikzelf gebruik 750mg per week als ik Boldenon (Equipoise) gebruik.

2. Dan erbij die je dat te gebruiken voor MINIMAAL 14 weken (het liefst 16), omdat het de langste ester in de anabolica wereld is. Het bouwt HEEL langzaam op.

3. Winstrol is een goeie finisher op zo'n kuur, maar dan gebruik je Winstrol inderdaad 6 weken. Omdat de halfwaarde zo kort is, kan je inderdaad de dag voor je nakuur start, stoppen met de Winstrol. Voor orale steroïden dien je wel ALTIJD ook een extra lever-en-nier supplement te nemen. Deze zijn hard op je leverwaarden en elk kleine beetje helpt.

4. Nakuren doe je NIET alleen met Clomifeen!! Dat doe je met Clomifeen, Nolvadex (Tamoxifen) EN Aromasin of Arimidex. (deze zijn tegen allerlei oestrogeen schommelingen die je niet wilt.

Voortaan beter eerst de vraag stellen met als voorbeeld je kuur erbij, dan kunnen we erover praten voordat je ermee begint. 
Een goed begin is de halve kuur!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Beste @Fit / lezers,   Na lang zoeken ben ik uiteindelijk op 3 handschoenen uitgekomen. Ik zou graag hulp van jullie hierbij kunnen gebruiken! Geef enkel aan welke jij het er stevigst uit vind zien en geef ook aan waarom. Zo zouden jullie mij erg kunnen helpen!   1: https://www.wehkamp.nl/nike-elemental-lightweight-fitness-handschoenen-16113772/?Ntt=nike fitnesshandschoenen&type=manual&PI=1&NavState={"pl"%3A"C24"%2C"Ntt"%3A"nike fitnesshandschoenen"%2C"type"%3A"manual"%2C"PI"%3A"1"}&Ns=P&PrI=3&Nrpp=96&ms=true   2: https://www.wehkamp.nl/nike-ultimate-heavyweight-fitness-handschoenen-16113735/   3: https://www.perrysport.nl/product/blauw-nike-lock-down-trainingshandschoenen-grijsblauw/749505_perrysport/?cm_mmc=googleshop-_-PPC-_-Google-_-__keyword__&aid=1100&source=plusbox&keyword_id=&remote_ad_id=&matchtype=&keyword=&gclid=Cj0KCQiA3b3gBRDAARIsAL6D-N8TDhxLcp5-CDklhlgizb78FmBgc9HS0AqUwCLJmfFZsAf2CoRjWoYaAoxiEALw_wcB&gclsrc=aw.ds   Met vriendelijke groet, Joris 
    • Hi Joris,   Ik gebruik zelf geen handschoenen, maar ik denk dat dit meer een persoonlijke keuze is. Ik zou als ik jou was even uitzoeken welke gewoon stevig zijn en lang mee gaan. Er zullen vast wel reviews over te vinden zijn.   Succes!  
    • Beste lezers,   Ik was de laatste tijd aan het experimenteren met fitness handschoenen en ben erachter gekomen dat ik deze erg fijn vind om te gebruiken. Het werd voor mij dus tijd om een duurder & beter paar te kopen. Nu kwam ik verschillende paren tegen maar ook verschillende soorten. Zo zag ik leren handschoenen maar ook stoffen handschoenen. Toen kwam bij mij de vraag op: welke zijn beter?   Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen?   Met vriendelijke groet, Joris
  • Sponsors

Body en fitshop

XXL nutrition